Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:23:54 GMT

افزایش محدوده شهر از مطالبات اولویت‌دار هیدجی‌ها

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۰۵۳۲

افزایش محدوده شهر از مطالبات اولویت‌دار هیدجی‌ها

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: افزایش محدوده شهر از مطالبات اولویت‌دار هیدجی‌ها است‌.

احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌هایی که در شهرستان ابهر تنظیم شده، این است که خارج از مرکز شهرستان در شهرها و روستاها نیز حضوری فعال داشته باشیم، عنوان کرد: در این راستا جلسات متعددی در نقاط مختلف شهرستان برگزار شده که در تلاش هستیم مصوبات این جلسات به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به این موضوع که هیدج به سبب تولید کفش یکی از شهرهای مهم شهرستان به شمار می‌رود، ادامه داد: هیدج یکی از قطب‌های اصلی تولید کفش بچه‌گانه در کشور است که از ظرفیت‌های بالایی در صادرات نیز برخوردار است.

این مسئول با اشاره به اینکه با توجه به همین موضوع طی روزهای اخیر جلسه‌ای در شهر هیدج برگزار شد که این جلسه مصوبات خوبی در زمینه گره‌گشایی از برخی از مشکلات تولیدکنندگان کفش هیدج داشت، ادامه داد: در این جلسه مصوب شد که ۱۹۶ هکتار زمین که برای راه‌اندازی سایت تخصصی کفش هیدج در نظر گرفته شده است، صاحب سند شود.

فرماندار ابهر از الحاق سه هکتار زمین به سایت کفش فعال در شهر هیدج نیز خبر داد و متذکر شد: با الحاق این زمین‌ها به سایتی که در حال حاضر در حال فعالیت است بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان این سایت مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به مشکل کمبود زمین در شهر هیدج، خاطرنشان کرد: افزایش محدوده شهر از مطالبات اولویت‌دار مردم هیدج است که در همین راستا با حضور مسئولان مرتبط جلسات متعددی برگزار شده و کارهای آن در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی شهرستانها حریم شهرها کفش هیدج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خواجه‌ای گفت: رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقای کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد در اولویت است.

وی افزود: علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از احداث ۳هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در راستای نهضت ملی مسکن از برخی فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.

خواجه ای مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به‌موقع متقاضیان را دو عامل مهم در واگذاری هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکن ملی دانست و افزود: همه دستگاه‌های ذی‌ربط و خدمات‌رسان باید در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به‌موقع به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نیمه دوم امسال با پیگیری‌های جدی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بتوانیم تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن را تکمیل کنیم و به متقاضیان تحویل دهیم.

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • مطالبات چایکاران تا فردا ۱۳ اردیبهشت تسویه می‌شود
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • (ویدیو) بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج + فیلم
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج