Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:02:58 GMT

برق ۳۱۰ مشترک پرمصرف در اهواز قطع شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۰۵۵۷

برق ۳۱۰ مشترک پرمصرف در اهواز قطع شد

 عبدالحمید عباس شیاری گفت: با این اقدام شاهد کاهش ۱۹۱.۲ مگاواتی بار مصرف در مناطق پنج‌گانه این کلانشهر بودیم.

او  به عبور مصرف برق ۸۷۸ مشترک از سقف مجاز اشاره کرد و ادامه داد: میزان مصرف به وسیله مرکز پایش انرژی، رصد و پیامک اخطار به آن‌ها داده شد و در صورت بی توجهی به اخطارها، باید منتظر قطع برق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته  مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز، برای بخش کشاورزی ۲۴۷ مورد اخطاریه صادر و ۱۱۶ مورد قطعی برق اعمال شده است.

آقای شیاری  با اشاره به صدور ۲۱۱ اخطاریه برای بخش صنعت، ادامه داد:، اما قطع برق اعمال نشد، ضمن اینکه در بخش عمومی و اداری ۵۲۰ مورد اخطار صادر و ۱۹۴ مورد قطعی اعمال شده است.

او  به مدیریت بار روزانه ۱۲۰ مگاوات برق با فعالیت و عملکرد مرکز پایش انرژی این شرکت اشاره  کرد و گفت: براساس شیوه نامه ابلاغی وزارت نیرو، مشترکانی که نسبت به مدت مشابه پارسال مصرف برق خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند، مشمول دریافت پاداش خوش حسابی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز می‌گوید: همه دستگاه‌های اجرایی، اداره ها، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی غیر دولتی، صنایع و کشاورزی موظف هستند مصرف برق خود را با استفاده از اجرای روش‌ها و برنامه‌های مدیریت مصرف برق از جمله بکارگیری مولد‌های اضطراری کاهش دهند.

آقای شیاری از مشترکان برق کلانشهر اهواز خواست در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف که از ۱۲ تا ۱۸ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است از لوازم غیرضروری مانند؛ جاروبرقی، لباسشویی، اتو و نظیر این‌ها استفاده نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطع برق ادارات پرمصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟

به گزارش صدای ایران از ایلنا، وی با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجود عدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، گفت: الان هنوز سال مالی ۱۴۰۲ است و ربطی به کامل نشدن بودجه ندارد، براساس قانون کسانی که سال گذشته ثبت‌نام کردند و دریافت تسهیلات آنها بنا به شرایطی به امسال موکول شده خب به نرخ سال گذشته دریافت می‌کنند و کسانی که امسال پرونده تشکیل داده و ثبت‌نام کنند، به نرخ امسال تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: تسهیلات ازدواج و فرزندآوری باید پرداخت شود و آنچه که در اینجا اهمیت دارد احکام بودجه است که تصویب و ابلاغ شده است، بر این اساس عدم بررسی و تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند.

راستینه همچنین در رابطه با افزایش حقوق سربازان نیز تصریح کرد: ما احکام را تحویل دولت دادیم و به دولت اجازه دادیم بر اساس احکام جدول مصارف خود را تدوین کند، خب جداول ارتباطی به حقوق و مزایا ندارد؛ حقوق و مزایا از احکام تبعیت می‌کند لذا بهانه‌ای برای دولت وجود ندارد. دولت بر اساس احکامی که تصویب و ابلاغ شده باید نسبت به اعمال افزایش حقوق و مزایای سربازان اقدام کند.

وی در پاسخ به این سوال که دولت مالیات بر ارزش افزوده را افزایش داده، اما همسان‌سازی را اجرا نمی‌کند، عنوان کرد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حتما باید اعمال شود، ما قطعا این مساله را پیگیری می‌کنیم، یکی از وظایف دولت این است که احکام برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۳ را که تصویب و ابلاغ شده با جدیت اجرا کند. در بحث همسان‌سازی که میان دولت و مجلس اتفاق نظر وجود دارد؛ حالا اینکه این ماه اعمال نشده حتماً دولت باید با معوقاتش نسبت پرداخت آن در ماه‌های بعد اقدام کند.»

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • این جاده‌ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • "عمره مفرده" چه اعمالی دارد؟