Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان یک مربی معتقد است، کشتی خوزستان به افرادی نیاز دارد که حرف‌شان در فدراسیون بُرش داشته باشد.

محمدرضا نیکونهادحسینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت رشته کشتی در خوزستان، اظهار کرد: با توجه به این‌که آقای جمالپور در ابتدا کار خود را به صورت سرپرست در کشتی خوزستان شروع کرد و اخیراً به عنوان رئیس هیات انتخاب شده است، من حس می‌کنم با توجه به شرایط مالی که دارد و نیز با توجه به اخذ میزبانی‌های کشوری در استان و اعزام‌هایی که برای رقابت‌های کشوری داشتند، وضعیت کشتی خوزستان از آنچه در هیات قبلی بود، بهتر شده و کشتی خوزستان از حالت سکون در حال خروج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره این‌که باید چه افرادی در کنار رئیس هیات در کادر اجرایی قرار بگیرند تا مسیر پیش‌رو برای پیشرفت کشتی خوزستان بهتر از شرایط فعلی باشد، گفت: به نظرم در حال حاضر افراد زیادی از جمله آقای کجباف و ایسوند که کارهای اجرایی انجام داده‌اند و باتجربه هستند می‌توانند در کنار هیات باشند زیرا اگر افراد توانمند در کنار رییس هیات حضور داشته باشند می‌توانند به پیشرفت کشتی خوزستان کمک کنند.

این مربی کشتی خاطرنشان کرد: همچنین کشتی خوزستان نیاز به افرادی دارد که حرف‌شان در فدراسیون بُرش داشته باشد؛ در رده‌های پایه بیش از ۵۰ درصد تیم‌های اعزامی ایران به رقابت‌های بین‌المللی خوزستانی هستند و به طور مثال عملاً برخی مواقع خوزستان قهرمان مسابقات جهانی می‌شود اما چرا نباید یک سرمربی خوزستانی در یکی از این رده‌های سنی داشته باشیم؟ در حال حاضر سرمربیان تیم‌های ملی پایه افرادی هستند که در باشگاه‌ها کار نکرده‌اند و کشتی‌گیر ندارند اما موفق هستند چون کشتی‌گیری که در تیم‌ملی زیر نظر آن‌ها کار می‌کند، در استانش خوب کار کرده است.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم تعاملی که خوزستان باید با فدراسیون در این زمینه داشته باشد، زیاد نیست. پس یعنی باید کشتی خوزستان دارای افراد توانمند باشد. زمانی که خودم کشتی می‌گرفتم در آن برهه آقای طالقانی رئیس فدراسیون بود و آقای غفوری دبیر هیات کشتی خوزستان و آقای گرشاسبی رئیس هیات بود. آقای غفوری به قدری حرفش بُرش داشت که رئیس فدراسیون در حق خوزستان کوتاهی نمی‌کرد و اکنون هم باید شرایط به همین صورت باشد و این تعامل در ارتباط با فدراسیون باید آن‌قدر قوی باشد که فرد بتواند خواسته‌های خود را تحمیل کند.

نیکونهادحسینی درباره نگرانی از وضعیت خوزستان در تیم‌ملی بزرگسالان نیز گفت: خوزستان در رده‌های پایه خوب است و کشتی‌گیران زیادی در این رده‌ها دارد اما از دیرباز به این صورت بوده است که همین کشتی‌گیران وقتی به رده سنی بزرگسالان می‌رسند، افت شدیدی ایجاد می‌شود، به صورتی که شاید یکی، دو نفر را در تیم‌ملی داشته باشیم. من فکر می‌کنم این موضوع به خاطر فشارهای بیش از حدی باشد که مربیان استان در رده‌های پایه به کشتی‌گیران برای قهرمانی می‌آورند و وقتی همین ورزشکاران به رده بزرگسالان می‌رسند، سن قهرمانی‌شان کم می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان كشتي فرنگي کشتی خوزستان فدراسیون ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد