Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید ابوالفضل محمدی به‌عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی سید ابوالفضل محمدی را به سمت مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس احکام صادره «راهبری پروژه ملّی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در استان تا رسیدن به پوشش هشتاد درصدی خانوارهای استان تا پایان سال 1403 »، «اتمام پروژه اتصال روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات مطابق با تکالیف قانونی و در زمان‌بندی تعیین شده»، «حمایت از شکوفایی و رشد کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری ‌اطلاعات ‌و ارتباطات در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال»، «پیگیری اجرای برش استانی طرح‌ها و پروژه‌های شبکه ملی اطلاعات»، «پایش مستمر وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در سطح استان از حیث پایداری، امنیت و پدافند غیرعامل به‌منظور ارتقاء تاب‌آوری در مقابل سوانح و مخاطرات طبیعی و انسانی»، «پیگیری راه‌اندازی پنجره واحد خدمات هوشمند استانی و اتصال آن به پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند»، «تشکیل مستمر و منظم «شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات» در استان و پیگیری اجرای مصوبات (موضوع ابلاغیه شماره 57026/1 مورخ 12/4/1401) »، «استفاده از نیروهای کارآمد، انقلابی و متخصص در قسمت‌های مختلف آن اداره کل»، «ارائه گزارش ماهانه از میزان پیشرفت پروژهها در سطح استان در قالب شاخص‌های اعلامی» و «پیگیری ارتقا خدمت‌رسانی پست جمهوری اسلامی ایران و پست‌بانک در استان» اهم انتظارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیران منصوب شده است.
محمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد الکترونیک و عضو هیئت‌علمی گروه مهندسی برق و الکترونیک دانشگاه فنی و حرفه‌ای است. وی حدود 20 سال سابقه فعالیت علمی پژوهشی و اجرایی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در زمینه‌های مرتبط با حوزه ICT را در کارنامه فعالیت خود دارد. محمدی پیش از این، بیش از 9 سال ریاست آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره 2 کرمانشاه را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمت رسانی شاخص علم و فناوری کسب و کار حمایت انتصاب فیبرنوری شبکه ملی پست بانک اقتصاد دیجیتال پروژه ملی زارع پور دولت هوشمند خبر کرمانشاه خبر استان کرمانشاه نیرو کارآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزار مهر، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز معلم، اظهار کرد: برای معلمان عزیزی که از طریق نرم‌افزار «شاد» با دانش‌آموزان در ارتباط هستند، یک بسته هدیه اینترنت در نظر گرفته‌ایم که می‌توانند تا سقف ۳۰ گیگابایت، رایگان استفاده کنند.

وی افزود: این بسته به صورت اتوماتیک برای کسانی که در «شاد» هستند، فعال می‌شود و نیاز به ثبت‌نام ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با بیان اینکه پایگاه پرتاب جدیدی که در جنوب کشور در حال ساخت است، در دولت سیزدهم کلید خورد اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم فاز اول آن را به اتمام برسانیم و اولین پرتاب را تا پایان سال از پایگاه فضایی جدید انجام بدهیم که پایگاه بسیار راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

زارع‌پور گفت: پایگاه پرتاب فضایی چابهار، پایگاه بسیار راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

ادامه دارد…

کد خبر 6093994 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است