Web Analytics Made Easy - Statcounter

​هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با موضوع ورزش شهروندی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با موضوع «ورزش شهروندی» خبر داد و گفت: از تمامی شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها دعوت می‌کنیم با حضور در این رویداد و ارائه طرح‌های خلاقانه و مبتکرانه، به توسعه ورزش شهروندی و ایجاد سلامت و نشاط در جامعه کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری این رویداد را گامی دیگر در راستای پاسخگویی به نیازهای ورزش شهروندی خواند و افزود: هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با نام اینو اسپرت (InnoSport) با همکاری دبیرخانه تهران هوشمند در سه محور استفاده از ابزارهای نوین به منظور ترغیب و توسعه فعالیت‌های بدنی شهروندان، استفاد ه از ابزارهای نوین به منظور معرفی، اطلاع رسانی و ارزیابی اماکن و مراکز ورزشی و پایش و کنترل تأسیسات و نگهداشت مجموعه های ورزشی برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: گسترش ورزش شهروندی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی از اهداف این سازمان است و برای دستیابی به آن، نیازسنجی و شناسایی چالش های موجود، ضرورتی است که می‌تواند نقشه راه آینده را به خوبی ترسیم کند.

وی ادامه داد: در این راستا، مهمترین مشکلات و چالش‌ها در عرصه ورزش شهروندی و نیز مجموعه‌های ورزشی تحت پوشش سازمان شناسایی شد. از سوی دیگر، لزوم تحقق منویات رهبری، زمینه برگزاری این رویداد و دعوت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپی را فراهم آورد.

اوجاقی به برگزاری دو رویداد مشابه در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: در سنوات قبل نیز دو رویداد فناورانه در حوزه ورزش شهروندی با نام‌های «ورزشی شو» و «اسپورتک» برگزار شده بود.

وی ادامه داد:  اپلیکیشن «اینوگام» که در روزهای سخت کرونایی کمک بسیار موثری برای تشویق و ترغیب اقشار مختلف به ورزش بود، نتیجه برگزاری چنین رویدادهایی است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: ما برای دستیابی به اهداف سازمان ورزش در راستای سیاست‌های کلان شهرداری و تحقق تدابیر مدیریت شهری، با تمام توان، از استارت‌آپ‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، حمایت خواهیم کرد.

اوجاقی با اشاره به برگزاری مجازی این رویداد، حضور استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان  را آزاد و رایگان برشمرد و افزود: علاقمندان می‌توانند به منظور ارائه طرح، به نشانی BAHAM.TEHRAN.IR مراجعه کنند.

این رویداد از 5 شهریور آغاز و 12 شهریور، وبینار آشنایی و پرسش و پاسخ از طریق نشانی فوق انجام می شود. همچنین مهلت ارسال آثار تا 19 مهر ماه پیش بینی شده و نتایج ارزیابی ها، روز 26 مهرماه همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی اطلاع رسانی و بر گزیدگان برای دریافت جوایزی ارزنده، معرفی می شوند.

انتهای پیام / /


 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اوجاقی اینوگام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه آتش‌سوزی درشمس آباد گفت: در ساعت ۱۳:۵۷ ظهر امروز در پی تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران یک مورد حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد در اتوبان قم اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه این منطقه خارج از محدوده فعالیت آتش‌نشانی شهرداری تهران است، ادامه داد: با توجه به حجم تماس‌های شهروندان همکاران ما در ستاد فرماندهی با استعلام از محل و درخواست کمک از سوی آن‌ها یک ایستگاه کمکی به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس آباد و باقرشهر در محل حضور داشتند. آتش‌نشانان تهران در محل حادثه مشاهده می‌کنند در یک کارخانه بزرگ مسقف به وسعت دو هزار متر که محل تولید مبلمان‌های پلیمری بوده، بسیار قابل اشتعال است. حدود ۷۰ درصد محل کاملا شعله‌ور بود و سقف‌ها تخریب شده بود.

ملکی تصریح کرد: به گفته افرادی که در محل حضور داشتند، ظروف رنگ و تینر و رزین و مواد اولیه در حجم زیاد در این کارگاه وجود داشت و در مجاورت آن یک کارگاه مواد پتروشیمی نیز وجود داشت که آتش‌نشانان با تعامل ایجاد شده بین آتش‌نشان‌های مراکز مختلف به سرعت وارد عمل شده و در حال حاضر بخش زیادی از آتش خاموش شده، اما همچنان خاموش کردن آتش ادامه دارد و با توجه به تخریب سقف‌ها کار خاموش کردن آتش و لکه‌گیری کمی زمانبر خواهد بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در تهران چیست؟
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی