Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:29:28 GMT

بررسی دلایل عدم بازدهی تبلیغات اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۱۰۰۸

بررسی دلایل عدم بازدهی تبلیغات اینترنتی

به صورت کلی بازدهی تبلیغات اینترنتی به ۳ موضوع مهم بستگی دارد که به ترتیب عبارت اند از:

استفاده از محتوای (بنر، تیزر و... ) غیر مناسب زمان بندی نامناسب در تبلیغات رزرو تبلیغ بدون در نظر گرفتن مخاطب هدف

استفاده از محتوا و بنرهای غیر حرفه ای

بسیاری از مدیران کسب و کارها و کارشناسان تبلیغاتی در یک کار کاملا غیر حرفه ای، تبلیغ و زمان آن را رزرو و مشخص می کنند ولی هیچ برنامه ای برای محتوای تبلیغات ندارند!

مهم ترین بخش تاثیر گذار در بازدهی تبلیغات محتوای آن می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه مشاهده می شود برای تبلیغ های چند ده میلیونی از یک بنر ساده که فقط لوگو برند هست استفاده می کنند و این موضوع کاملا طبیعی است که بازدهی بسیار پایینی خواهند گرفت!

حتما توجه داشته باشید قبل از رزرو تبلیغات اقدام به تهیه بنر و محتوای حرفه ای کنید. برای این امر می توانید از شرکت های طراحی مانند سایت بنرساز برای طراحی انواع بنر استفاده کنید.

خدمات سایت بنرساز

خدمات سایت بنرساز برای تولید محتوا عبارت اند از: طراحی بنر گیف، طراحی بنر اینستاگرام، طراحی بنر تلگرام و... می باشد.

زمان بندی نامناسب در تبلیغات

موضوع زمان بندی نیز یکی از موضوعات بسیار تاثیر گذار در تبلیغات می باشد. به این صورت که شما علاوه بر تایین زمان انتشار تبلیغات در روز برای مثال چه ساعتی از روز باشد، باید بازه زمانی آن را نیز تعیین کنید.

برای مثال شرکت اعزام دانشجو به ترکیه چرا باید وسط ترم تحصیلی اقدام به تبلیغ کند!؟ هر کسب و کاری متناسب با خدمات خود بازه یک بازه زمانی طلایی برای تبلیغات دارد که حتما باید رعایت شود.

تبلیغ بدون در نظر گرفتن مخاطب هدف

مهم ترین اصل در بحث تبلیغات در نظر گرفتن به مخاطب هدف می باشد. باید این سوال را از خود بپرسید که مخاطب هدف شما چه کسانی هستند؟ آیا می توانم این مخاطب هدف را در پیج و سایت های جوک و سرگرمی پیدا کنم؟

برای مثال شما در زمینه واردات کالای تخصصی پزشکی فعالیت می کنید، پس مخاطب هدف شما پزشکان می باشند.

حالا در مرحله اول که مخاطب هدف خود را مشخص کردیم نوبت به مرحله دوم یعنی انتخاب رسانه ای که مخاطب هدف من با آن در ارتباط باشد.

برای مثال ممکن است مخاطب هدف شما اصلا از فضای مجازی استفاده نکند، پس شما باید از وب سایت های تخصصی پزشکی برای تبلیغات استفاده کنید.

فرصت تبلیغاتی اینستاگرامی را از دست ندهید!

یکی از بهترین و پر بازده ترین پلتفرم ها برای تبلیغات و بازدهی آن در زود ترین زمان ممکن (چند ساعت اولیه تبلیغ)، تبلیغات در اینستاگرام می باشد.

تبلیغات در اینستاگرام بسیار کم هزینه بوده و شما را حتی در ساعت اولیه تبلیغات می تواند به فروش برساند!

اما برای رزرو این نوع تبلیغ نیز حتما ۳ مورد بالا را در نظر بگیرید! اگر می خواهید یک تبلیغات حرفه ای و پر بازده داشته باشید پیشنهاد ما این است این مقاله رو دوباره مطالعه کنید.

حتما توجه داشته باشید برای تبلیغات حرفه ای در اینستاگرام نیز نیازمند یک بنر حرفه ای و جذاب هستید که می توانید از خدمات طراحی بنر اینستاگرام سایت بنرساز www.Bannersaaz.ir استفاده کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها بنر رپرتاژ آگهی طراحی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنر رپرتاژ آگهی طراحی بنر رپرتاژ آگهی طراحی برای تبلیغات برای تبلیغ مخاطب هدف برای مثال طراحی بنر حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی

تین نیوز

انجمن تجارت الکترونیکی تهران با انتشار بیانیه ای، دریافت مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل ونقل درون شهری را «غیرفانونی» دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، انجمن تجارت الکترونیکی تهران در بیانیه ای اعلام کرد: افزایش دستوری تعرفه های تاکسی های اینترنتی به عنوان زیرساخت بخش قابل توجهی از سفرهای درون شهری، آثار تورمی غیرقابل جبرانی خواهد داشت و ایجاد این هزینه ها به بدنه اکوسیستم دیجیتالی کشور آسیب می زند.

پیش تر سازمان امور مالیاتی کشور با تصویب افزایش مالیات بر ارزش افزوده به ۱۰ درصد، درخواست کرد این مبلغ از تاکسی های اینترنتی دریافت شود. این موضوع در حالی بود که قانون مالیات بر ارزش افزوده و بخشنامه سال ۱۳۹۹ سازمان امور مالیاتی، شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند جابه جایی مسافر را از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف کرده بود.

قبل از این بیانیه، برخی از نمایندگان مجلس هم در نامه ای به هیئت رئیسه، درخواست دریافت مالیات از تاکسی های اینترنتی را خلاف قانون دانسته بودند و با آن به دلیل افزایش هزینه مصرف کننده نهایی که مردم هستند، مخالفت کرده بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس