Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت ۶۳ طرح و ۳۲ پروژه با اعتبا‌ر ۱۸۵۰ میلیارد تومان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدحامد عاملی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: همزمان با ‌هفته دولت، افتتاح 63 طرح مهم در این شهرستان و فاز عملیاتی 32 پروژه با اعتباری در حدود یک هزار و 580 میلیارد تومان آغاز و برنامه‌ریزی‌های برای تحقق اهداف مورد نظر برای تامین اعتبار و حل مشکلات مورد نظر در دستور کار قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر نیز گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است مخلصانه در راه خدمت به مردم گام برداشته و تمامی برنامه‌های آنان را برای خود مسیر راه قرار دهیم.

وزیر آموزش و پرورش: 9000 کلاس درس ‌هفته دولت ‌افتتاح می‌شودبهره‌مندی 768 روستا از نعمت آب شرب سالم در هفته دولتپروژه‌های هفته دولت در استان هرمزگان نسبت به سال گذشته 2500 درصد افزایش یافته است1443 میلیارد تومان پروژه ویژه هفته دولت در کاشان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود5400 میلیارد تومان پروژه هفته دولت در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار اردبیل ادامه داد: استان اردبیل در بسیاری از شاخص‌ها در مقایسه با میانگین کشوری عقب مانده که این یک ضعف بزرگ برای ماست و باید برای رفع این عقب ماندگی‌ها اقدامات ارزشمندی در سطح استان رقم بخورد.

عاملی تصریح کرد: پروژه چهار خطه اردبیل - مشگین‌شهر طبق تمهیدات به عمل آمده در طول سال به بهره‌برداری می‌رسد که پیگیری‌های لازم در این زمینه به عمل آمده و پیگیر رفع مشکل پروژه مشگین‌شهر _ اهر هستیم.

وی افزود: وضعیت آبرسانی در استان اردبیل غیرقابل قبول بوده و در تیم زمینه انعقاد آبرسانی به 450 روستای استان توسط بسیج سازندگی در حال اجراست که انتظار می‌رود در طول 3 ماه آینده به نتیجه برسد.

انتهای پیام/144/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان هفته دولت مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077171 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد