Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تیم مذاکره کننده باید توافقی را امضا کند که در آن منافع ملت ایران تضمین شود، در غیر این صورت مجلس کوتاه نمی‌آید.

به گزارش ایران اکونومیست، علی اصغر عنابستانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: تذکر جدی به تیم مذاکره کننده و شورای عالی امنیت ملی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان مذاکرات باید منافع ملت ایران تامین شود. منافع ملت نیز زمانی تامین می‌شود که آمریکا تضمین دهد از برجام خارج نشود. اگر آمریکا به برجام وارد شد نباید بتواند از مکانیزم ماشه استفاده کند.

وی در ادامه اظهار کرد: ایران باید بتواند نفت خود را به هر کشوری که می‌خواهد صادر کند. در انتقال پول از طریق بانک‌ها نیز نباید هیچ مشکلی وجود داشته باشد. در بحث تبدیل ارز به ارز دلخواه نیز ایران نباید با هیچ محدودیتی مواجه باشد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرمایه گذار خارجی باید بدون نگرانی از آینده بتواند در ایران سرمایه گذاری کند. تیم مذاکره کننده باید توافقی را امضا کند که حقوق ملت ایران در آن دیده شده است؛ وگرنه مجلس کوتاه نمی‌آید.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، توافق خوب ، علی اصغر عنابستانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی توافق خوب علی اصغر عنابستانی منافع ملت ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک  بود.

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک  بود.

وی افزود : هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت : این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

 وی در پایانن تصریح کرد : مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد