Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال ۱۴۰۱ هم همانند سال گذشته بعد از مدت ها وقفه به دلیل همه گیری ویروس منحوس کرونا، افراد زیادی برای زیارت کربلا رهسپار عراق خواهند شد. - اخبار بازار -

یکی از مهم ترین موارد و ملزومات پیش از سفر به این کشور برای شرکت در مراسم عزاداری اربعین حسینی، بیمه زائران اربعین می باشد. ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: بیمه بودن همه زائران در مراسم اربعین حسینی(ع) جزو الزامات اصلی این سفر است و زوار اربعین برای برخورداری از مزایا و خدمات حمایتی بیمه‌ای بایستی نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام در سامانه سماح، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با داشتن چنین بیمه ای می توانید با دغدغه کمتر و آرامش بیشتری سفر خود را به پایان برسانید. جدا از این موضوع، داشتن این بیمه نامه ضروری می باشد و بدون آن نمی توانید به این سفر مقدس بروید!

بیمه زائرین اربعین چیست؟

بیمه زائرین اربعین تمامی هزینه ها و خسارات درمان و حوادث در طول سفر اربعین شما را پوشش می دهد. تا اینجا ممکن است که باز عده‌ای گارد بگیرند که در سفر کامل مراقب خود هستند و احتیاجی نیست. بیمه اعلامی از طرف دولت هم چون اجباری است، باید بگیرند. حال بیایید نگاهی بیندازیم تا با تعدادی از حوادث سفر اربعین که برای افراد مختلف تاکنون اتفاق افتاده است، آشنا شویم:

گم شدن مدرک گذرنامه (البته این افراد می‌توانند با مراجعه به کنسولگری ایران در شهرهای اصلی، برگ تردد دریافت کنند.)گم شدن کودکان و افراد سن بالا مبتلا بیماری آلزایمر (در این حالت توصیه می‌شود که حتماَ این دسته از افراد کارت هویتی را گردن خود داشته باشند. افراد گم شده در صورت پیدا نشدن و همراه نداشتن مدارک هویتی حداکثر تا 48 ساعت در مرکز مربوطه نگهداری می‌شوند. در صورت مراجعه کردن شخصی برای تحویل آن‌ها، آن‌ها با اتوبوس به مرز فرستاده شده و بعد تحویل نیروی انتظامی داده می‌شوند.)تصادف (متاسفانه هر ساله شاهد فوت بسیاری از هموطنان به دلیل تصادفات جاده‌ای هستیم.)ابتلا به بیماری‌های عفونی و گرمازده شدن (یکی از شروط سفر به کربلا، تزریق حداقل دو دوز واکسن است.)

با نگاهی به همه حوادث سفر اربعین، به نظر می رسد که آگاهی از  راهنمای بیمه زائرین اربعین  و پوشش‌های آن ضروری باشد.

بیمه زائرین اربعین چه مزایایی دارد؟

این بیمه نامه همانند انواع بیمه های دیگر دارای مزایی می باشد که اهمیت این بیمه را بیش از پیش می کند. یکی از مهم ترین مزایای این بیمه نامه این است که شما به محض ورود به کشور مقصد، تحت پوشش کامل این بیمه قرار می گیرید. فرقی نمی کند هوایی یا زمینی به هر ترتیب این بیمه نامه خسارات شما را پوشش خواهد داد.

یکی دیگر از مزیت هایی که در بیمه زائرین اربعین  وجود دارد پوشش حملات تروریستی می باشد. حملات تروریستی تنها در این بیمه نامه پوشش داده می شود و حتی جز پوشش های بیمه های مسافرتی عادی نیز نمی باشد.

 

بیمه کربلا

پوشش های بیمه زائرین اربعین چیست؟

اگر نگاهی به پوشش های این بیمه نامه بیندازید متوجه می شوید که داشتن همچنین بیمه نامه تا چه حدی می تواند باعث خیال راحت شما در چنین سفری شود:

فوت به هر علتی (بیمه عمر زمانی)فوت ناشی از حادثهفوت ناشی از حملات تروریستیهزینه بستری در بیمارستان به دلیل بیماری یا حادثههزینه گم شدن مدارک و گذرنامه

میزان پوشش هر طرح بیمه زائرین اربعین

شرکت بیمه تجارت نو به ارائه بیمه زائرین کربلا پرداخته است. پوشش‌های طرح‌های مختلف بیمه زائرین اربعین تجارت نو موارد مختلفی را شامل‌ می‌شود:

طرح 1

طرح یک بیمه زائرین اربعین پوشش های زیر را ارائه می کند:

فوت به هر علت تا سقف 10 میلیون تومانفوت ناشی از حادثه و حوادث تروریستی تا سقف 50 میلیون تومانهزینه درمانی ناشی از حادثه تا سقف 2.5 میلیون تومانهزینه درمانی بیماری در صورت بستری تا سقف 2.5 میلیون تومانهزینه گم شدن مدارک و گذرنامه تا سقف 500 هزار تومان

طرح 2
پوشش‌‌های بیمه زائرین اربعین یا همان بیمه زائرین اربعین طرح 2 خسارات زیر را جبران می‌کند:

          فوت به هر علت تا سقف 20 میلیون تومان

•        فوت ناشی از حادثه و حوادث تروریستی تا سقف 100 میلیون تومان

•        هزینه درمانی ناشی از حادثه تا سقف 5 میلیون تومان

•        هزینه درمانی بیماری در صورت بستری تا سقف 5 میلیون تومان

•        هزینه گم شدن مدارک و گذرنامه تا سقف 500 هزار تومان

طرح 3

بیمه زائرین اربعین طرح 3 با پوشش خسارات زیر ارائه شده است:

فوت به هر علت تا سقف 50 میلیون تومانفوت ناشی از حادثه و حوادث تروریستی تا سقف 250 میلیون تومانهزینه درمانی ناشی از حادثه تا سقف 10 میلیون تومانهزینه درمانی بیماری در صورت بستری تا سقف 10 میلیون تومانهزینه گم شدن مدارک و گذرنامه تا سقف 500 هزار تومان

بیمه زائرین اربعین تا چه مدت زمانی دارای اعتبار می باشد؟

شما زائر عزیز می توانید این بیمه نامه را برای مدت زمان های مختلف خریداری کنید از یک روز بگیرید تا 8، 10،15، 31 و 62 روز. این بیمه نامه دو روز از قبل شروع سفر تا 72 ساعت بعد از بازگشت به ایران قابل استفاده خواهد بود.

نحوه گرفتن خسارت از بیمه در کربلا (اربعین)

شرکت های بیمه در کشور مقصد دارای نمایندگی می باشند و می توانید در صورت بروز حادثه برای گرفتن خسارت به آن مراجعه کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن خسارت از بیمه اربعین

در چنین مواقعی که شما دچار صانحه و ضرر شده اید می بایست با آماده سازی مدارک زیر نسبت به گرفتن خسارت اقدام کنید:

مدارک مورد نیاز برای دریافت خسارت فوت

در صورت فوت لازم است تا مدارک زیر تحویل واحد خسارت داده شود:

اصل یا تصویر گواهی فوت یا شهادت تایید شده (در صورت فوت در عراق یا سوریه، گواهی فوت به عربی هم نیاز است.)گواهی پزشکی قانونی یا آخرین پزشک معالج در خصوص دلیل فوتگواهی انحصار وراثتتصویر صفحه اول و صفحه ورود و خروج گذرنامه متوفیتصویر شناسنامه و کارت ملی متوفی و تمامی وراث اوتصویر مانیفست کاروان اعزامی بیمه شده

مدارک مورد نیاز برای خسارت  حادثه و نقص عضو

در صورت وارد شدن خسارت جرحی، لازم است تا مدارک زیر تحویل داده شود:

گزارش کامل از حادثه تکمیل شده توسط امدادگواهی پزشک معالج در خصوص پایان معالجات و غیرقابل علاج بودن و نقص عضو و ازکارافتادگیتصویر مانیفست کاروان اعزامی بیمه شدهتصویر صفحه اول گذرنامه و دارای مهر ورود و خروج، شناسنامه و کارت ملی بیمه شدهتمامی مدارک پزشکی، بیمارستانی و پاراکلینیکی

قیمت بیمه زائرین اربعین و کربلا چقدر است؟

اگر قصد خرید بیمه زائرین اربعین را دارید ابتدا می بایست تعداد روز های سفر خود را انتخاب کنید و بعد از آن به تخمین قیمت احتمالی سفرتان بپردازید. این بیمه نامه بسیار ارزان و است و قیمت خرید بیمه زائرین اربعین  بسته به طرح انتخابی متفاوت دارد. قیمت اعلام شده برحسب  هر نفر در سه طرح تفاوت  ارائه شده به ترتیب، 18، 50 و 65 هزار تومان است. طرح 65 هزارتومانی خرید بیمه زائرین اربعین بیشترین میزان پوشش را دارد

خرید آنی بیمه زائرین اربعین بصورت شبانه روزی

اگر قصد عزیمت به این سفر رویایی و فراموش نشدنی را دارید و هنوز برای تهیه بیمه اقدام نکرده اید می توانید با جستجوی عبارت بیمه زائرین اربعین سایت هایی که به فروش آنلاین این بیمه می پردازند را پیدا کنید و خرید خود را بدون کمتری دغدغه ای  از  سایت های خرید آنلاین بیمه نظیر  https://bimeh.com/ که گفته شد داشتن این بیمه نامه برای رفتن به سفر اربیعن الزامی می باشد؛ پس آنرا فراموش نکنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمه زائرین اربعین فوت ناشی از حادثه بیمه نامه هزینه درمانی میلیون تومان گرفتن خسارت هزار تومان تا سقف 10 تا سقف 2 تا سقف 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این خبر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
جمشید شایانفر افزود: بیمه شدگان مذکور نیازنیست که تمدید پوشش بیمه‌ای به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


دیگر خبرها

  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین