Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:04:23 GMT

عملیات اجرایی پل درودگاه دشتستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۱۰۷۷

عملیات اجرایی پل درودگاه دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار بوشهر در این آیین با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم افتخاری برای مسئولان نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود گفت: تفکر بسیجی نشان داد می‌توان کارهای بر زمین مانده چند ساله را در مدت ۴۰ روز تمصمیم گیری و انجام داد و با این روحیه به طور یقین از دشمنان عبورخواهیم کرد.

احمد محمدی زاده افزود: مردم این سرزمین همیشه منشا خلق افتخارات بزرگ در طول تاریخ بویژه دوران دفاع مقدس بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری  و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر روز چهارشنبه در این آئین گفت: برای احداث پل جدید درودگاه بر روی رودخانه دالکی ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار ازمحل اعتبارات ملی و استانی هزینه می شود.

عبدالکریم اخترشناس افزود: طول پل جدید ۱۶۴ متر و عرض آن  هشت متر شامل هفت متر سواره رو  و نیم مترپیاده رو در طرفین است و دارای ۶ دهانه ۲۰ متری بعلاوه پنج دهانه باکسی است.

وی ادامه داد: پل قدیمی درودگاه نیز که بوسیله اهالی روستا احداث شده و دارای چهل سال قدمت است برای عبور ایمن مردم تعمیر، مرمت و ایمن سازی می شود .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر افزود: با بهره برداری از پل جدید درودگاه که همه مشخصات فنی را دارد زمینه رفت و آمد ایمن مردم این روستا و روستاهای همجوار در فصل‌های بارندگی فراهم و اهالی این منطقه دیگر دغدغه ای برای قطع راه ارتباطی خود نخواهند داشت .

وی همچنین  احداث پل جدید درودگاه روی رودخانه دالکی را تحقق آرزوی چهل ساله مردم این روستا بیان کرد و افزود: پس از سال‌ها انتظار و مطالبه‌گری مردم و شورای اسلامی این روستا با پیگیری مسئولان ارشد استان بویژه استاندار پل جدید در دولت سیزدهم احداث و آرزوی چندین ساله مردم محقق می‌شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر دشتستان برازجان احمد محمدی زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر دشتستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر دشتستان برازجان احمد محمدی زاده پل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد

پرهیزگاربخشدار خضرآباد با اشاره به اهتمام جدی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی در همه نقاط، زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ ورزش همگانی، سلامت و تندرستی مردم است و بی‌شک افزایش سرانه ورزشی این منطقه موجب ارتقای سطح سلامت و تندرستی اهالی ورزش دوست می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه ورزشی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوبات سفر نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ به بخش خضرآباد، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر هزینه خواهد شد.

پرهیزگار ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهید امینی برای استفاده مشترک جوانان روستا‌های مرزانک، دربرز و کمال آباد ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر