Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:23:36 GMT

برگزاری رقابت های مینی فوتبال روستایی در کردستان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۱۲۹۱

برگزاری رقابت های مینی فوتبال روستایی در کردستان

ایسنا/کردستان مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در جلسه هماهنگی برگزاری اولین دوره رقابت های مینی فوتبال روستایی تحت عنوان جام پرچم از آغاز این مسابقات از اوایل شهریور ماه در روستاهای استان خبر داد.

حامد جولایی، امروز در جلسه هماهنگی برگزاری اولین دوره رقابت های مینی فوتبال روستایی کردستان با عنوان جام پرچم که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد گفت: مراحل ثبت نام اولیه تیم های شرکت کننده به پایان رسیده است و این مسابقات در مرحله بخش ها و روستاها از اوایل شهریور ماه آغاز به کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به حضور گسترده جامعه ورزشی روستاهای کردستان در اولین دوره مسابقات جام پرچم اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با همکاری ادارات ورزش و جوانان و همچنین هیات های بومی محلی در شهرستان ها توانسته ایم تعداد زیادی از تیم های متقاضی در این دوره از رقابت ها را در سامانه ثبت نام کنیم و جامعه ورزشی روستاها استقبال بسیار خوبی از این مسابقات داشته اند.

جولائی ادامه داد: تاکنون و در مجموع حدود ۵۱۷ تیم در سراسر استان کردستان در سامانه اعلامی که به همین منظور مشخص شده است ثبت نام کرده اند که با توجه به نواقص مدارک ارائه شده احتمال ریزش محدود در این رقم وجود دارد.

وی یادآور شد: ۴۱۲ تیم در بخش آقایان و ۱۰۵ تیم در بخش بانوان در اولین دوره از رقابت های مینی فوتبال روستایی کشور با عنوان جام پرچم شرکت کرده اند که رده سنی شرکت کنندگان باید بالای ۱۵ سال باشد و دارا بودن بیمه ورزشی از شروط اساسی آن است.

مسئول ورزش و جوانان کردستان افزود: آیین افتتاحیه این مسابقات با حضور مسئولین استانی و کشوری در اوایل شهریور ماه و همزمان با ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دولت در یکی از شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

حامد جولائی تصریح کرد: اولین دوره رقابت های مینی فوتبال روستایی کشور با عنوان جام پرچم در مراحل بخش، شهرستان، استان و کشور برگزار می شود و رویدادی است که می تواند شور و نشاط و توسعه خوبی را در میان جامعه ورزشی روستایی ایجاد کند چنانچه یکی از اهداف برگزاری این رقابت ها از سوی وزارت ورزش و جوانان نیز همین موضوع است.

وی تاکید کرد: برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این رویداد ورزشی در سطح استان باید تمامی مسئولین دولتی، شورا و دهیاری ها و به ویژه شهرداری ها دستگاه ورزش و جوانان استان را مورد حمایت قرار دهند و شاهد تعامل و همگرایی نهادهای مختلف در این راستا باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: از سوی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی گسترش عدالت اجتماعی، هویت بخشی به ساکنان مناطق روستایی و عشایری، تلاش در جهت افزایش روحیه مشارکت و مسئولیت پذیری در بین روستاییان و عشایر، رعایت اصل برابری جنسیتی در توزیع خدمات و امکانات در روستاها، تشویق و ترغیب جامعه روستایی و عشایری به ورزش در جهت فراگیری مهارت و کسب تجربه، پرکردن اوقات فراغت جامعه روستایی به ویژه نوجوانان و جوانان روستایی و عشایر از طریق ورزش، ترویج فرهنگ رقابت جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار ورزش، کشف استعدادهای ورزشی بالقوه روستاییان و عشایر و سمت و سو دادن به آنها، تلاش در جهت افزایش شادابی و نشاط اجتماعی در بین روستاییان و عشایر و ایجاد انگیزه و علاقه مندی از طریق شناساندن ابعاد مختلف ورزش را از مهمترین اهداف برگزاری این رقابت ها عنوان شده است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مینی فوتبال رقابت های مینی فوتبال روستایی اولین دوره رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز گفت: به دنبال تماس مبنی بر واژگونی خودرو مینی بوس در مسیر جاده سقز_ دیواندره نزدیک گردنه کریم آباد صاحب، سریعا چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 محمد عزیز اویسی گفت:  در این حادثه اقدامات درمانی اولیه برای ۱۴ مجروح این سانحه انجام گرفت و جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفا منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مینی بوس مذکور از مبدا شهر همدان عازم شهر بانه در استان کردستان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره