Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توضیحاتی که لله گانی ارایه کرده و با اعتماد به نفسی که در بکار بردن کلمات از خود نشان داده، به نظر می‌رسد مجمع بانک رفاه کارگران در نهایت آرامش و بدون هیچ چالشی برگزار شود و برگ زرین دیگری در کارنامه بانک رفاه ورق بخورد. برگزاری "مجمع" برای تمامی شرکت‌ها و موسساتی که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند، اقدامی مهم و رویکردی قانونی است که همه ساله می‌بایست برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجمع گزارش عملکرد به اعضا اعلام می‌شود و این گزارش باید نظر مساعد اعضا و سهامداران را تامین کند. اکنون در آستانه مجمع بانک رفاه کارگران قرار داریم و می‌بایست گزارش عملکرد به نوعی باشد که رضایت سهامداران را جلب کند. در این رابطه اسماعیل لله گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران توضیحاتی ارایه کرد.
لله گانی در پاسخ به اینکه پیش بینی شما از مجمع بانک رفاه کارگران چیست و تا چه اندازه امکان دارد با چالش رو به رو شوید گفت: عملکرد بانک رفاه بسیار مثبت بوده و هیچ چالش یا مشکلی در مجمع پیش نخواهد آمد.
وی افزود: با افزایش سرمایه‌ای که بانک رفاه کارگران در سال گذشته داشت، سرمایه بانک از ۲۳۰۰ میلیارد تومان به ۱۹ هزار میلیارد تومان افزایش یافت که افزایش سرمایه بسیاری خوبی اتفاق افتاده است.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اعلام اینکه میزان سودآوری بانک رفاه هم به نسبت افزایش سرمایه، افزایش پیدا کرده است گفت: پس از آنکه صورت‌های مالی بانک نهایی شود، مشخص خواهد شد که بانک رفاه کارگران یکی از سودآورترین بانک‌ها در شبکه بانکی است و بی شک بالاترین ضریب افزایش سودآوری در شبکه بانکی را داریم.
وی با تاکید بر اینکه بانک رفاه سوداوری قابل توجهی داشته که این رشد، بانک رفاه را شاخص می‌کند گفت: بانک رفاه کارگران کاملا سودده است و این سوددهی به اندازه‌ای قابل توجه است که بانک رفاه سود انباشته دارد.
لله گانی با تاکید بر اینکه ترازنامه بانک رفاه کارگران، ترازنامه کاملا مثبتی است گفت: بانک رفاه به غیر از سازمان تامین اجتماعی، سهامدار دیگری ندارد و به همین دلیل درمجمع هم نباید مشکلی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه بانک رفاه سهامدار عمومی ندارد که بخواهد در مجمع، به افراد و دستگاه‌های مختلفی پاسخ بدهد گفت: سهامدار بانک رفاه کارگران، سازمان تامین اجتماعی است و بر اساس قانون، باید به وزارت اقتصاد پاسخ بدهیم که به صورت مستمر با هر دو بخش در تعامل و مذاکره هستیم و چنانچه سوالی پیش بیاید، در همان لحظه و بدون هیچ مشکل پاسخگو هستیم.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اعلام اینکه به صورت مستمر و حتی در بسیاری از موارد به صورت روزانه، بندبند کارهایمان را با سازمان تامین اجتماعی و وزارت امور اقتصاد ودارایی بررسی و کنترل می‌کنیم گفت: اگر بخواهیم در مورد پاسخگویی بانک رفاه به دستگاه‌های مربوطه توضیح بدهیم و این رویکرد را بررسی کنیم، بی شک بهترین نمره را خواهیم گرفت.
لله گانی با تاکید بر اینکه هیچگونه نگرانی از مجمع نداریم گفت: باید تاکید کنم که بانک رفاه کارگران به صورت مستمر مجمع برگزار می‌کند و به سوالات سهامدار خود به صورت دایم پاسخ می‌دهد، بنابر این آمادگی لازم برای پاسخگویی وجود دارد.
با توضیحاتی که لله گانی ارایه کرده و با اعتماد به نفسی که در بکار بردن کلمات از خود نشان داده، به نظر می‌رسد مجمع بانک رفاه کارگران در نهایت آرامش و بدون هیچ چالشی برگزار شود و برگ زرین دیگری در کارنامه بانک رفاه ورق بخورد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک لله گانی مجمع سرمایه ترازنامه مجمع بانک رفاه کارگران بانک رفاه لله گانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل دیپلماسی اقتصاد مقاومتی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا، می‌تواند به الگو‌های ممکن بین بخش‌های خصوص و دولتی تبدیل شود، درآغاز به کار اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضور مجمع گفتگوی همکاری آسیا گفت: در جمهوری اسلامی ایران در نظر داریم با همکاری همه جانبه بتوانیم اهداف خود را پیش ببریم و به نتیجه برسیم.
علی چنگی گفت: اکنون در زمانی هستیم که پیش‌بردن اهداف اقتصادی به تنهایی نتیجه ندارد، همکاری همه جهان را نیاز داریم، همچنین برای رشد اقتصادی، برقراری رفاه و صلح نیاز است تا همکاری‌های همه جانبه شامل همکاری‌های بین‌المللی از طریق افراد ذی صلاح انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه در چنین مجامعی که اغلب اعضای ACD حضور دارند، پتانسیل‌های بسیار زیادی فراهم است، افزود: در این مجمع می‌توان همه جانبه کار کنیم، هرکشوری توانایی‌های خاص خودش را دارد، امیدوارم این اجلاس به الگو‌های ممکن ببین بخش‌های خصوص و دولتی تبدیل شود.
مدیرکل دیپلماسی اقتصاد مقاومتی گفت: وزارت امور خارجه آماده است تا از طریق پشتیبانی‌های دولتی و کشور‌های عضو، خودش را به اهداف اقتصاد جهانی نزدیک کند، البته این رشد و پیشرفت سریع نیست و از طریق همکاری به وجود می‌آید، باید بدانیم کشور‌های دیگر چه کمک‌هایی می‌توانند انجام دهند، جلسات اجلاس بسیار مهم هستند و می‌توانند نقش مهمی در ارتقای ارتباطات ایفا کنند. کشور‌های عضو ACD را به نهایت همکاری دعوت می‌کنیم، حضور آنها در این مجمع نشان داد که می‌توانیم همکاری‌های فعالانه داشته باشیم.
مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia Cooperation Dialogue با هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشور‌های بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است