Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «ریست» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا لطفی، به چهارمین فستیوال «تارک»در انگلستان راه یافت.

به گزارش روابط عمومی پروژه؛ فیلـم «ریســت» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده در ادامه روند حضور در رویدادهای و فستیوال‌های بین‌المللی، به چهارمین جشنواره «تارک» - Thurrock Film Festival - انگلستان راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جشنواره «تارک» که توسط هنرمندان داخلی و بین‌المللی برپا شده و به جشنواره‌ی بزرگداشت فرهنگ و خلاقیت معروف است، همواره در پی منتخب کردن آثاریست که نمایان‌گر فرهنگ و خلاقیت و ایده‌های نوینی باشند و بهترین‌ها را در قالب سینما به روایت و تصویر بکشند.
‌‌
این جشنواره از ۲۶ تا ۲۹ آگوست (۴ تا ۷ شهریور) در کشور انگلستان و شهر منچستر برگزار خواهد شد.


«ریست» پیش از این در بيش از ده جشنواره‌ خارجى و بین‌المللی در کشورهای مختلف حضور داشته که از آن جمله می‌توان به حضور در «متروپلیس» ایتالیا، «گرند ریور» کانادا، «آپوریا» در کره‌جنوبی و چندین فستیوال در کشور‌هایی چون نیجریه، انگلستان،آمريكا و کانادا اشاره کرد.

رضا بهبودى، سودابه بيضايى، محمد صديقى‌مهر، حامد رحيمى‌نصر، پريسا محمدى و رقيه افشين‌پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پخش جهانی این فیلم توسط محمد بخشی انجام می‌شود.

تماشاخانه ببینید| گربه ماهی غول‌پیکر چطور مثل تمساح، کبوترها را شکار می‌کند ببینید| فیلم رنگی شده از استانبول در سال ۱۹۰۵ میلادی فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان مدرس اظهار کرد: با هدف استعدادیابی و استفاده از ظرفیت های والیبالی استان اردبیل جشنواره مینی والیبال استان در اردبیل برگزارشد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور ۱۷ تیم از باشگاه ها و مدارس خصوصی و هیاتهای والیبال شهرستانها به مدت دو روز در سالن شهید آسمانی برگزارمی شود.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل اضافه کرد: مهمترین هدفی که در برگزاری این نوع جشنواره ها دنبال می کنیم توجه به رده های پایه، کشف استعداد برای آینده والیبال استان، ایجاد رقابت و شورو نشاط در بین باشگاه ها و مدارس خصوصی و همچنین هیات های والیبال شهرستان هاست.

مدرس با اشاره به اینگکه جشنواره های ورزشی تضمین آینده استان اردبیل را در رشته های مختلف ورزشی به دنبال دارد، گفت: در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری جشنواره مینی والیبال در بخش دختران اردبیل نیز خواهیم بود.

وی افزود: ماحصل این استعدادیابی و این جشنواره ها در حال حاضر حضور ملینا غفرانی در تیم ملی نوجوانان، سیدمحمد موسوی در تیم ملی نوجوانان، محمدرضا شیرافکن در تیم ملی جوانان و کیانوش حیدری در لیگ برتر والیبال کشور است.

کد خبر 6095635

دیگر خبرها

  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • از وطنم ایران تا شب‌نورد؛ با تارِ لطفی + فیلم
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد