Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران مجلس و معاون وزیر راه در نخستین روز هفته دولت از طرح ها عمرانی الیگودرز بازدید کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، خیر الله خادمی  معاون وزیر راه و شهرسازی  به همراه محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ، علی نوروزی دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اکبری معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، کدخدازاده معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خسروی فرماندار الیگودرز ، شیروانی سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان و تعدادی از مدیران ملی، استانی و شهرستان از پروژه های عمرانی الیگودرز بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه زیرگذر سنج ، پروژه راه آهن الیگودرز، پروژه احداث باند دوم الیگودرز به داران و پروژه احداث زیرگذر شول آباد ،  پروژه زیرگذر دهستان خمه  طرح های عمرانی بودند که مورد بازدید میدانی قرار گرفتند.

انتهای پیام

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر راه الیگودرز کمیسیون عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در پروژه ساختمان استانداری از طبقات مختلف این پروژه بازدید کرد .

در این بازدید استاندار خطاب به معاون عمرانی گفت : مرحله انتخاب پیمانکار جهت تکمیل از فردا آغاز شود و ظرف ۳ ماه و نیم بایستی معاونت امور عمرانی استانداری در ساختمان جدید مستقر شود .

شفقت افزود : در بحث جانمایی واحدها و طبقات نیز تغییرات و اصلاحات ضروری است که طی جلسه ای که در استانداری تشکیل خواهد شد اصلاحات مورد نیاز ساخت و ساز واحدها و اتاق های ساخته شده تصمیم گیری خواهد شد .

استاندار لرستان اظهار داشت : این پروژه برای تکمیل نهایی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با برنامه ریزی هایی که خواهیم نمود به مرور با تامین اعتبار این پروژه به سرانجام خواهد رسید .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در ۱۲ طبقه موسوم به برج امید از ۱۰ سال گذشته آغاز گردیده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899722

دیگر خبرها

  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است