Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بهره برداری از 51 پروژه راهداری با 162 میلیارد تومان اعتبار و آغاز عملیات اجرایی 5 پروژه ساختمانی و پل با 27.5 میلیارد تومان اعتبار در استان طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، جعفر شهامت گفت: احداث و بهسازی 120 کیلومتر راه روستایی، فرعی و اصلی شامل آسفالت 58.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 کیلومتر راه روستایی و روکش و بهسازی آسفالت 61.91 کیلومتر راه، همچنین رفع دو نقطه حادثه خیز، 5 کیلومتر روشنایی و 7 دستگاه پل در این ایام به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در شهرستان اسفراین آسفالت محورهای روستایی توی _ حسین آباد خانکور _ جعفرآباد ( 3کیلومتر)، گپز ( 2.5 کیلومتر)، خرق_بام ( 2.3 کیلومتر)، کلاته سادات_ پلنگ دره_فریمان(5 کیلومتر) و حسن آباد (1.2 کیلومتر) و روکش و بهسازی آسفالت محور گراتی_ صفی آباد (3 کیلومتر) قابل بهره برداری است.

وی با اشاره به بهره برداری از آسفالت محورهای روستایی برزلی (2.5 کیلومتر)، قلهک_ زیدر (1.7 کیلومتر)، میلانلو (یک کیلومتر)، بارزو (1.3 کیلومتر) و زوتفتازان(1.5 کیلومتر) در شهرستان شیروان اظهارکرد: روکش و بهسازی آسفالت راه های روستایی نامانلو (یک کیلومتر)، ا... آباد (یک کیلومتر)، رباط ( 3 کیلومتر) و اوغاز(6 کیلومتر)، رفع یک نقطه حادثه خیز به طول 1.5 کیلومتر و همچنین پل شوق آباد و پل علی محمد در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی آسفالت محورهای روستایی قلعه محمدی_حسن آباد_ جعفرآباد به طول 1.9 کیلومتر، قتلیش_پیربز به طول 6 کیلومتر و کلاین سلولی به طول 0.8 کیلومتر در شهرستان بجنورد را از جمله پروژه هایی دانست که در این ایام بهره برداری می شود و ادامه داد: روکش و بهسازی آسفالت محور بجنورد_شیروان و بجنورد_سنخواست به طول 14 کیلومتر، اجرای سیستم روشنایی فاز اول امین ا... به طول 5 کیلومتر و احداث پل کلاته یاور و پل آقا نبی از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این شهرستان است.

شهامت تصریح کرد: در شهرستان مانه و سملقان نیز آسفالت محورهای روستایی شیرین دره (2.2 کیلومتر)، یموق_ کهنه جلگه (1.2 کیلومتر)، قلندرتپه (0.9 کیلومتر)، زرد (3.2 کیلومتر) و توپچنار(2.2 کیلومتر) و روکش و بهسازی آسفالت پیش قلعه_ راز، کالیمانی_ باران آباد و خرتوت _یموق (8.5 کیلومتر) و پل خرتوت_ یموق افتتاح می شود.

این مسئول به بهره برداری از آسفالت شیرغان به طول 5.6 کیلومتر، فرهادان _ قوشخانه به طول یک کیلومتر و جنجال آباد به طول یک کیلومتر در شهرستان فاروج نیز اشاره کرد و گفت: آسفالت محور اشرف دره به طول 5 کیلومتر و تازه قلعه به طول 1.8 کیلومتر، روکش و بهسازی آسفالت محور سوخسو_راستقان، باغلق_ جرگلان به طول 16.15 کیلومتر و احداث پل یوقان برج و غلامان در شهرستان راز و جرگلان نیز به بهره برداری می رسد.

وی به بهره برداری از آسفالت راه روستایی منیرآباد به طول 2 کیلومتر و روکش و بهسازی آسفالت راه روستایی دشت به طول 0.36 کیلومتر در شهرستان گرمه اشاره و اضافه کرد: آسفالت محور قراجه_رباط به طول 1.6 کیلومتر، روکش و بهسازی آسفالت محور جاجرم_امیرآباد، شوقان_ جاجرم و سنخواست_ بجنورد به طول 8.9 کیلومتر و رفع یک نقطه حادثه خیز به طول 200 متر در شهرستان جاجرم نیز به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: عملیات اجرایی ساختمان اصلی پلیس راه اسفراین_سبزوار، نمازخانه بین راهی محور بجنورد_شیروان، مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در شهرستان گرمه، احداث پل باکسی هاور در شهرستان مانه و سملقان و پل باکسی کیلوپنجه در شهرستان راز و جرگلان همزمان با هفته دولت آغاز می شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمل و نقل بهسازی پروژه اعتبار راهداری احداث بهره برداری عملیات اجرایی آسفالت روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان

 علیزاده گفت: در سفر اول رئیس جمهور به آذربایجان شرقی مقرر شده بود ۳۰۰ میلیارد تومان از طرف سرمایه گذار طرح در اختیار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی قرار گیرد تا خرابی‌های آزادراه  تبریز – زنجان برطرف شود.

وی افزود: در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان هم که روز جمعه با حضور وزیر راه شهرسازی برگزار شد بذرپاش دستور داد تا یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت و رفع خرابی‌های سنگین آزادراه تبریززنجان اختصاص یابد تا بقیه خرابی‌های آزادراه به سمت تهران هم برطرف شود.

علیزاده گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار به صورت نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان قیر یارانه‌ای در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از ۱۴ سال پیش این آزادراه زیر بار ترافیک رفته است گفت: تاکنون عملیات روکش آسفالت در آزادراه تبریز - زنجان انجام نشده بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: آزادراه تبریز – زنجان ۲۸۰ کیلومتر مسافت دارد که ۲۰۰ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی و ۸۰ کیلومتر در حوزه استان زنجان قرار گرفته است.

علیزاده هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی آزادراه، کاهش تصادفات رانندگی و جلب رضایتمندی مردم و کاربران جاده برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر