Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، افتتاح خیابان شهید مطهری بندرریگ با اعتبار ۹۰ میلیاردریال و واگذاری ۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد(ره) این بندر از طرح های اولین روز گرامیداشت هفته دولت در شهرستان گناوه بود.

آغاز عملیات اجرایی خیابان ساحلی روستاهای گردشگری مال خلیفه، مال قاید و قلعه حیدر و پایگاه بهداشتی روستایی نیز دو طرح دیگر از مجموع طرح های هفته دولت در این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه گفت: خیابان ساحلی مال خلیفه، مال قاید و قلعه حیدر به طول ۴ کیلومتر و اعتبار ۴۰ میلیاردریال توسط بنیادمسکن اجرایی می شود.

محمدتقی صفری افزود: این پروژه که به خیابان ساحلی گناوه متصل می شود،  نقش بسزایی در رونق و پیشرفت روستاهای ساحلی واقع در این مسیر و جذب گردشگران بیشتر دارد.

فرماندار گناوه گفت: احداث پایگاه بهداشتی روستایی "شهید سلیمانی"  برای خدمات دهی بهداشتی به ساکنان روستاهای سربست و مال خلیفه با اعتبار ۲۲ میلیاردریال در زمینی به مساحت ۱۸۹ مترمربع در هفته دولت آغاز می‌شود.

وی از همکاری مردم مال خلیفه در اهدای زمین جهت احداث پایگاه بهداشتی تقدیر کرد.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری بوشهر در پایان این مراسم گفت: تعداد ۱۰۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گناوه با اعتباری نزدیک به ۴۸۰ میلیاردتومان در طول هفته دولت دولت افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

علی باستین افزود:  افتتاح خیابان شهیدمطهری و واگذاری منازل مددجویان کمیته امدادامام خمینی (ره) در بندرریگ، اجرای جاده ساحلی ارتباطی بین روستاهای مال خلیفه، مال قاید و قلعه حیدر و پایگاه بهداشتی ، چهار طرح از مجموع ۱۰۷ پروژه هفته دولت در شهرستان گناوه است.

وی از مردم روستای مال خلیفه که همکاری لازم برای در اختیار قراردادن زمین جهت احداث پایگاه بهداشتی کردند، تقدیر کرد و گفت: این پایگاه ، خدمات دهی بهداشتی به همه روستاهای در جوار  ارایه خواهد کرد.

برچسب‌ها هفته دولت بوشهر افتتاح طرح گناوه عملیات اجرایی بندرریگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت بوشهر افتتاح طرح هفته دولت بوشهر افتتاح طرح گناوه عملیات اجرایی بندرریگ پایگاه بهداشتی هفته دولت مال خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند