Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@05:30:15 GMT

فیلم‌ های سینمایی در حال اکران روی پرده سینما

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۱۹۱۰

فیلم‌ های سینمایی در حال اکران روی پرده سینما

در این مطلب سری به لیست فیلم‌ های سینمایی در حال اکران روی پرده سینما و میزان فروش آنها در ماه اخیر زده‌ایم که توسط وب سایت باکس آفیس ارائه می‌شود. همچنین علاوه بر معرفی کلی این فیلم‌ها، نحوه دانلود فیلم های سینمایی روز جهان را نیز برای شما بازگو کرده‌ایم. تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

فیلم سینمایی قطار سریع‌السیر (Bullet Train)

زمانی که این مطلب را می‌نویسیم، قطار سریع‌السیر در صدر جدول باکس آفیس ۲۰۲۲ قرار دارد و توانسته بیش از ۳۰ میلیون دلار از زمان اکرانش، فروش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که محصول ۲۰۲۲ سینمای هالیوود است توسط David Leith کارگردانی شده و بازیگران بزرگی چون برد پیت و ساندرا بولاک در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند. قطار سریع‌السیر، داستان ۵ قاتل را روایت می‌کند که سوار بر یک قطار هستند و پس از مدتی در می‌یابند که ماموریت همه آنها یکسان است. اگر علاقمند به مشاهده یا دانلود فیلم سینمایی قطار سریع‌السیر هستید می‌توانید به وب سایت گپ فیلم مراجعه کرده و نسخه دوبله شده این فیلم را مشاهده کنید.

انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی (DC League Of Super-Pets)

انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی، در زمان نگارش این مطلب در رده دوم فیلم‌های پرفروش ماه جاری باکس آفیس قرار دارد. این فیلم که محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۲۲ است توانسته تا کنون بیش از ۴۵ میلیون دلار فروش داشته باشد و در جایگاه دوم باکس آفیس قرار بگیرد. این انیمیشن در ژانر اکشن و ماجراجویانه قرار دارد و بازیگران شاخصی مثل Dwayne Johnson و Kevin Hart در این انیمیشن به صداپیشگی پرداخته‌اند. لیگ قهرمانان حیوانات خانگی، داستان دنیایی را روایت می‌کند که در آن اعضای لیگ عدالت ربوده می‌شوند و کریپتو (سگ سوپرمن) شروع به جمع آوری تیمی از حیوانات بی پناه می‌کند که قدرت‌های ماورایی دارند. کریپتو و تیمش در ادامه انیمیشن، سعی بر نجات اعضای لیگ عدالت دارند. برای دانلود این انیمیشن هم کافی است نام آن را در گپ فیلم جستجو کنید و به نسخه دوبله شده این انیمه دسترسی پیدا کنید.

فیلم سینمایی جواب منفی (Nope)

یکی دیگر از فیلم‌های موفق باکس آفیس در زمان نگارش این مطلب، “ جواب منفی “ است. Nope محصول ۲۰۲۲ کشور آمریکا و سینمای هالیوود است. ژانر این فیلم علمی تخیلی، معمایی و ترسناک است و کارگردانی آن را Jordan Peele بر عهده داشته است. نقش آفرینی نقش‌های اصلی در فیلم جواب منفی بر عهده بازیگرانی چون Daniel Kaluuya و Keke Palmer بوده است. این فیلم که این ماه در رده سوم لیست باکس آفیس قرار دارد و توانسته تا کنون بیش از ۹۷ میلیون دلار فروش داشته باشد، روایت‌گر زندگی ساکنان یک گودال در داخال ایالت کالیفرنیا است که شاهد یک کشف وحشتناک و عجیب هستند.

فیلم سینمایی ثور: عشق و آذرخش (Thor: Love And Thunder)

اگر از طرفداران سینمای جهان باشید، احتمالا فیلم‌های مارول برای شما جایگاه ویژه‌ای دارد. نوبتی هم باشد نوبت به یک فیلم دیگر از دنیای سینمایی مارول می‌رسد. فیلم سینمایی ثور: عشق و آذرخش محصول مشترکی از دو کشور آمریکا و استرالیا در سال ۲۰۲۲ است. این فیلم در ژانر اکشن، ابر قهرمانی و ماجراجویانه ساخته شده و کارگردانی آن را Taika Waititi بر عهده داشته است. در فیلم عشق و آذرخش، کلکسیونی از بازیگران بزرگ، نامی و شاخص هالیوود به نقش آفرینی پرداخته‌اند که از جمله آنها می‌توان به Cristian Bale، Natalie portman، Chris Hemsworth، Vin Diesel و Russel Crowe اشاره کرد. در زمان نگارش این مطلب، “ ثور: عشق و آذرخش “ در رده چهارم رده‌بندی باکس آفیس این ماه جای گرفته و توانسته تاکنون بیش از ۳۱۶ میلیون دلار فروش گیشه داشته باشد.

“ ثور: عشق و آذرخش “ بر اساس شخصیت ثور از مارول کامیکس ساخته شده است. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده ماورل استودیوز بوده و پخش آن هم توسط استودیو سینمایی والت دیزنی انجام شده است. این فیلم که بیست و نهمین فیلم سینمایی مارول محسوب می‌شود، در واقع ادامه فیلم “ثور: رگناروک “ است که در سال ۲۰۱۷ اکران شد و توانست به موفقیت بالایی دست پیدا کند. در این فیلم، ثور در تلاش است تا به آرامش درونی دست پیدا کند اما مجبور می‌شود دوباره دست به ماجراجویی بزند و با کمک گرفتن از دیگران، جلوی گور را که به قصاب خدایان معروف است و می‌خواهد تمام خدایان را نابود کند، بگیرد. داستان این فیلم بدین شکل پیش می‌رود که پس از مرگ لاو، دختر گور و نادیده گرفته شدن درخواست او از سمت خدایش، وی قسم می‌خورد که همه خدایان را نابود کند.

انیمیشن مینیون‌ها: خیزش گورو (Minions: The Rise Of guru)

انیمیشن مینیون‌ها یکی از معروف‌ترین انیمیشن‌های ساخته شده در جهان است. این قسمت از انیمیشن مینیون‌ها، خیزش گورو نام دارد که در ژانر ماجراجویانه، انیمیشن و کمدی ساخته شده و محصول سال ۲۰۲۲ است. در این فیلم بازیگران شاخصی مانند Steve carell، Pierre Coffin و Julie Andrews و Russel Brand به صداپیشگی پرداخته‌اند.

در این قسمت از انیمیشن مینیون‌ها، گورو یک کودک ۱۲ ساله است که در حومه شهر زندگی می‌کند و از طرفداران یک گروه بسیار شرور است. گورو تلاش می‌کند تا با کمک مینیون‌ها به بزرگترین ابر شرور جهان تبدیل شود. این انیمیشن جذاب در رده بندی این ماه باکس آفیس، در رده پنجم قرار دارد و تا به امروز توانسته بیش از ۳۲۷ میلیون دلار فروش گیشه داشته باشد.

آشنایی با پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال گپ فیلم

پلتفرم گپ فیلم یک پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال در ایران است که بر بستر اندروید و وب سایت، در دسترس کاربران قرار گرفته است. بسیاری از کاربران، گپ فیلم را به عنوان پلتفرمی برای دانلود فیلم دوبله فارسی می‌شناسند چرا که گپ فیلم همیشه از اولین پلتفرم‌هایی است که فیلم‌های تازه منتشر شده در سطح جهان را توسط تیم اختصاصی و حرفه‌ای خود دوبله کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن برای انتشار در پلتفرم، آماده می‌کند. گپ فیلم علاوه بر اینکه امکان دانلود را برای کاربران خود فراهم کرده، آنها همچنین می‌توانند فیلم و سریال‌های مورد علاقه خودشان را به صورت آنلاین هم مشاهده کنند. ضمنا گپ فیلم جز معدود پلتفرم‌های این حوزه است که تیم اختصاصی تدوین و تولید موسیقی خود را دارد.

لازم به ذکر است تمام فیلم‌های در حال اکرانی که جزو برترین‌های باکس آفیس هستند و پیش‌تر در این مطلب معرفی کردیم، همگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط تیم گپ فیلم دوبله شده و هم اکنون در پلتفرم در دسترس کاربران قرار دارد.

کد خبر 1665628

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انیمیشن مینیون ها میلیون دلار فروش قطار سریع السیر فیلم سینمایی عشق و آذرخش ساخته شده باکس آفیس گپ فیلم بر عهده فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در یکصد و هفتمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی که به میزبانی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد، با اشاره به شعار محوری سال ۱۴۰۳ گفت: سینما در سال گذشته موفق شد با عبور از چالش‌ها و حواشی گوناگون، بار دیگر جایگاه خود را ارتقا دهد و در حوزه‌های مختلفی چون توسعه زیرساخت، رونق اقتصادی، اعتمادسازی عمومی، برگزاری رویدادهای سینمایی، جریان کشف استعدادهای انسانی و رشد سرمایه اجتماعی، موفقیت‌های قابل اعتنایی به دست آورد.

وی افزود: در کنار این توفیقات و دستاوردهایی که در حوزه‌های مختلف سینما شکل گرفته است در سال جاری با عنایت به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، ضروری است با اهتمام ویژه‌تری با مشارکت خانواده سینما به سوی تحقق این مساله مهم گام برداریم.

رییس سازمان سینمایی عنوان کرد: علاوه بر ظرفیت‌ها و منابع موجود در سازمان سینمایی، خوشبختانه امسال با مساعدت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتبار ویژه‌ای به منظور تقویت تولید آثار با اولویت های موضوعی مشخص در نظر گرفته شده که نشان‌دهنده جایگاه و قابلیت‌های خاص سینمای ایران در طرح مضامین گوناگون و تبیین گفتمانی در عرصه فرهنگ عمومی است.

خزاعی با توجه به نهایی شدن سیاستگذاری اولویت های تولیدی در شورای عالی تولید، عنوان کرد: علاوه بر موضوعات اجتماعی، دینی، خانوادگی و اخلاقی، تقویت بنیاد خانواده، توجه به موضوع جمعیت، حل مسایل اجتماعی، خدمات و پیشرفت‌های نظام و کشور، توجه به مفاخر ملی و عناصر هویتی، عزت ملی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، ترویج امید، موضوع ایثار، شهادت، تبیین نقش جبهه مقاومت و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب از جمله اولویت‌های ابلاغی تولیدات امسال است.

محور رونق سینما، مخاطب است

خزاعی با تاکید بر شاخص‌های موثر در رونق سالن‌های سینما بیان کرد: محور رونق سینما مخاطب است؛ از نظر سازمان سینمایی تنوعی که روی پرده سینماها از لحاظ گونه‌های مختلف سینمایی وجود دارد، قابل اعتنا است. این تنوع هم در تولیدات بنیاد فارابی در ویترین فجر چهل و دوم و هم در برخی موسسات تولیدی دیده می‌شود و یکی از سیاست‌های سازمان سینمایی در سال جدید حفظ تنوع ژانرهای فیلم های روی پرده اکران خواهد بود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که سال گذشته شاهد رکوردهای تاریخی فیلم‌های کمدی و کودک و نوجوان در حوزه اقتصاد سینما بوده‌ایم، افزود: با سیاست‌های اتخاذ شده در حوزه تولید و اکران فیلم‌ها، پیش‌بینی می‌شود در سال جاری این رونق و اقبال عمومی را به آثار اجتماعی، دفاع مقدس و سایر ژانرهای سینمایی شاهد باشیم.

سینما، ویترین گفتمان جدی اندیشه‌هاست

رییس سازمان سینمایی با اشاره به آثار گفتمانی تولیدات سینمای ایران در جامعه، گفت: بسیاری از مسایل و چالش‌های فرهنگی و اجتماعی را می‌توان با زبان هنر بیان کرد و سینما می‌تواند بستر و ویترین گفتمان جدی اندیشه‌ها و مفاهیم گوناگون جامعه باشد. همچنین سینما می‌تواند بسیار بیش از این‌ها به طرح دغدغه‌ها و مسایل مهم جامعه بپردازد.

در این نشست، معاونان، مدیران و روسای موسسات سینمایی نقطه نظرات خود را درباره مسایل جاری مدیریت سینما مطرح کردند.

جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی، سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه به میزبانی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد که در آن اصغر فارسی، حبیب ایل بیگی، قادر آشنا، علیرضا اسماعیلی، محمدرضا سوقندی، مجید زین العابدین، محمد حمیدی مقدم، هاشم میرزاخانی، مهدی آذرپندار، لادن طاهری، سیدصادق موسوی، غلامرضا نجاتی و رمضانعلی حیدری خلیلی حضور داشتند.

کد خبر 6093423 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج