Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از hollywoodreporter، پروژه جدید دیزنی‌پلاس یک داستان ماجراجویی سریالی است که به جزیره جمجمه بازخواهد گشت و اسطوره‌شناسی و رمز و راز خانه کنگ و منشا این میمون عظیم‌الجثه را بررسی می‌کند. کینگ کونگ از معروف‌ترین هیولاهای تاریخ سینما به‌ شمار می‌رود.

کینگ کونگ ساخته‌شده در سال ۱۹۳۳ هم مورد توجه منتقدان و هم مخاطبان قرار گرفت و جلوه‌های ویژه‌ای را برای به تصویر کشیدن کونگ به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کینگ کونگ (King Kong) فیلمی ترسناک در سبک فانتزی و ماجراجویی هیولایی است به کارگردانی مریان سی کوپر و ارنست بی شودزاک. داستان فیلم درباره کارگردانی است به نام کارل دنهم که می‌خواهد فیلمی در یک جزیره متروکه بسازد. او دختری به نام آن داررو را متقاعد می‌کند که نقش اول فیلم را بازی کند. آنها با کشتی به جزیره می‌رسند و در ابتدای ورود با بومیان جزیره رو در رو می‌شوند. گروه فیلمبرداری جزیره را ترک می‌کند و به کشتی که نزدیک جزیره پهلو گرفته بازمی‌گردند. شب‌هنگام بومیان جزیره وارد کشتی شده و آن را می‌دزدند و به جزیره می‌برند تا به میمونی عظیم‌الجثه به نام کونگ هدیه بدهند.

بهترین فیلم‌های اکشن دهه ۸۰ که بازسازی می‌شوند | از انتقامجوی سمی تا ملت بیگانه

این فیلم دو بار بازسازی شده است؛ یک‌بار در سال ۱۹۷۶ به کارگردانی جان گیلرمین و بار دیگر در ۲۰۰۵ توسط پیتر جکسون. 

داستان فیلم «کینگ کونگ» محصول سال ۱۹۷۶ این است که شرکت پتروکس، فرد ویلسون (چارلز گرودین) را به جستجوی جزیره اسرارآمیز جمجمه که احتمالا ذخایر نفتی ارزشمندی دارد، می فرستد. پروفسور جک پرسکات (جف بریجز) که بر این باور است که جزیره یک جانورغول پیکر ماقبل تاریخی را در خود پنهان کرده، مخفیانه سوار کشتی می‌شود، ولی خیلی زود گیر می‌افتد. ویلسون تصمیم می‌گیرد او را به عنوان عکاس اکتشافی در کشتی نگه دارد. در طی سفر، آنها زن غریقی به نام داون (جسیکا لنگ) را از دریا نجات می‌دهند و با آنها همراه می‌شود.

انیمیشن خاطره‌انگیز «هرکول» بازسازی می‌شود

کشتی به ساحل جزیره که در غبار و مه پوشیده شده، می‌رسد. پس از آنکه کاپیتان، جک، داون و جاشویان مراسم نیایش بومیان را با حضور ناگهانی خود اندکی برهم می‌زنند، و به کشتی باز می‌گردند، بومیان شبانه داون را می‌ربایند تا به خدای خود کونگ که گوریل غول‌پیکری است، پیشکش کنند. کونگ داون را به قلب جنگل و جایگاه خود می‌برد. پرسکات بی‌درنگ برای یافتن‌ داون راهی می‌شود. هنگامی که کونگ با مار بزرگی درگیر می‌شود، جک از فرصت استفاده می‌کند و داون را با خود می‌برد. ویلسون بر آن می‌شود برای منافع مالی کونگ را اسیر کند و با استفاده از مواد شیمیایی که در کشتی دارند، گوریل غول‌پیکر را بیهوش و با کشتی به سوی نیویورک می‌برند.

در نیویورک، گوریل غول‌پیکر را در غل و زنجیر به عنوان جاذبه حیات وحش به نمایش عمومی می‌گذارند. اما کونگ که خیال می‌کند داون را دیده، با دیدن زن بلوندی که در برابرش به زنجیر بسته‌اند، خشمگین می‌شود، زنجیرها را پاره می‌کند و به جمعیت حمله می‌کند تا دختر را بیابد. در این میان، برخی، از جمله فرد ویلسون کشته می‌شوند. کونگ سرانجام داون را می‌یابد و برای فرار از دست حمله نیروهای ارتشی به بالای برج‌های تجارت جهانی می‌رود. جک درمی‌یابد که گوریل به خاطر شباهت دو برج به قله‌های جنگل خود آنجا را انتخاب کرده، و در پی داون راهی بالای برج می‌شود. کونگ پس از مبارزه با هلی‌کوپترها که به سویش شلیک می‌کنند، زخمی می‌شود و از بالای برج پایین می‌افتد.

۱۰ انیمیشن معروف دیزنی که حتما باید آنها را تماشا کنید کد خبر 700164 برچسب‌ها سینمای جهان فیلم خارجی فیلم و سریال خارجی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم خارجی فیلم و سریال خارجی کینگ کونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان

اراذل و اوباشی که در بیمارستانی در اصفهان اقدام به قمه کشی کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند. منبع: ایسنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!
  • ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیات یک خانه‌!
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • (عکس) محتویات عجیب یک صندوق قدیمی در کشتی غرق‌شده
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • تصویری ترسناک از خورشید در آسمان چین؛ چه اتفاقی افتاده؟