Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره نخبه پروری سیاسی شهید دیالمه به همت بسیج دانشجویی استان گلستان از یکم شهریور آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، اولین دوره نخبه پروری سیاسی شهید دیالمه به همت بسیج دانشجویی استان گلستان درحال برگزاری است. 

میثم کریمی، دبیر این دوره نخبه پروری گفت: این دوره از اول شهریور آغاز شده و تا سوم شهریور ادامه می‌یابد و در آن دروسی مانند اندیشه امامین انقلاب به دانشجویان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریمی بیان کرد: این دوره برای فعالین و منتخبین دانشجویان از دانشگاه‌های استان گلستان در قالب برگزاری کلاس و کارگاه با موضوعات سیره سیاسی معصومین (ع)، اندیشه سیاسی حضرت امام (ره)، ولایت فقیه، بررسی جریان‌های سیاسی، تاریخ مشروطه، اخلاق سیاسی، کرسی آزاد اندیشی و … برنامه ریزی شده است.

دبیر دوره شهید دیالمه بسیج دانشجویی گلستان افزود: در این دوره از حضور اساتید ملی و استانی و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی استان استفاده شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره ۱۰۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های گلستان شرکت کرده اند، گفت: دانشجویان پس از گذراندن موفق این دوره، گواهی نامه دریافت کرده و پس از طی مراحل بعدی، اجازه حضور در دوره شهید دیالمه کشوری را پیدا می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی گلستان دوره نخبه پروری شهید دیالمه دوره دانشجویی دوره نخبه پروری شهید دیالمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود