Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نشست خبری موسوی تاکامی، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان به مناسبت هفته دولت در ساری گفت.
به گزارش خبرنگارآآریادفترمازندران درساری،مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان بیان داشت:  بزرگترین ترانسفور ماتور قدرت یکپارچه 3 فاز ایران، همزمان با هفته دولت در مازندران افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    
 مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان تصریح کرد: برای ساخت و راه اندازی این مرکز به ظرفیت 385 مگا ولت آمپر در منطقه ناریوران شهرستان بابل، 74 میلیارد تومان هزینه شد.   
موسوی تاکامی رفع مشکل افت ولتاژ در شهرستان‌های بابلسر، آمل، محمود آباد، نور، و نوشهر را از مهم‌ترین مزایای بهره برداری این طرح ملی بر شمرد و افزود: با نصب ترانسفورماتور ناریوران بابل و ترانسفورماتور دیگری به ظرفیت 128 مگا ولت آمپر در پست رویان، مشکل ضعف ولتاژ غرب مازندران برطرف می‌شود.          
وی همچنین از رفع کامل ضعف ولتاژ برق در شهرستان‌های نکا، ساری، قائم شهر، و سوادکوه خبر داد و گفت: به این منظور ترانسفورماتور‌هایی به ظرفیت 315 و 200 مگا ولت آمپر در مرکز پست شهدای مدافعان حرم ساری نصب شد.    
مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران با اشاره به نصب پست 263 کیلو واتی به ظرفیت 360 مگا ولت در بهشهر از رفع مشکل تامین برق مشترکان شهرستان بهشهر در استان مازندران و بخشی از مشکلات شهرستان‌های بندرترکمن، بندر گز، گرگان و آق قلا در استان گلستان خبر داد.       
به گفته موسوی، نصب 1500 مگاولت آمپر ترانسفورماتور در پست‌های فوق توزیع و انتقال و نیز نصب دو واحد نیروگاه پراکنده و افزایش ظرفیت عملیاتی نیروگاه نکا به ظرفیت 800 مگا وات از مهم‌ترین اقدامات این اداره کل برای رفع خاموشی در مازندران بوده است. 
یادآور می‌شود همزمان با هفته دولت 12 طرح شرکت برق منطقه‌ای با اعتباری بالغ بر 923 میلیارد تومان در مازندران به بهره برداری می‌رسد

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همزمان با هفته دولت 12 طرح شرکت برق منطقه ای به بهره برداری برق منطقه ای مازندران شرکت برق منطقه ای ولت آمپر مگا ولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد

به گزارش قدس از خلیل آباد، محمد رضا خوشنویس ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر در جمع کارگران نمونه بخش‌های خصوصی شهرستان که با حضور رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد برگزار شد اظهار کرد: زحمات دست‌های پر مهر کارگران قابل ستایش است و اگر تلاش و کوشش کارگران نباشد اموارات جامعه پیش نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه کارگران سربازان جبهه اقتصادی هستند افزود: بنده به عنوان نماینده عالی دولت و فرماندار شهرستان با تمام وجود در خدمت کارگران هستم و در جهت رفع مشکلات آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهم داشت.

خوشنویس با تاکید بر اینکه کارفرمایان بیمه کارگران را جدی بگیرند گفت: افزایش سطح آموزش کارگران در هر سطوحی مورد توجه کارفرمایان باشد و سعی کنند توانمندی و سطح آگاهی در مجموعه خود را بالا ببرند.

وی نیز در خصوص بیمه کارگران ساختمانی اظهار کرد: موضوع بیمه کارگران ساختمانی در دست شهرستان نیست اما با انجام مکاتبه با مدیران استان موضوع را پیگیری می‌کنم.

فرماندار خلیل آباد با بیان ایبنکه در حال حاضر ۲۵۰ نفر بیمه کارگران ساختمانی در شهرستان هستند افزود: برای افراد باقیمانده که ۱۵۰ نفر هستند، موضوع بیمه کارگران ساختمانی این افراد دنبال می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های شهرستان را تشکیل هیات‌های اندیشه ورز نام برد و گفت: در هیات‌های اندیشه ورز افراد مختلف و اقشار مختلف از جمله در حوزه جوانان، بانوان و ایثارگران تشکیل خواهد شد که از عضویت یک نفر کارگر در این هیات استقبال خواهیم کرد.

وی منویات رهبری را با توجه به شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: همه می‌توانیم در کنار هم بر مشکلات فایق آییم.

همچنین در ابتدای این جلسه حمید رضا صدیقی رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد در گزارشی به فعالیت‌های حوزه کار و کارگری پرداخت و گفت: شهرستان خلیل آباد با داشتن ۱۴ تشکل کارگری و یک انجمن صنفی و نیز کانون بازنشستگان کشوری دارای ۲ هزار ۷۵۰ کارگاه است که در کارگاه‌ها بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر بیمه شده هستند.

در ادامه از۲۰ کارگر واحدهای این شهرستان که به عنوان کارگران نمونه معرفی شده بودند تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: حسین نوری

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود