Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@07:12:03 GMT

به دنبال افزايش تعهدات بيمه اربعين هستيم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۲۴۰۹

خبرگزاری آریا-رئیس ستاد اربعین بیمه سامان با بیان اینکه زائران در صورتی که در خاک عراق مشکلی برای آن‌ها به وجود بیاید میتوانند به شماره 6612 تماس بگیرند، گفت: توجه به مذاکراتی که با ستاد اربعین داشتیم دنبال این هستیم که بتوانیم سقف تعهدات بیمه را تا سقف دو برابر افزایش دهیم و نسبت به آن، حق بیمه را نیز افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا، عطایی، رئیس ستاد اربعین بیمه سامان (طرف قرارداد برای بیمه اربعین)، گفت: قرار دادی که این بیمه با حج و زیارت و زائران برای اربعین، از 23 مرداد تا 10 مهر است و زائران در این مدت تحت پوشش بیمه اربعین خواهند بود.
رئیس ستاد اربعین بیمه سامان گفت: افرادی که در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند و مبلغ هجده هزار تومان حق بیمه پرداخت کرده اند از لحظه ورود به مرز در خاک ایران تا 24 پس از بازگشت به کشور تحت پوشش بیمه اربعین قرار دارند.
وی افزود: خدمات این حوزه شامل بیمه‌های عمر، حادثه و درمان است و سقف بیمه درمان تا 50 میلیون تومان بستری در داخل عراق یا کشور خودمان است و اگر زائران دچار حادثه شوند که منجر به فوت یا از کار افتادگی شود تا سقف 300 میلیون تومان می‌توانند غرامت بگیرند.
عطایی گفت: همه زائرانی که در عراق در حال تردد هستند، به محض اینکه برای آن‌ها مشکلی به وجود بیاید می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های ما در کشور عراق که به زودی اعلام میشود مراجعه کرده و یا با شماره 6612 (با پیش شماره 0096) تماس بگیرند تا تیم‌های امدادی ما که در پایگاه‌ها مستقر هستند به آن‌ها مراجعه کرده و اگر نیاز به بستری در بیمارستان باشد آن‌ها را بستری خواهند کرد و اگر نیاز به مداوای سرپایی باشد سرپایی مداوا خواهند شد. همچنین در صورتی که مشکل به وجود آمده در داخل کشور باشد زائرین میتوانند با شماره 8943 برای راهنمایی تماس بگیرند.
رئیس ستاد اربعین بیمه سامان افزود: اگر نیاز به درمان تکمیلی‌تر و بیشتر در مراجعه به ایران باشد این کار هم انجام خواهد شد و به ایران بر می‌گردند تا مداوا شوند.
رئیس ستاد اربعین با اشاره به اینکه در مرز‌ها آمبولانس‌ها و مراکز درمانی مستقر هستند، گفت: در مدت سفر هر اتفاقی افتاد در عراق و یا در داخل کشور مان افتاد آماده ارائه خدمات برای زائرین محترم خواهیم بود.
وی درباره اینکه اگر زائری بخواهد بیمه نامه خودش را کامل‌تر کند و تحت پوشش بیشتری قرار بگیرد، باید چه اقدامی انجام دهد، گفت: شاید می‌شد با نگاه جدیدتری نرخ و شرایط را بهتر دید، ولی با توجه به اینکه سیاست این بود که ارزان سفر انجام شود، عدد 18 هزار تومان و 300 میلیون تومان الان در سقف تعهدات دیده شده، ولی ما با توجه به مذاکراتی که با ستاد اربعین داشتیم دنبال این هستیم که بتوانیم اگر بشود تغییرات را تا سقف دو برابر انجام دهیم و نسبت به آن هم بتوانیم حق بیمه را افزایش دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری، «دریاسالار جان لانگ آکیولینو» فرمانده نیروهای آمریکا در منطقه این دو-پاسفیک چین را متهم به اتخاذ راهبرد «قورباغه آب‌پز» کرد، چون فعالانه تنش‌ها در این منطقه را به‌صورت تدریجی افزایش می‌دهد.

جان لانگ در گفت‌وگو با فایننشال‌تایمز گفت که در طول سه سالی که به عنوان فرمانده نیروهای آمریکا در ایندوپاسفیک بوده، چین سرعت توسعه نظامی خود را افزایش داده و توانایی‌های رو به رشد خود را با رفتارهای بی ثبات کننده تر مطابقت داده است.

وی دراین‌باره گفت: «چین روزبه‌روز تهاجمی‌تر، جسورتر و خطرناک‌تر می‌شود.»

آکیلینو همچنین افزود که چین رفتار تهاجمی خود را از طریق راهبرد «قورباغه آب‌پز» تشدید می‌کند، که از طریق آن به تدریج دما را بالا می‌برد به طوری که خطر نهایی تا زمانی که خیلی دیر نشده بود، نادیده گرفته می‌شد.

این مقام نظامی آمریکا مدعی شد که «باید رفتار بد چین که خارج از هنجارهای حقوقی بین المللی است توصیف شود. و این موضوع را باید همه کشورهای منطقه بیان کنند» وی افزود که پکن در کل منطقه درگیر راهبرد «شاید برابر است» است.

کد خبر 6091096

دیگر خبرها

  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا