Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد-پروژه های قابل افتتاح سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مجموع به ارزش ۵۴۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد. به گزارش امتداد به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل […]

امتداد-پروژه های قابل افتتاح سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مجموع به ارزش ۵۴۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام این خبر گفت: ایمن سازی راه های کشور، ساخت، تکمیل و آسفالت محورهای اصلی، فرعی و روستایی، احداث و تکمیل پایانه های مرزی، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و پاسگاه های پلیس راه از جمله پروژه های قابل افتتاح این سازمان در هفته دولت امسال است که با اعتباری به ارزش ۵۴۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید‌.

وی افزود: رفع ۴۰ نقطه پرتصادف در کشور، ایمن سازی ۵۰ نقطه با نصب روشنایی نقطه‌ای و ایمن سازی ۱۰۰ کیلومتر با نصب حفاظ‌های ایمنی از جمله پروژه های ایمن سازی راه های کشور بوده است که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
امانی اعلام کرد: برای ایمن سازی راه‌های کشور به ترتیب برای رفع ۴۰ نقطه پرتصادف ۲۰۰ میلیارد تومان، ایمن سازی۵۰ نقطه از راه های کشور با نصب روشنایی ۷۵ میلیارد تومان و ایمن سازی ۱۰۰ کیلومتر از راه های کشور با نصب حفاظ های بتنی ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: همچنین در بخش ساخت و روکش آسفالت راه های شریانی، فرعی و روستایی کشور با تلاش راهداران، اجرای روکش آسفالت بر روی ۱۶۰۰ کیلومتر از محورهای شریانی کشور با اعتباری در حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان انجام شد و در حوزه راه های روستایی نیز ساخت و آسفالت ۴۰۰ کیلومتر از محورهای روستایی کشور با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان نهایی شده است که در هفته دولت ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه از احداث پنج باب مجتمع خدمات رفاهی بین راهی خبر داد و افزود: برای ساخت این تعداد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، پنج میلیارد تومان اعتبار در بخش دولتی و ۳۳ میلیارد تومان در بخش خصوصی هزینه شده است.
وی همچنین اظهار داشت: ۱۰ باب ساختمان راهدارخانه و قانون تردد با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
امانی همچنین گفت : پایانه مرزی رازی با سالن تجاری و مسافری بصورت تجمیعی و محوطه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان ساخته شده است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

برچسب ها : داریوش امانی- سازمان راهداری و حمل- نقل جاده ای , هفته دولت

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: هفته دولت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای میلیارد تومان در هفته دولت بهره برداری می رسد راه های کشور ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم ۵ استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام نموده است.

این در حالی است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ نماید.

در ماده ۱۹۲ قانون برنامه پنجم، دولت (سازمان حفاظت محیط زیست) مکلف شده بود ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوط را در حساب‌های ملی محاسبه و لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم