Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@04:36:45 GMT

النگو نقره سفید رنگ ثابت همدان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۲۵۶۴

النگو نقره سفید رنگ ثابت همدان

آیا می دانید از جمله اکسسوریهای جذاب و زیبا برای خانمها می تواند النگو و دستنبند نقره باشد؟ زیرا با گران شدن طلا و زیور آلات توان مالی برخی از مردم در خرید آن کم شده است بنابراین به خرید نقره جات روی می آورند. امروزه نقره و اکسسوریهایی که با نقره ساخته و تولید می شوند بسیار زیاد شده است و تنوع بالایی پیدا کرده اند همچنین در عین حال بسیار ظریف ساخته می شوند که علاقه و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید ندانید اما نقره از خانواده فلزها می باشد که براقیت منحصر به فردی دارد و از نظر مالی نیز با ارزش است.

شهرهای بسیار زیادی را می توانید پیدا کنید که مغازه ها و فروشگاه های بسیاری دارد که به فروش النگو نقره نیز مشغول می باشند یکی از آن شهرها النگو نقره همدان است که مرکز خرید و فروش این کالا می باشد. شاید برای برخی از افراد جای سوال باشد که چرا باید جنس نقره را انتخاب کنند همانطور که می دانید نقره نوعی فلز است که استفاده از آن کارایی و کاربرد بسیار زیادی چه در سلامتی و چه در زیبایی دارد بنابراین شما می توانید با استفاده از النگو نقره یا انگشتر طلا یک تیر را به دو هدف بزنید هم از زیبایی که برایتان ایجاد می کند لذت ببرید و هم سلامتیتان تضمین می شود.

 

النگو نقره سفید

یکی از دلایلی که باعث می شود النگو نقره به صورت سفید در بیاید ترکیب شدن آن با نیکل است که منجر به بوجود آمدن این رنگ درخشان می باشد. این فلز مزیت این را دارا می باشد که با دیگر آلیاژها ترکیب شود و در سات بسیاری از محصولات به کار گرفته شود. بسیاری از افراد برای این که بتوانند دوام این محصولات را بالا ببرند از آن را با مس ترکیب می کنند این روش از سالهای بسیار دور تا به امروز مرسوم بوده که بسیاری از دیریان این روش را به کار می گرفتند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که فلز نقره می تواند برای سلامت بدن بسیار مفید باشد به گونه ای که با استفاده از آن می توانید حس آرامش را به خودتان القا کنید همچنین با به کار گیری از این زیور آلات نقره می توانید تا حد زیادی از بروز بیماریهای عفونی در پوستان جلو گیری کنید.

فلز نقره خاصیت درمانی داشته و می تواند در تسکین بسیاری از دردها مفید باشد. برای بسیاری از افراد این معضل بوجود می آید که نحوه تمیز کردن النگو نقره سفید به چه صورتی می باشد چرا که این نوع بعد از گذشت مدتی در تماس با واکنشها می تواند دچار تیرگی و کثیفی شود اما این آلودگی در پاین آوردن ارزش نقره تاثیری را نداشته و می شود با استفاده از روشهای ساده آن را برق انداخت. سیاه شدن این فلز به دلیل تماس با برخی از محصولات همچون مواد شوینده نانو و گوگرد می باشد از این رو بهتر است توجه داشته باشید که زیورآلات شما دراین جنس نباید با این مواد تماس داشته باشند از طرفی هنگام رفتن به استخر بهتر است آنها را از دستتان خارج کنید تا دچار آسیب نشوند.


النگو نقره رنگ ثابت

از آنجایی که قیمت النگو طلا زیاد می باشد و اکثر افراد توان خرید آن را ندارند این محصولات به صورت نقره که هم ارزشمند است و هم قیمت پایین تری دارد تولید می شوند و با استفاده از رنگهای ثابت طلایی روکش بندی می شوند که در نهایت النگو طلا به نظر می آید. این محصولات در اندازه های مختلفی برای تمامی سایزها تولید می شوند که هر فرد با هر سایز دستی که دارد بتواند از نمونه های این محصول استفاده نماید. سازندگان و طراحان جواهر و زیور آلات النگو و سایر زیور آلات را با استفاده از نقره ساخته و با روکش طلا رنگ ثابت آن را تزئین می کنند تا هم قیمت مناسب و هم زیبایی و جذابیت داشته باشد و مورد پسند همگان باشد.

با استفاده از مواد معدنی خاصی النگو نقره رنگ ثابت روکش بندی می کنند تا رنگ آن ثابت بماند و دچار تیرگی و سیاهی نشود. این النگوها که از جنس نقره هستند و با روکش طلایی پوشانده شده در مقایسه با النگو طلا بسیار شبیه به هم می باشند و هر کسی نمی تواند تشخیص دهد که طلای اصلی را بیابد. این محصولات در مقایسه با النگو طلا دارای قیمتهای بسیار ارزانتر می باشند که البته قیمت این محصولات در گرو نرخ ارز و عوامل دیگر نیز می باشد. به عنوان مثال بالا رفتن نرخ ارز افزایش نرخ سکه و طلا چون دستبند طلا را به دنبال دارد و در نتیجه نرخ این محصول نیز دچار افزایش خواهد شد و این دو عامل با یکدیگر رابطه مستقیم خواهند داشت.

تماشاخانه ببینید| گربه ماهی غول‌پیکر چطور مثل تمساح، کبوترها را شکار می‌کند ببینید| فیلم رنگی شده از استانبول در سال ۱۹۰۵ میلادی فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زیور آلات النگو طلا رنگ ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند

آفتاب‌‌نیوز :

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت، اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو