Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:07:33 GMT

افزایش ۳۰ درصدی تخت بیمارستانی در نطنز

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۲۶۰۳

افزایش ۳۰ درصدی تخت بیمارستانی در نطنز

ایسنا/اصفهان رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیای نطنز گفت: تعداد تخت بستری و اتاق عمل در بیمارستان خاتم‌الانبیای نطنز ۳۰ درصد افزایش یافت.

علی دهدشتی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای افزایش سطح کیفیت خدمات به همشهریان، تعداد تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان خاتم‌الانبیا افزایش یافت.

وی افزود: پیش از این بیمارستان خاتم‌الانبیا نطنز ۵۲ تخت بیمارستانی در اختیار داشت که اکنون ۱۵ تخت جدید دیگر به آن اضافه شده و تعداد تخت‌ها به ۶۷ تخت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیای نطنز، گفت: این ۱۵ تخت شامل ۴ تخت بیمارستانی نوزادان، ۶ تخت بیمارستانی بعد از زایمان، چهار تخت داخلی اعصاب و یک تخت اتاق عمل است.

وی تصریح کرد: افزایش تعداد تخت‌ها در بیمارستان باعث افزایش تنوع خدمت، بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و کاهش اعزام بیمار به بیمارستان‌های شهرهای مجاور می‌شود.

دهدشتی‌زاده درباره ادامه کمک‌های مردمی به بیمارستان خاتم‌الانبیا نطنز، گفت: در ایام محرم فرد خیری که نام خود را فاش نکرد، مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به بیمارستان خاتم‌الانبیا نطنز کمک کرد که با این مبلغ باتری دستگاه شوک قلبی، تب‌سنج و فشارسنج خریداری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بیمارستان خاتم الانبیا تخت بیمارستانی بیمارستان خاتم الانبیا تخت بیمارستانی تعداد تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی گفت:  ۲۱۱ هزار و ۱۸۴ داوطلب پارسال به مراکز اهدای خون خراسان رضوی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۶۰ هزار و ۹۴۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.   مصطفی مهدوی ارفع با بیان اینکه ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند، ادامه داد: اهدا کننده مستمر خون به کسی گفته می‌شود که حداقل ۲ بار در سال خون اهدا کند و این تعداد در سال گذشته بیش از ۸۵ هزار و ۸۱۸ نفر در استان گزارش شده است.   وی بیان کرد: بیش از ۲۹ درصد اهدا کنندگان خون استان در این بازه زمانی «با سابقه» و حدود ۱۸ درصد اهداکننده «بار اولی» هستند.   ارفع  با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته زنان نیمی از اهداکنندگان خون را شامل می شوند، افزود: بانوان سال گذشته ۵.۳۵ درصد معادل هشت هزار و ۶۱۵ نفر از اهداکنندگان خون استان را تشکیل داده اند.   مهدوی ارفع افزود: شاخص اهدای خون ۲۷.۲۸ نفر به ازای هر هزار نفر جمعیت کشور است.   هم‌اکنون ۱۴ پایگاه انتقال خون در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد ۶ پایگاه امام رضا(ع)، شهید سلیمانی، شهید کریمی، سناباد، امید و مهر در مشهد و پنج پایگاه در شهرهای سبزوار، تربت‌حیدریه، نیشابور، قوچان و گناباد استقرار دارند و ۲ مرکز اهدای خون نیز در شهرستانهای تربت‌جام و کاشمر فعال است.   استان ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفری خراسان رضوی، سومین تولیدکننده خون در کشور پس از استان‌های تهران و فارس است.  

دیگر خبرها

  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان