Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@08:01:08 GMT

کد ملی برای اولین بار شامل حال پروژه های میبد شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۲۷۴۸

کد ملی برای اولین بار شامل حال پروژه های میبد شد

سجادی پور، فرماندار میبد، گفت: برای سه پروژه پایانه مسافربری میبد، استادیوم ورزشی میبد و دانشکده علوم پزشکی میبد نیز کد اعتبار ملی دریافت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سید جمال سجادی پور صبح امروز در نشست خبری فرمانداران استان یزد با اشاره به ساخت سالانه ۱۰ مدرسه خیرساز در میبد اظهار کرد: تکمیل ۵ مدرسه خیرساز در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در شهرستان تکمیل شد و با توجه به مهاجرپذیری شهرستان میبد، نیاز است که سالانه ۱۰ مدرسه احداث شود تا با مشکلات جدی مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تکمیل مرکز ژنتیکی و راه اندازی تصفیه خانه میبد با پیشرفت بالغ بر۷۰ درصد از دیگر پروژه های در دست احداث در این شهرستان است.

فرماندار میبد با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده در سفر رئیس جمهور به استان یزد، تصریح کرد: در مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر رئیس جمهور به شهرستان میبد اختصاص یافته که در حوزه آموزش و پروش ۴۲ میلیارد تومان، در بخش کشاورزی ۴۵ میلیارد تومان، در حوزه راهداری ۱۷۰ میلیارد تومان و ... در نظر گرفته شده است.

سجادی پور با اشاره به وضعیت حوزه مسکن در شهرستان میبد و آمار ثبت نام کنندگان در این طرح، عنوان کرد: در حوزه مسکن ملی اتفاقات خوبی در حال شکل گیری است به گونه ای که در شهرستان میبد ۷ هزار نفر ثبت نام اولیه انجام داده بودند که ۲ هزار و ۷۵۱ متقاضی تایید نهایی شدند  و ۶۶۹ تحویل زمین انجام شد.

وی ادامه داد: در برخی مناطق دیگر تعیین زمین و الحاق محدوده با مساعدت استاندار انجام شده تا مشکل زمین نداشته باشیم.

فرماندار میبد با اشاره به تصویب اعتبار و دریافت کد ملی برای سه پروژه ملی به صورت متوالی بیان کرد: برای اولین بار برای سه پروژه ملی ورزشگاه شهدای میبد، بیمارستان میبد و روکش آسفالت راه های میبد اعتبار ملی دریافت کردیم.

سجادی پور گفت: برای سه پروژه پایانه مسافربری میبد، استادیوم ورزشی میبد و دانشکده علوم پزشکی میبد نیز کد اعتبار ملی دریافت شد و امید است شاهد اتفاقات خوبی در این راستا باشیم.

فرماندار میبد ادامه داد: امسال بالغ بر ۲۰۰ پروژه مهم و اولویت دار برای شهرستان میبد تعریف کرده ایم که این پروژه ها اولویت بندی و به تدریج پیگیری می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان فرماندار میبد برای سه پروژه شهرستان میبد سجادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس

محسن سلیمانی فرمانده انتطامی چالوس در جمع خبرنگاران در چالوس اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در این عملیات اشیا تاریخی به تعداد ۳۰۸ قطعه، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی و مروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی و عصر اسلام کشف شد.

فرمانده انتظامی چالوس تصریح کرد: این اشیاء کشف شده توسط کارشناس میراث فرهنگی تایید شده، اما هنوز قیمت گذاری نشده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی در چالوس
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • کشف اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس