Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتصالات گالوانیزه:

در صنعت و ساختمان سازی و تاسیسات یکی از مهم ترین قسمت های یک ساختمان می باشد به طوری که تاسیسات را با نام قلب خانه معرفی می نمایند، در تاسیسات مهم ترین نقش را لوله ها و اتصالات ایجاد می کنند.

آب رسانی در موتورخانه ها و بخش های یونولیتی پروژه های صنعتی بر عهده اتصالات گالوانیزه می باشد، لبه های ابتدایی و انتهایی این اتصالات به صورت THREADED می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تمامی لوله های گالوانیزه از این نوع اتصال استفاده می شود اماباید به این موضوع توجه شود که این لوله ها به به صورت روپیچ دنده ای باشند.

دلیل استفاده از اتصالات گالوانیزه:

اتصالات دنده ای زمانی که در شرایط محیطی قرار می گیرند دچار خوردگی و زنگ زدگی می شوند و همین موضوع باعث می شود که این اتصالات پس از مدت کوتاهی سوراخ شوند و سیستم لوله کشی را با خرابی روبرو کنند به همین دلیل از اتصالات گالوانیزه که دارای پوشش مقاوم در برابر آب و هوا مختلف می باشند استفاده می کنند.

موارد استفاده از اتصالات گالوانیزه:

در شبکه های آب رسانی، صنایع نفت و گاز، ساختمان سازی، آب و فاضلاب و محیط بیرون بیشترین کارایی را دارند اما توجه کنید که در اتصالات گازی نباید از اتصالات گالوانیزه استفاده کنید.

اتصالات گالوانیزه با ابعاد استانداردی NPT و BTS تولید می شوند.

نحوه آب بندی اتصالات گالوانیزه:

در اتصالات رزوه ای مشکل آب بندی وجود دارد که باید از بهترین برند اتصالات گالوانیزه استفاده کنیم و آن ها را با نوار تفلون کنف و یا خمیر لوله آب بندی نماییم.

انواع اتصالات گالوا نیزه و عملکرد آن ها:

زانویی گالوانیزه: برای تغییر جهت جریان به کار برده می شود که می تواند به صورت 90 درجه و 45 درجه تغییرات را ایجاد نمایند.

سه راهی کالوانیزهدر دو نوع سه راهی مساوی و سه راهی تبدیلی تولید می شود که برای انشعاب گیری از خطوط اصلی، صنایع هوا، بخار، آب و گاز کارایی دارد.

چپقی گالوانیزهچپقی از یک سمت از داخل دنده ای می باشد و از سمت دیگر از بیرون به شکل دنده ای تولید می شود. از نظر ظاهر مانند زانویی است که برای تغییر جهت جریانات زمانی که انشعابات به صورت دنده داخل هستند مورد استفاده قرار می گیرد، این اتصال به صورت 90 و 45 درجه تولید می شود.

بوشن گالوانیزهلوله های گالوانیزه از بیرون به صورت دندگی هستند به همین دلیل نمی شود دو لوله را به هم وصل کرد پس در ادامه خط لوله کشی جهت اتصال آسان و قابل باز شدن لوله های گالوالنیزه کارایی دارد و در تولید و صنایع آب، هوا، گاز و بخارمورد استفاده قرار می گیرد.

مغزی گالوانیزهاز نظر شکل ظاهری مشابه با بوشن است اما مغزی از بیرون دنده می شود و جهت گرفتن وصل کردن دو اتصال دنده داخلی را برعهده دارد، در تولید صنایع آب، بخار، هوا و صنایع مختلف کاربرد دارد.

تبدیلیک طرف آن از داخل و طرف دیگر از بیرون دنده می شود که برای تغییر افزایش و یا کاهش سایز انشعابات و خطوط لوله گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد و هم چنین در صنایع مختلف کارایی دارد.

روپیچ، توییچ گالوانیزه :از اسمش مشخص است که از یک سمت به صورت مادگی و از سمت دیگر به صورت نری دنده می شود که برای ادامه خطوط لوله و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

مهره ماسوره گالوانیزه: برای تنظیم کردن و باز و بسته کردن خطوط لوله از مهره ماسوره استفاده می کنند که در بین دو لوله قرار می گیرد و هم چنین در صنایع آب، هوا ، گاز، بخار و دیگر صنایع به کار گرفته می شود.

درپوش گالوانیزه:برای مسدود کردن مسیرلوله و جهت جلوگیری از خروج آب و یا سیالات دیگر کارایی دارد که برای لوله گالوانیزه از درپوش توپیچ و برای اتصالات گالوانیزه از درپوش رو پیچ استفاده می شود.

 

شیر فلکه کیز ایران

اولین تولید کننده شیر فلکه های کشویی برنجی در ایران در سال 1363 توسط شرکت کیز ایران تولید شد، این شرکت با داشتن نیروهای متهعد و متخصص و در پی تلاش های شبانه روزی در طی سال های متوالی توانست خود را به عنوان برترین و محبوب ترین تولید کننده شیر آلات ساختمانی و تاسیساتی در عرصه صنعت در میان سایر رقبا معرفی نماید و رضایت حداکثری متقاضیان را کسب نماید.

شرکت کیز ایران با هدف راهبردی کیفیت مطلوب و ماندگار، با عزمی راسخ و خلل ناپذیر در حال توسعه بخشیدن به تولیدات خود مطابق با نیاز های روز بازاز می باشد که تا به امروز از موفق ترین تولیدکنندگان در عرصه تولید شیرآلات بوده است .

افتخارات شرکت کیز ایران:

دریافت جوایز بین المللی کیفیت (اسپانیا 1994 – 2008 و اروپا 2010)، اولین دریافت کننده نشان استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، انتخاب کار آفرین نمونه از جشنواره قهرمانان صنعت سال 1387، انتخاب مدیر نمونه در همایش تولید کنندگان نمونه کشوری در سال 1389، انتخاب شرکت برتر در جشنواره قهرمانان صنعت در سال 1390.

استفاده از ماشین آلات به روز و مجهز واستفاده از تکنولوژی و و تلاش های فراوان نمایندگی های فروش و هم چنین حضور مدیران و کارکنان زبده و با تلاش باعث شده است که محصولات شرکت کیز ایران به این افتخارات دست یابد و در راه توسعه محصولات خود بر اساس نیاز های آنی وجاری فروشندگان قدم بر دارد.

اهداف شرکت کیز ایران:

افزایش سهم شرکت از بازار ساخت و ساز.

همکاری با مراکز علمی تحقیقیاتی.

بهره گیری از دانش و تجربه نیروهای انسانی کار آمد.

حضور در عرصه های بین المللی.

 

محصولات کیز ایران و کارایی آن ها:

شیر کشویی کیزایران:این شیر بر اساس استاندارد ملی به شماره 3664 تولید شده است و فرم اصلی دنده ها اینچی می باشد که مطابق با استاندارد EN ISO 228 تولید می شود، شیر کشویی کیز ایران از آلیاژ برنج فورج پذیر تولید می شود و بسیار مقاوم می باشد که در شبکه های اب رسانی شهری، تاسیسات حرارتی ساختمان و در دهانه های ورودی پمپ های کفکش و چاهی و سیستمهای هوای فشرده پنوماتیک کاربرد دارد.

شیرخودکار یکطرفه دریچه ای:شیر یک طرفه آژ آلیاژ برنج فورج پذیر تولید می شود و همان طور که از نام این شیر پیدا است عبور سیال در یک جهت می باشد و از بازگشت سیال به درون لوله جلوگیری می کند، شیر یک طرفه در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاوم می باشد، آب بندی را یه طور کامل انجام می دهد و دچار رسوب پذیری نمی شود، هنگام باز و بسته شدن دریچه کاملا بی صد ا می باشد که در مصارف صنعتی و شبکه های نفت و روغن رسانی و شبکه هایی که عبور سیال از یک سمت است کارایی دارد.

شیرخودکار یکطرفه فنری:این شیر مایعات را در یک جهت اجازه ورود می دهد و از برگشت آن ها به درون لوله جلو گیری می کند، شیر یک طرفه فنری توسط فشار سیال باز و بسته می شود و هیچ وسیله کنترل کننده ای در خارج از بدنه ندارد که در تاسیسات حرارتی ساختمان، هوای فشرده، پمپ ها، مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

شیر خودکارفنری سوپاپیشیر سوپاپی یک طرفه بوده و از جریان باز گشتی سیال جلوگیری می کند، این شیر به وسیله جریان سیال که به سطح دریچه وارد می شود باز شده و با قطع جریان شیر بسته می شود، از شیر سوپاپی در سیستم های حساس استفاده می کنند تا مانع ورود ذرات ریز خاک و شن به آن ها شود.

شیر توپی:شیر توپی از متریال برنج تولید شده و سطح داخلی و خارجی آن توسط نیکل پوشش داده می شود تا در برخود با املاح آب و خورنده های محیطی مقاوم باشد، قطعه توپی که در این شیر به کار می رود علاوه بر نیکل با کروم هم پوشش داده می شود تا با نوار پلیمری مخصوص آب بندی اصطکاک خوبی برقرار کند و دچار فرسایش نشود و مورد استفاده در شبکه های اب رسانی ساختمانی سرد و گرم و سیستم های گرمایش می باشد.

شیرصافی کیزایران  Yاین شیر در تاسیسات ساختمان و موتور خانه ها، ابگرمکن ها، پکیج ها و فرآیند هایی که با روغن و نفت و گازو ئیل سر کار دارند و سیستم های آب بیاری استفاده می شود، شیر صافی بر اساس استاندارد های ملی و بین المللی طراحی و تولید شده و مقاومت بالایی دارد.

شیر پیسوارکیزایران :این شیر برای جلوگیری از وجود ذرات در سیستم های حساس کار برد دارد، شیر پیسوار بین سیستم های لوله کشی و شیر آلات قرار می گیرد، دارای یک توری استیل ضد زنگ بوده که مقاومت شیر را در برابر خوردگی و نظافت املاح درون آب بالا می برد.

شیرفلکه سوزنی کیزایران :در جاهایی که نیاز به جریان منظم و یک نواخت داشته باشند از شیر سوزنی برنجی در

مصارف صنعتی ، کشاورزی، گرمایشی، سیتم های بهداشتی، لوله کشی های منازل، بخار، نفت بنزین و سایر هیدروکربنها استفاده می شود.

شیر فشار شکن کیزایران :زمانی که نیاز به کاهش و تنظیم و کنترل و تثبیت فشار خروجی سیال باشد از این شیر استفاده می کنند.

شیر انشعاب کیزایران :جهت تعمیر هر نوع خرابی و هم چنین جهت قطع و وصل نمودن جریان آب از شیر انشعاب استفاده می شئد که به صورت ربع گرد باز و بسته می شود.

شیر شبکه کیزایران :جهت قطع و وصل نمودن جریان آب در حین نصب یا تعمیر از شیر انشعاب استفاده می شود که بر رووی کمربند انشعاب قرار می گیرد.

شیر فلکه واشری کیزایران :جهت حرکت سیال روی بدنه از شیر واشری استفاده می شود، این شیر آب بندی را به طور کامل انجام می دهد.

 

شیر فلکه آتش نشانی کیزایران :همان طور که از نامش پیدا است در در تابلوهای آتش نشانی نصب می گردد که دارای ورودی از پایین و خروجی با زاویه 130 درجه می باشد و قابلیت اتصال به کوپلینگ شلنگ آتش نشانی را دارد.

فیلتر گازی:جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار ، شن و ناخالصی ها در خطوط لوله به کار برده می شود ، و با توجه به نشت گاز آب بندی را به طور کامل انجام می دهد .و بسیار مقاوم می باشد و همچنین قابلیت شستشو و خشک نمودن فیلتر را دارد .

 

شیر فلکه سامین

امروزه شیرآلات جز جداناشدنی زندگی هستند، هرچند از گذشته با طرح های مختلفی تولید شده اند اما امروزه با بالا رفتن کیفیت و تنوع در طرح و رنگ به آسایش و زیبایی زندگی کمک کرده اند.

برای به دست آوردن آرامش بیشتر باید هنگام خرید برندی را انتخاب نمایید که از همه لحاظ بتواند نیازتان را برطرف نماید، حال ما شما را با برند سامین آشنا می کنیم تا بتوانید خریدی با کیفیت و مطمئن داشته باشید.

شرکت سامین فعال در زمینه ی تولید شیرآلات، سالیان زیادی است که با هدف رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان اقدام به فروش شیرآلات مختلف کرده است و با افتخار به این مهم دست یافته است که اعتماد و رضایت متقاضیان را به طور صد در صد کسب نماید.

سامین از برند های محبوب و معتبر داخلی با سابقه نیم قرن در تولید شیرآلات می باشد.

 

دلایل موفقیت شرکت سامین:

داشتن نیروهای متخصص و باتجربه و داشتن تجهیزات پیشرفته.

ماشین آلات مدرن و ایتالیایی.

استفاده از مواد اولیه ی درجه یک.

حفظ کیفیت بالا که از اهداف این مجموعه بوده سبب گردیده تا شرکت سامین به درجه ی برتر "واحد نمونه کیفی" و "واحد برگزیده استادارد" در کشور برسد به همین دلیل می توان به تولیدات این مجموعه اعتماد نمود و از کیفیت بالای این محصولات لذت برد.

شرکت سامین اولین تولید کننده شیر آلات برنجی در کشور می باشد که در سال 2015 موفق به کسب گواهینامه ی EN ISO 9001 شده است و همچنین 10 سال ضمانت جایگزینی دارد و واحد برگزیده استاندرد مصالح ساختمانی، واحد نمونه صنعتی ایران، عضو انجمن صنعت تاسیسات می باشد.

 

تولیدات شرکت سامین:

شیر فلکه سامین، صافی برنجی سامین، شیر غیرگازی یک سر روپیچ سامین، شیر غیرگازی (آب و روغن) سامین، پنج راهی برنجی سامین، شیرهای اطمینان فشاری سامین، شیرگازی مخصوص گاز سامین، شیرفلکه کشویی سامین، شیر رادیاتور شوفاژ سامین.

شیرآلات سامین در سایزهای مختلف تولید می شوند که با داشتن بوش مخصوص در قسمت اصلی، آب بندی مطمئنی را انجام می دهد و از هرگونه نشتی جلوگیری به عمل می آورد.

سایزهای مختلف شیرفلکه سامین:

2/1 اینچ.

4/3 اینچ.

1 اینچ.

4/1 1 اینچ.

2/1 1 اینچ،

2 اینچ، 2/1 2 اینچ.

3 اینچ.

تعریف شیر فلکه سامین:نوعی شیر فلکه می باشد که برای قطع و وصل کامل جریان به کار گرفته می شود، به طوی که اگر کشو به سمت بالا باشد، سیال جریان پیدا می کند و اگر به سمت پایین باشد جریان قطع خواهد شد، برای جلوگیری از نشتی هنگام نصب این محصول اّب بندی به طور دقیق صورت می گیرد.

کاربرد شیر فلکه سامین:

در فاضلاب، سدها، موتورخانه ها و نیروگاه ها کاربرد دارد.

برای آب بیاری، تصفیه خانه ها، ساختمان سازی مناسب می باشد.

در خطوط آب رسانی، کشاورزی، صنایع نفت و گاز، هوای فشرده با محدوده دمایی مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت استفاده در لوله های فلزی، پلی اتیلن، لوله، اتصالات تک لایه، اتصالات پنج لایه را دارد.

شیر صافی برنجی سامین:این محصول از آلیاژ برنج تولید شده و اتصالی از نوع دنده ای می باشد که در سایزهای 2/1 تا 2 اینچ تولید می شود و می تواند فشار تا 20 PN را تحمل کند و در دمای 200 درجه سانتی گراد مقاوم باشد.

شیر فلکه کشویی سامین به سه طریق باز و بسته می شود، به صورت دستی از طریق فلکه و اگر در یک محفظه نصب شود با یک آچار مخصوص، در صورت نصب در زیرزمین توسط یک محور، به صورت خودکار توسط مکانیزم مخصوص و به شکل استاندادرد بستن شیر در جهت عقربه های ساعت.

شیر غیرگازی یک سر روپیچ سامین:با توجه به مکانیسم اتصالی که دارد از یک طرف پیچ شده و از سمت دیگر قابلیت مهره شدن را دارد که در تاسیسات آب رسانی ساختمان به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع شیر رادیاتور سامین:

شیرهای ردیاتور سوپاپ دار سامین، شیرهای ترموستاتیک سامین، شیرهای برگشت رادیاتور یا شیر زانویی سامین، شیر آلات ربع گرد گاز و شیرالات ربع گرد قفلی گاز سامین، شیرآلات واشری و یک طرفه سامین.

شیر سوپاپ دار سامیندر قسمت بالای رادیاتور نصب می گردد و جریان آب به رادیاتور را تنظیم می کند، سیستم کارکرد این شیر بسیار آسان است و با چرخاندن تنظیم می گردد.

شیر ترموستاتیک سامینمحصول مشترک شرکت ایران و ایتالیا می باشد که جایگزین شیرهای سوپاپ دار شده اند و عملکردش همانند شیر سوپاپ دار می باشد، دمای رادیاتور را با توجه به دمای محیط کنترل می نماید.

شیر زانویی سامیندر قسمت پایین رادیاتور نصب می گردد و تنظیم آب برگشتی به پکیج یا موتور خانه را برعهده دارد و همچنین تعادل عامل حرارت در سیستم را با تنظیم آب برگشتی کنترل می نماید اما به دلیل سیستم کارکرد ثابتی که این نوع شیر دارد کم تر مورد استفاده قرار می گیرد.

شیرآلات واشری و یک طرفه سامیندر سایزهای 2/1 اینچ تا 4/3 اینچ تولید می شود و دارای پروانه کارکرد علامت استاندارد اجباری برای سایز 2/1 اینچ می باشد.

شیرآلات ربع گرد گاز سامیندارای یک اهرم آهنی با روکش پلاستیکی می باشد که به صورت 90 درجه باز و بسته می شود، مورد تایید شرکت گاز ایران بوده و علامت استاندارد اجباری را دریافت نموده است.

 

قیمت و نمایندگی های فروش محصولات:

تمامی محصولات بالا دارای نمایندگی های فروش در سرتا سر کشور هستند که همه روزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

قیمت محصولات با توجه به تغییرات نرخ ارز و با توجه به نوع، جنس، ابعاد، مختلف و متغییر می باشد که می توانید برای مطلع شدن از آخرین قیمت ها به سایت دهای طراحی شده مراجعه نمالیید و در صورت نیاز به ر اهنمایی های بیشتر با شماره هایی که ثبت گردیده است تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت لیست قیمت انواع اتصالات گالوانیزه شیرفلکه کیزایران وشیرفلکه سامین باماتماس بگیرید 

02155695580

02155695581

09357591616وات ساپ شبکه های اجتماعی 

تماشاخانه ببینید| گربه ماهی غول‌پیکر چطور مثل تمساح، کبوترها را شکار می‌کند ببینید| فیلم رنگی شده از استانبول در سال ۱۹۰۵ میلادی فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مورد استفاده قرار می گیرد اتصالات گالوانیزه باز و بسته می شود استفاده می کنند استفاده می شود تولید می شود انجام می دهد تولید شده سوپاپ دار خطوط لوله هم چنین آب رسانی شیر آلات لوله کشی دنده ای ی تولید لوله ها یک طرفه آب بندی خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اظهار کرد: عملیات بازسازی و تعویض خط لوله انجام و پرسازی و ایمن سازی محل اجرا شد.

وی گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 6092312

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید