Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:58:47 GMT

حزب الله لبنان ترور دختر فیلسوف روسی را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۳۰۴۰

حزب الله لبنان ترور دختر فیلسوف روسی را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، عمار الموسوی مسئول روابط عربی و بین المللی جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان ترور داریا دوگین دختر الکساندر دوگین متفکر و فلیسوف روسی را محکوم کرد.

وی در بیانیه ای تاکید کرد: حزب الله لبنان جنایت قتل داریا دوگین دختر الکساندر دوگین متفکر و فیلسوف روسیه ای را محکوم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است پیش از این سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به اینکه کی‌یف دقیقاً دستورات غرب را اجرا می‌کند، گفت که تکذیب دخالت اوکراین در قتل «داریا دوگین» یکی دیگر از دروغ‌های ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین است.

داریا دوگین دختر ۲۹ ساله الکساندر دوگین فیلسوف، نویسنده و متفکر سرشناس روسیه، که به عنوان خبرنگار تلویزیونی، به طور مشخص تحولات دونباس را پوشش می‌داد، ۲۰ آگوست (شنبه ۲۹ مرداد) در جریان انفجار خودروی وی در حومه مسکو کشته شد.

سرویس اطلاعات فدرال روسیه(FSB) دو روز بعد اعلام کرد که معمای قتل دوگین حل شده و «ناتالیا ووک»، تبعه اوکراین پس از این قتل داریا و این اقدام تروریستی به استونی گریخته است.

کد خبر 5571965 محمدعلی تخت رونده

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب الله لبنان روسیه اوکراین روسیه اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق جنگ اوکراین فلسطین ترکیه سوریه افغانستان ایران لبنان رجب طیب اردوغان آلمان داریا دوگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد

معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه جهت شرکت در چهل و ششمین نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری و با این اقدام مشارکت روسیه را تضعیف کرد.   به گزارش ایسنا، «دیمیتری پولیانسکی»، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل طی نشست این کمیته بیان کرد: «مجبوریم یک بار دیگر سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با این واقعیت شروع کنیم که طرف آمریکایی همچنان از میزبانی مقر سازمان ملل متحد سوء استفاده می‌کند.»   خبرگزاری تاس به نقل از معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل نوشت: «بار دیگر، حضور روسیه در چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل به دلیل اقدام ایالات متحده درخصوص عدم صدور روادید، تضعیف شد.»   این دیپلمات روسی افزود: «مسکو امیدوار است که وضعیت کنونی به طور کلی اصلاح شود.»   پولیانسکی در قسمت دیگری از اظهاراتش با اشاره به «اقدامات تروریستی اوکراین» بیان کرد: «قتل عمدی و وحشیانه روزنامه‌نگاران روسی – که از طریق ابزارهای تروریستی انجام شده‌اند – به نمایشی افراطی درباره عدم تحمل سایر دیدگاه‌ها بدل شده است. در همین حال، کی‌یف رسما و علنا دخالت خود در این جنایات را مطرح می‌کند.»   وی تاکید کرد: «دست‌نشانده‌های غربی از قصد چشم خود را بر روی همه این جنایات کی‌یف می‌بندند.»   دیمیتری پولیانسکی در میان خبرنگاران روسی که «ترور» شده‌اند به «داریا دوگین» اشاره کرد؛ خبرنگار، مفسر سیاسی و دختر «الکساندر دوگین» متحد رئیس‌جمهور روسیه که در جریان بمب‌گذاری در خودروی شخصی‌اش کشته شد و مقامات روسیه گفتند که این حادثه توسط عاملان اوکراینی طراحی شد.   هم‌چنین چندین رسانه آمریکایی به نقل از منابعی ناشناس گزارش دادند که واشنگتن معتقد است مقامات اوکراینی در این «ترور» دست داشتند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد