Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «علی‌اکبر محرابیان» افزود: با شروع فعالیت دولت سیزدهم و تأکید رئیس‌جمهور بر مسئله آب شرب، توسعه زیرساخت‌های آبی کشور در سه بخش اَبَر پروژه‌های آبرسانی، پروژه‌های آبرسانی شهری و آبرسانی به روستاها در قالب جهاد آبرسانی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در طول یک سال گذشته پروژه‌های آبرسانی به‌صورت گسترده در سه بخش یاد شده به مرحله اجرا رسیده و اکنون در نقطه‌ای هستیم که پروژه‌های آبرسانی به‌صورت سلسله‌وار و پیاپی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر نیرو در باره  طرح‌های آبی که به‌صورت پیاپی افتتاح می‌شود خاطرنشان ساخت: طرح غدیر، طرح آبرسانی به همدان، پروژه آبرسانی یزد، پروژه آبرسانی به بابل، برای بهره‌برداری در دستور کار قرار گرفته و اخیراً نیز در قزوین پروژه آبرسانی به مردم آبیک افتتاح شد.

محرابیان ادامه داد: مردم شاهد بودند که پس از مشکل ایجادشده در شهرکرد ۴ خط اضطراری در قالب یک حرکت جهادی طی کمترین زمان ممکن اجرا شد.
وی در باره مسئله آبرسانی به همدان افزود: اَبَر پروژه آبرسانی به شهر همدان ۱۷ سال است که شروع شده و تا شهریور سال ۱۴۰۰ و پیش از شروع دولت سیزدهم تنها ۳۰ درصد پیشرفت داشت، اما با تاکید های انجام‌گرفته این پروژه در فهرست طرح‌های ویژه قرار گرفت و در حال حاضر به مراحل بهره‌برداری نزدیک شده است.
وزیر نیرو ادامه داد: ابرپروژه آبرسانی به همدان ۱۴۵ کیلومتر طول دارد که فاز اول آن مسئله آب شرب همدان را به‌صورت بلندمدت حل خواهد کرد، براین‌اساس تا این لحظه خط انتقال تکمیل شده و هم اکنون نصب تجهیزات نظیر شیرها در دستور کار است.
 

برچسب‌ها علی اکبر محرابیان شهرکرد دریاچه ارومیه دولت سیزدهم وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی اکبر محرابیان شهرکرد دریاچه ارومیه علی اکبر محرابیان شهرکرد دریاچه ارومیه دولت سیزدهم وزارت نیرو پروژه های آبرسانی پروژه آبرسانی دولت سیزدهم بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد منصوری عصر دوشنبه در بازدید از پروژه های شهرستان بهمئی افزود: پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی که طی ۱۱ سال تنها ۳۵ درصد پیشرفت داشت، در حال حاضر به رشد ۸۵ درصدی رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکید رئیس جمهوری نیز سرعت بخشی و تکمیل این پروژه است، اظهار کرد: بر اساس هدف گذاری انجام شده این پروژه تا پاییز سال جاری در مدار بهره‌برداری قرار می گیرد.

منصوری گفت: تاکنون یکهزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی اظهار کرد: با تحقق این پروژه سه و نیم میلیون متر مکعب آب برای حوزه صنعت و کشاورزی و پوشش پنج و نیم میلیون متر مکعبی آب شرب را خواهیم داشت.

کد خبر 6092366

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد