Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز چهارشنبه با حضور اسماعیل زاعی کوشا، شرکت کیمیا توسعه هامون سانا(تولید کننده کره گیر، کباب پز گازی، فر خوراک پزی برقی و جعبه تقسیم) با ظرفیت اسمی تولید ۱۶ هزار دستگاه در سال و اشتغالزایی برای ۱۸ نفر، با سرمایه‌گذاری ۵۶ میلیارد ریال و با مساحت زیربنای ۹۵۰ مترمربع افتتاح شد.

شرکت پیشرو سورین فن آور فرتاک تولید کننده کننده لوازم برقی خانگی، با ظرفیت اسمی ۳۲۰ هزار دستگاه در سال، اشتغالزایی برای ۱۵۰ نفر و سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد ریال، دومین طرحی بود که با حضور استاندار به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین طرحی که توسط اسماعیل زارعی کوشا افتتاح شد، شرکت الکتریک کیهان سورین بود. این واحد تولیدی طرفیت تولید ۲۱۰ هزار دستگاه لوازم برقی خانگی در سال را دارد و برای ۱۷ نفر شغل ایجاد کرده است. میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح ۱۷۸ میلیارد ریال است.

امروز همچنین شرکت شهاب باران پردیس فلک(سازنده خودتراش پلاستیکی، خلال و نخ دندان) با ظرفیت اسمی تولید ۲۵۰ تن در سال و اشتغالزایی برای ۴۱ نفر و با سرمایه‌گذاری ۱۹۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
واحد تولیدی در شهرک صنعتی بانه فعالیت دارد.

استاندار کردستان روز چهارشنبه در بدو ورود به بانه، در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

شهرستان بانه دارای یک منطقه ویژه اقتصادی و یک شهرک صنعتی است. شهرک صنعتی بانه دارای ۲۰ هکتار مساحت است که ۱۵ هکتار آن زمین صنعتی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن برخوردار است و ۸۳ قرارداد با سرمایه گذاران به مساحت ۱۵ هکتار در آن منعقد شده است.

۴۹ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه گذاری یک هزار و ۸۶۴ میلیارد ریال برای یک هزار ‌و ۳۶۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

همچنین منطقه ویژه اقتصادی بانه دارای ۸۵ هکتار مساحت است که فاز نخست آن دارای ۲۰ هکتار زمین صنعتی است.

این منطقه ویژه اقتصادی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن برخوردار است و تاکنون ۲۵ قرارداد با سرمایه گذاران به مساحت ۱۳ هکتار در آن منعقد شده است.
این منطقه ویژه اقتصادی در زمستان سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است.
 
این شرکت با دارا بودن یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، یک هزار و ۴۸۸ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۷۲۰ واحد صنعتی و واحد کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم ۱۲ هزار نفر را در استان کردستان فراهم کرده است.

برچسب‌ها کردستان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سنندج کردستان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سنندج بهره برداری رسید منطقه ویژه اقتصادی سرمایه گذاری میلیارد ریال شهرک صنعتی یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل

رحیم یوسفی با اشاره به صدور ۱۰۷ فقره مجوز بهره‌برداری برای تولیدات گلخانه‌ای در استان اردبیل گفت: هم اینک یک هزار و ۷۰۴ هکتار زمین در هفت شهرک فعال استان آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران این بخش است.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و کشت در محیط بسته را از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل عنوان کرد و افزود: در این راستا، پارسال بیش از ۱۰۰ هکتار به مجموع گلخانه‌های فعال استان اضافه شد.

او تولید سالانه هشت هزار و ۵۰۰ تن گوجه فرنگی، سه هزار و ۲۰۰ تن قارچ خوراکی، ۵.۴ میلیون شاخه گل و گیاهان زینتی، ۲۶۰ تن توت فرنگی و ۲۵ هزار تن انواع سبزی و صیفی را از جمله تولیدات مهم گلخانه‌ای استان اردبیل اعلام کرد.

یوسفی با اشاره به صادرات بخش زیادی از این محصولات به مقصد بازارهای خارجی گفت: پارسال در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران کشاورزی بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران این بخش تسهیلات بانکی مورد نیاز پرداخت شد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل همچنین افزود: حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از سرمایه‌گذاران در شهرک‌های گلخانه‌ای ادامه دارد به طوری که زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز، تلفن و خدمات دیگر از جمله راه دسترسی در این شهرک‌ها تامین شده و سرمایه‌گذاران پس از اجرای سازه، می توانند از تسهیلات بانکی نیز بهره‌مند شوند.

او با بیان این که استان اردبیل استعداد بالایی در ایجاد واحدهای گلخانه‌ای و تولیدات باغی دارد، تصریح کرد: شهرک گلخانه‌ای مغان با وسعت ۱۶۰۰ هکتار ظرفیت بزرگ تولید محصولات گلخانه‌ای محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری در استان و کشور محسوب می‌شود.

یوسفی گفت: ۱۷۵ هکتار از این شهرک به زیر کشت و تولید محصولات رفته و هم‌اکنون بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ نفر در این واحدها مشغول به کار بوده و در حال استحصال ارقامی مانند فلفل دلمه‌ای، خیار، گوجه فرنگی، بادمجان، گل رز، گلهای زینتی و حتی موز هستند.

او اظهار کرد: عملیات ایجاد مجتمع گلخانه‌ای در ۴۰۰ هکتار از این شهرک نیز هم اینک با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد به بالا در حال تکمیل است که امسال با مرحله تولید محصول می رسد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: با پایان و اتمام این واحدهای در دست احداث، ظرفیت اشتغال در شهرک گلخانه‌ای مغان از ۱۷۰۰ نفر کنونی به ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت