Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، رادیو اربعین رسانه‌ای جامع و کامل است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تصویری ممتاز و یکپارچه‌ از اجتماع عظیم ایمانی عاشقان حسینی را ارائه می‌کند. اطلاع‌رسانی به موقع، فضاسازی معنوی، ترویج آموزه‌های اصیل عاشورایی و همراهی کامل با مخاطبان در این شبکه به گونه‌ای است که با تکیه بر همبستگی ملی و اتحاد امت اسلامی جلوه‌ای ماندگار را ثبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید این شبکه با به کارگیری تمام ظرفیت‌های ملی در عرصه‌های مختلف و بهره‌گیری مؤثرتر از داشته‌های غنی هنری و آموزه‌های انسان‌ساز حسینی، آیینه تمام نمای زیبایی‌های اربعین حسینی است. برآیند این اقدامات به گونه‌ای است که با انعکاس عواطف خالصانه و همدلی‌های عاشقانه زائران کربلای معلی، همنوایی امت اسلامی با کاروان حسینی و آل الله را در تاریخ درخشان اسلام ناب محمدی به یادگار می‌گذارد.

۸ سال پوشش اخبار زائران اربعین حسینی

رادیو اربعین در حالی هشتمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند که با رویکرد «فرهنگ‌سازی معارف اهل‌بیت (ع)، اطلاع‌رسانی همه‌جانبه و نیز پوشش اخبار و اطلاعات مربوط به حضور زائران حسینی در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین» را با شعار «انا من حسین» مخاطبان را همراهی می‌کند.

هدف کلی برنامه‌های شبکه رادیویی اربعین اطلاع‌رسانی دقیق و به لحظه از تمامی اتفاقات و رویدادهای مسیر راهپیمایی اربعین حسینی از مرزهای شرقی و شمالی کشور تا مرزهای چهارگانه ایران با کشور عراق (خسروی، چزابه، مهران و شلمچه) برای زائران اربعین حسینی است. برقراری ارتباط به صورت مستمر و زنده با مسئولین ستاد مرکزی اربعین، قرارگاه‌های اربعین حسینی در استان‌های مختلف کشور، مسئولین نیروی انتظامی، مسئولین اجرایی (وزرا و معاونین آنها)، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه شهرهای مختلف، واعظین دینی و علما و سایر موارد دیگر گرفته شده به شیوه مطالبه‌گرایانه از دیگر اقدامات این شبکه است.

پوشش ۲۴ ساعته پیاده روی اربعین

رادیو اربعین به‌صورت ۲۴ ساعته برنامه‌های خود را به صورت زنده پخش می‌کند. این برنامه‌ها که از شب اول ماه صفر آغاز و تا پایان این ماه مصادف با پنجم مهر ماه سال جاری و شهادت امام هشتم ادامه یافته و به سمع مخاطبان محترم می‌رسد، به گونه‌ای است که در سه دسته کلی تقسیم می‌شوند. بر این اساس برنامه‌های کوتاه‌تر در طول روز و در کنار ارتباط‌های زنده پخش می‌شود. برنامه‌های طولانی (مستندهای پیرغلامان، روشنا، بر بال سخن، نمایش و ...) از ساعت ۲۴:۰۰ تا ۶:۰۰ صبح به روی آنتن می‌رود و آواها، نواها، ادعیه زیارت اربعین، زیارت وارث، دعای عهد، دعای ندبه و دعای کمیل نیز رأس ساعت‌های مشخص‌شده پخش خواهند شد.

مخاطب محوری در رادیو اربعین بسیار پررنگ و تأثیرگذار است. لذا بر این اساس فضایی فراهم خواهد شد که همراهان این رادیو همواره سؤالات خود را با استفاده از پیامک، تلفن، شبکه‌های اجتماعی از مهمانان برنامه پرسیده و پاسخ‌های خود را از مسئول مربوطه دریافت می‌نمایند. معمولا در این میان سوالاتی در خصوص مشکلات گذرنامه، مسائل مربوط به حضور زائران در مرزکشورمان با عراق، نکات بهداشتی، وضعیت حمل‌و نقل، ضوابط ترافیکی، چگونگی اسکان و موارد متعدد دیگر از مسئولین مربوطه مطالبه می‌شود و آنها نیز موظف به پاسخگویی به‌صورت روزانه به این موارد هستند.

طبق تجارب گذشته عمدتا هرچه قدر به‌ روزهای منتهی به اربعین نزدیک‌تر می‌شویم درخواست‌های مخاطبان نیز بیشتر و جدی‌تر می‌شود. شیفت‌های کاری رادیو اربعین به گونه‌ای است که از شیفت اول از ۶:۰۰ تا ۱۰:۰۰، شیفت دوم از ۱۰:۰۰ تا ۱۴:۰۰، شیفت سوم از ۱۴:۰۰ تا ،۱۸:۰۰، شیفت چهارم از ۱۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ و شیفت ۲۴:۰۰ تا ۶:۰۰ برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رادیو اربعین ضبط برنامه راديويی گونه ای اربعین حسینی رادیو اربعین اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران

به‌دنبال انتشار خبری در خصوص پلمب یک بیمارستان در شمال تهران به دلیل کشف حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس این خبر را تکذیب کرد و توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا