Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:03:32 GMT

بی اثر شدن تحریم ها به واسطه اتکا به تولید داخلی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۳۴۷۳

بی اثر شدن تحریم ها به واسطه اتکا به تولید داخلی

ایسنا/گیلان رئیس بسیج کارگری کشور، با اشاره به بی اثر شدن تحریم ها به واسطه اتکا به تولید داخلی، افزود: با تلاش کارگران و افسران جبهه تولید و اشتغال، ایران در عرصه های مختلف بن بست شکن ظاهر شده است.

حمیدرضا الله بداشتی در بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی در رشت، اظهار کرد: گیلان ظرفیت های خوبی در بخش صنعت و تولید دارد که باید نقاط ضعف این بخش پوشش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت و تولید، افزود: نگاه به تولید و اشتغال باید جهادی و انقلابی باشد.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه تولید پایدار و سودآور باید محور کار مسئولان قرار گیرد، گفت: تولید و اشتغال پایدار با فراهم آوری بسترهای اولیه و همچنین بازار فروش محقق می شود.

الله بداشتی با بیان اینکه مقاومت اقتصادی و حمایت از تولید داخلی منجر به تحول اقتصادی می شود، تصریح کرد: تولید داخلی با رویکرد دانش بنیان علاج مشکلات کشور در بخش بیکاری و اقتصاد است.

وی با اشاره به بی اثر شدن تحریم ها به واسطه اتکا به تولید داخلی، افزود: با تلاش کارگران و افسران جبهه تولید و اشتغال، ایران در عرصه های مختلف بن بست شکن ظاهر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان بسیج کارگری کشور تولید و اشتغال تولید داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد

سعید نارویی ایجاد اشتغال برای روستائیان را از مهمترین اهداف راه اندازی گلخانه های خانگی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد و افزود: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و در راستای ارتقای تولید، ساخت و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستورکار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت که منجر به صدور سه هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس شد.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد حدود ۲ هزار گلخانه‌ خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.
وی بیان کرد: کشت در محیط های بسته یا گلخانه بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.
نارویی خاطر نشان کرد: گلخانه های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع ساخته می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت