Web Analytics Made Easy - Statcounter

عمار ایزدیار روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اکنون قرار است شهرداری کرج در قالب یک لایحه مشکلات درآمدی و رفاهی آتش نشانان  را به شورای شهر ارسال کند تا در اسرع وقت مشکلات این قشر بررسی شود.

وی  گفت : البته مشکلات حقوق و مزایای قشر آتش نشان ریشه در تعدد تصمیم گیری های کلان در سطح کشور دارد و این امر سبب غیر عادلانه شدن حقوق این قشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.
وی اظهار داشت : نوع استخدام ها و تصمیم گیری های متعدد در کنار سایر مشکلات سبب شده تا آتش نشانان نتوانند عادلانه از حقوق و مزایای متناسب  برخوردار شوند.
ایزدیار گفت : در روح قانون مشکلی وجود ندارد اما منابع تصمیم گیری متعدد بوده و همین امر نا همسانی به وجود آورده است.
نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج  بیان داشت : در تلاش هستیم که نیازها و مشکلات آتش نشانان  و سایر بخش های مدیریت شهری را به صورت فوریتی برطرف نماییم .
وی تاکید کرد:  روزهای آینده جلساتی را در این خصوص برگزار می کنیم تا بتوانیم  همکاران کارمندی که حقوق آنها اختلاف فاحشی با سایر کارکنان  دارد را چاره اندیشی کنیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: پیشنهاداتی در ارتباط با امور  رفاهی و بحث تغییر ساختار حقوق هماهنگ در کارگران وجود دارد که مورد بررسی قرار می گیرد.

ایزدیار عنوان کرد:باید برای این کار دستور مصوبه شورای حقوق و دستمزد هیات وزرا  را داشته باشیم تا امور رفاهی را برای ایجاد عدالت دربین کارگران و کارمندان خود توزیع  کنیم.

کارکنان آتش نشانی کرج در ماه های اخیر چند نوبت از مسوولان مدیریت شهری تقاضای ارتقای وضعیت در آمدی و رفاهی خود شدند.

آتش نشانی کرج حدود ۸۵۰ نیروی عملیاتی و ۳۲ ایستگاه امدادی دارد.

برچسب‌ها آتش نشانی شهرداری کرج کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری کرج کرج آتش نشانی شهرداری کرج کرج آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و هفتمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در دادگستری استان و دومین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های دستگاه قضائی در حمایت از امر تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مشخص شده است که بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و … قابل شناسایی است و امکان برنامه‌ریزی برای رفع آن وجود دارد.

وی افزود: چنانچه فردی سرمایه‌گذار به علت وجود موانع در سرمایه‌گذاری یا تولید، متحمل ضرر و زیان شود این موضوع بازتاب نامناسبی خواهد داشت و مانع از ورود افراد دیگری در عرصه تولید و اقتصاد خواهد شد و تلاش اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری اصفهان از این پس این موضوع را به طور مستمر در دستور کار خود خواهند داشت.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان در ادامه از رسیدگی به مشکلات عرصه تولید و اقتصاد در این ستاد به صورت مسأله‌محور خبر داد و تصریح کرد: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی انجام می‌پذیرفت اما مصوبه جدید اعضای ستاد بدین نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به صورت ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چندین واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

کد خبر 6090970

دیگر خبرها

  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران