Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی دورود نیاز است.

محمدرضا رضایی کوچی در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی دورود که امروز صورت گرفت، اظهار کرد: مهمترین نگرانی مردم دورود کنارگذر این شهر بوده به دلیل اینکه حجم زیاد ترددها از مرکز شهر عبور می‌کرده و زحمت برای مردم درست شده بود، تصمیم گرفته بودند که یک کنارگذر برای شهر احداث کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طول این کنارگذر ۱۲ کیلومتر است که با توجه به حجم زیادی از ترددها در مرکز شهر، باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: اخیراً یک مناقصه برای این طرح برگزار و بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده که پیمانکار نیز در محل مستقر است.

رضایی کوچی اضافه کرد: طبیعی است که منابع مالی به طرح کنارگذر دورود تزریق شود، در سفر سال گذشته رئیس‌جمهور به لرستان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای این طرح پیش‌بینی شده است که لازم است از ظرفیت بانک‌ها، تهاتر نفت و بودجه سال ۱۴۰۲ هم کمک شود تا هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: همچنین در دورود شاهد آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی خواهیم بود با توجه به ارزیابی مشکلات موانع برطرف شده این طرح و حضور پیمانکار مناسب، عملیات اجرایی این طرح به زوی آغاز می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: متأسفانه به دلیل جانمایی بد که از قبل انجام شده و اختلاف‌نظرهای که وجود داشت این پروژه با تأخیر کار اجرایی آن در آغاز شدن است.

رضایی کوچی عنوان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان موجود در مرکز شهر امروز شرایط مناسبی از نظر فضای فیزیکی و ایمنی برای درمان ندارد.

وی اظهار کرد: پروژه جایگزین انتخاب شده امید می‌رود باید با کمک‌هایی که در بودجه سال آینده انجام می‌شود زودتر شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان باشیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شهرستان دورود نیاز است که کمک می‌کنیم این طرح به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کمیسیون عمران مجلس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی لرستان دورود رئیس کمیسیون عمران مجلس بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بهره برداری میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد