Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا،، احمد محمدی‌زاده در پایان آئین افتتاح طرحها و پروژه‌های عمرانی در شهرستان دشتستان در جمع خبرنگاران افزود: برخی از این پروژه‌ها بسیار مهم و با آثار اجتماعی بزرگی هستند که آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکونی در برازجان نمونه ای از این پروژه ها است.

وی تاکید کرد : تلاش می شود این شمار واحد مسکونی در آینده نزدیک به ۲ هزار واحد افزایش یابد و سعی بر این است تا با انتخاب پیمانکاری توانمند واحدها در  زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی زاده با اشاره به الحاق ۷۵ هکتار زمین به شهرک صنعتی برازجان اظهار کرد: تلاش می‌شود با توسعه شهرک صنعتی برازجان زمینه حضور سرمایه گذاران دشتستانی در منطقه فراهم و به این صورت اشتغال، کارآفرینی و تولید در منطقه تقویت شود.

وی یادآورشد: عملیات اجرایی پل درودگاه نیز به عنوان آرزوی دیرینه مردم آغاز شد که این پروژه برای چندین روستا در منطقه زیراه دشتستان قابلیت استفاده خواهد داشت.

محمدی‌زاده ادامه داد: مردم این منطقه تعهد خود را در هشت سال دفاع مقدس بخوبی نشان دادند و ۱۶۰ شهید تقدیم نظام کردند.

وی افزود: پل قدیمی درودگاه با بیش از ۵۰ سال عمر دچار فرسودگی است و همین امر باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده است که تلاش می شود در کمترین زمان ممکن مورد بهره برداری قرار گیرد.

محمدی زاده اظهار کرد: پست تقویت فشار منطقه آبپخش نیز با سرمایه‌گذاری حدود ۱۲۰ میلیارد تومان به اتمام رسیده و برق منطقه را تقویت می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی شبکه فرعی آبیاری دشت شبانکاره برای ۲۹۰ هکتار آغاز شد که پیش بینی شده در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

محمدی زاده اظهار کرد: ایستگاه تقویت فشار آب و آبرسانی به ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از نخلستان بخش شبانکاره است که با توجه به آسیب دیدگی شبکه، در سفر رئیس جمهور به استان اعتبار آن درخواست و تامین شده بود.

وی افزود: در این راستا از مسئولان استانی و شهرستانی برای مشارکت در پروژه‌ها قدردانی می‌شود و امیدواریم با تلاش و مساعدت سایر قوا اقدامات بزرگ‌تری در سطح استان رقم بخورد.

برچسب‌ها بوشهر هفته دولت برازجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر هفته دولت برازجان بوشهر هفته دولت برازجان محمدی زاده پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب با کارگردانی سید محمدهادی هاشم‌زاده که از ۱۹ فروردین در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه است، به دلیل استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت طی 2 نوبت در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ روی صحنه می‌رود.

مریم شکری، امیر خواجه میرکی‌پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمدحسین نعمتی، ندا محمدیان، محمدابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان این اثر عباردتند از فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده.

در خلاصه نمایش «اسب قاتلین» آمده‌ است: «ارباب و خانم به همراه نوکر خود به نام «کش» و همسرش «لورا» در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. داستان از یک شب برفی آغاز می‌شود که در آن شب، نوکر روستای کناری با اسبی که از اربابش دزدیده است به سمت عمارت ارباب و خانم می‌آید تا خبر رسیدن شورشی‌ها را بدهد و ... .»

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت روزهای آینده این نمایش را با ۲۰ درصد تخفیف عمومی و ۳۰ درصد تخفیف دانشجویی از سایت تیوال تهیه کنند.

عکس از رضا جاویدی است.

کد خبر 6093355 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳