Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:07:57 GMT

برخورد قاطع دستگاه قضا با متصرفان اراضی ملی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۳۸۳۴

برخورد قاطع دستگاه قضا با متصرفان اراضی ملی در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رزم امروز چهارشنبه در دیدار با سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به برگزاری منظم جلسات حقوق بیت المال اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‌های گذشته تا کنون اراضی قابل توجهی رفع تصرف شده که این نشان از همکاری دو جانبه دستگاه قضا و منابع طبیعی است،

وی افزود: تردید نداشته باشید که دستگاه قضا با جدیت از منابع ملی صیانت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: اجرای عملیات‌های آبخیزداری، جلوگیری از حریق، احداث پاسگاه‌های حفاظتی، پیگیری برای رفع تداخلات و… از جمله کارهایی است که به جد در منابع طبیعی لرستان دنبال می‌شود.

رزم اضافه کرد: حساسیت‌های وجودی جنگل و بحث زیست محیطی بسیار مهم است، به همین منظور دستگاه قضا با افرادی که قصد تعارض به اراضی ملی را داشته باشند با قاطعیت برخورد قانونی به عمل خواهد آورد.

شیرزاد نجفی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان نیز در این جلسه به قاچاق چوب و زغال اشاره کرد و افزود: انتظار داریم دستگاه قضا کما فی سابق در برخورد با متخلفین حوزه چوب و زغال یاری رسان منابع طبیعی باشد.

وی به اسناد صادره در «پیرامام» الیگودرز اشاره کرد و گفت: از دستگاه قضا تقاضا داریم که اسناد صادره را باطل کند و این جنگل‌های بکر که مورد تعارض واقع شده است را آزاد کند.

کد خبر 5572045

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری لرستان محمد رزم اراضی ملی هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل قزوین خراسان رضوی مشهد بیرجند منابع طبیعی دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوانسار گفت: میانگین بارش سالیانه خوانسار ۳۷۰ میلی‌متر است که باتوجه به توپوگرافی شهرستان حدود ۷۰ درصد آن به صورت روان آب هدر می‌رود.
مهدی کیخایی یکی از طرح‌های مهم برای ذخیره این روان آب‌ها را احداث بند‌های چند منظوره آبخیزداری دانست و افزود: به این منظور تاکنون بیش از ۳۵۰ بند سنگی و سیمانی و خشکه چین و ۱۴ بند خاکی احداث شده است.
وی ادامه داد: این بند‌ها ظرفیت آبگیری ۱۰میلیون متر مکعب و نفوذ و تغذیه بیش از ۴۰ میلیون متر مکعب آب در سال را به سفره‌های آب زیرزمینی دارند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوانسارادامه داد: خوانسار بیش از ۴۰۰ چشمه و قنات دارد و بیش از ۸۰ درصد آب کشاورزی شهرستان از این قنات و چشمه‌ها تامین و این بند‌ها موجب افزایش حداقل دو برابری دبی و طول مدت زمان آبدهی آنان شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است