Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل هم‌زمان با سفر استاندار اردبیل به شهرستان مشکین‌شهر در اولین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی ۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان مشکین‌شهر آغاز شد.

سیدحامد عاملی ۲ شهریور در آیین آغاز عملیات اجرایی ۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در مشکین‌شهر به مناسبت هفته دولت که در روستای جبدرق برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر، مخلصانه و بدون ریا در خدمتگزاری به مردم بودند که این ویژگی‌ها رمز موفقیت و محبوبیت این دو چهره ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه استان اردبیل در بسیاری از شاخص‌ها از نظر آمار کشوری دچار عقب‌ماندگی است؛ از جمله در حوزه بزرگراه‌ها که میزان بزرگراه‌های استان اردبیل نصف میانگین کشوری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: در همین راستا برای ارتقای شاخص بزرگراهی، طی سال جاری پروژه بزرگراه اردبیل - مشکین‌شهر تکمیل می‌شود و اجرای پروژه بزرگراه مشکین‌شهر - اهر نیز به‌صورت جدی پیگیری خواهد شد.

عاملی بیان کرد: باتوجه‌به نامناسب بودن وضعیت آب‌رسانی روستایی استان اردبیل، دراین‌رابطه، پروژه مهم آب‌رسانی به ۴۵۴ روستای استان اردبیل توسط بسیج سازندگی آغاز شده است که ظرف ۲ الی ۳ سال آینده این پروژه بزرگ آبرسانی به اتمام خواهد رسید.‌

وی تصریح کرد: البته در حوزه آب‌رسانی شهری نیز وضعیت استان اردبیل مطلوب نیست که در این زمینه، سند جامع آب‌رسانی شهری استان در افق ۵۰ساله تدوین شده است.

استاندار اردبیل گفت: بر اساس یک طرح ملی، ظرف ۳ سال آینده هیچ معبر شهری در سطح کشور نباید بدون آسفالت باشد که ضروری است اقدامات لازم جهت آغاز این طرح در استان اردبیل توسط دستگاه‌های مربوطه در دستور کار باشد.

عاملی اظهار کرد: طی هفته دولت، در شهرستان مشکین‌شهر بهره‌برداری از ۶۳ پروژه و عملیات اجرایی ۳۲ پروژه دیگر  به اعتبار یک هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

پروژه‌های راکد مشکین‌شهر در دولت مردمی فعال شدند

ایرج بیگدلو، فرماندار مشکین‌شهر نیز در این مراسم گفت: در طی سالیان اخیر، تعدادی از پروژه‌های مهم شهرستان مشکین‌شهر راکد بود که در حال حاضر، طرح‌های فوق فعال شده‌اند.

وی افزود: پروژه آب‌رسانی به تعدادی از روستاهای شهرستان مشکین‌شهر که از سال ۹۲ راکد بود، در حال حاضر با اعتباری بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در مرحله تعیین پیمانکار است.

فرماندار مشکین‌شهر تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های راکد شهرستان مشکین‌شهر، پروژه ایستگاه پمپاژ آب بود که هم‌اکنون برای آن اعتبار ۱۰۰ میلیاردریالی اختصاص‌یافته است.

بیگدلو بیان کرد: باتوجه‌به تراکم جمعیت دانش‌آموزی در مشکین‌شهر، ۴ مدرسه در مقاطع مختلف کلنگ‌زنی و ۶۳ طرح عمرانی، گردشگری، کشاورزی افتتاح شد و سیاست‌های تحولی دولت در مشکین‌شهر به‌صورت جدی در حال پیگیری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار اردبیل شهرستان مشکین شهر عملیات اجرایی ۳۲ پروژه شهرستان مشکین شهر استان اردبیل مشکین شهر آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پس تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر انجام شده شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری، عملیات اجرایی احداث مخزن ۱۵۰۰ یک هزار و ۵۰۰ مترمکعبی آب شرب شهر گوجان را شروع کرد.

وی افزود: این مخزن با هدف افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی شهر گوجان احداث می‌شود که با بهره‌برداری از آن، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و پایداری بیش از پیش آب شرب این شهر باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: احداث این مخزن ذخیره در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع انجام می‌شود.

کریمی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه عملیات سنگ‌بری و خاکبرداری این مخزن به پایان برسد مراحل احداث و ساخت و ساز شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهر گوجان جمعیت حدود ۱۰ هزار نفری را در خود جای داده و از توابع شهرستان فارسان است که در ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان واقع شده است.

کد خبر 6093739

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر