Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: از روز شنبه نیروهای فراجا استان از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر در محل فرودگاه استان به منظور تمدید گذرنامه‌های مستقر می‌شوند و تنها گذرنامه‌ها را مهر تمدید می‌زنند. - اخبار استانها -

علی اکبر عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد در خصوص آخرین تدابیر استان برای سفر اربعین اظهار داشت: با توجه به حجم جمعیتی که امسال متقاضی سفر به اربعین هستند تصمیم گرفته شد که بخشی از پادگان شهید عاصی‌زاده در اهواز تجهیز شود، فضاسازی صورت گرفته، آماده سازی و تجهیز شود و برای استقرار اولیه زائرانی که از استان یزد به سمت مرز چذابه حرکت می‌کنند فراهم باشد، زائران می‌توانند در این پادگان استراحت و پذیرایی شده و از آنجا از اتوبوس‌های خط واحد که آنجا قرار داده می‌شود استفاده کرده و به سمت مرز چذابه حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عزیزی در خصوص بحث قیمت‌هایی که الان در فضای مجازی از طریق سایت‌های متعدد برای مسیر یزد به چذابه مطرح شده است گفت: قیمت‌های اعلامی غیرمجاز است چرا که هیچگونه قیمت‌گذاری تاکنون انجام نشده است و این سایت‌ها به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند و از مجاری قانونی با آنها برخورد خواهد شد. 

منتظر اجازه مکتوب طرف عراقی برای عبور زائران اربعین از مرز بدون گذرنامه مدت‌دار هستیم‌صدور گذرنامه ویژه برای برخی زائران اربعین/ امکان تردد زمینی با گذرنامه دارای یک ماه اعتبار15 هزار گذرنامه اربعین در زنجان صادر شد

عزیزی تأکیدکرد: تا الان هیچگونه قیمت‌گذاری از طرف وزارت راه و شهرسازی اعلام نشده است و به محض اینکه قیمت رسمی اعلام شد قیمت‌های بلیط در استان یزد هم اعلام خواهد شد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در خصوص تمدید گذرنامه‌هایی که مربوط به‌ سال‌های 90 تا سال 1401 که مهلت اعتبار آنها گذشته است نیز اظهار داشت: مقرر شد از روز شنبه مسئولان تمدید گذرنامه که از نیروهای فراجا هستند از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر در محل فرودگاه استان برای تمدید گذرنامه‌های صادر شده بعد از سال 90 که تاریخ اعتبار آنها گذشته مستقر شوند و تنها گذرنامه‌ها را تمدید خواهند کرد. 

عزیزی تصریح کرد: لذا افرادی که فاقد گذرنامه هستند باید جهت دریافت گذرنامه به پلیس + 10 مراجعه کنند.

انتهای پیام/781

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تمدید گذرنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی

به گفته شهروند خبرنگار ما تعدادی از شهروندانی که از سال ۱۳۹۳ تا کنون در شهرک آ. اس. پ واقع در جاده شهریار - ملارد از سال ۱۳۹۳ سکونت دارند منازل مسکونی این شهرک فاقد سند مالکیت است و بعد از ۱۱ سال همچنان پایان کاری برای آن دریافت نشده است علاوه بر این فاز دوم و دیگر فاز‌های این شهرک تکمیل نشده است.

همچنین این شهرک فاقد امکانات رفاهی از قبیل کمبود مدارس، مکان مذهبی و فرهنگی، فضای ورزشی، امنیت کافی، محیط درمانی و بهداشتی و نانوایی، مشکلات مخابراتی، آب، برق، است.

همچینن در فضای سبز، خیابان و زیر ساختمان شاهد فرونشست‌های خطرناک هستیم.

شهروند خبرنگار ما از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی