Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در آستانه پنجره چهارم انتخابی جام جهانی و بازی مقابل ژاپن از آمادگی این تیم ابراز رضایت کرد و نوید داد که تیم ملی بازی خوب و منطقی را مقابل این حریف ارائه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید ارمغانی در آستانه مصاف تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی اظهار داشت: از 20 روز پیش مراحل آمادگی برای رویارویی مقابل ژاپن را آغاز کردیم، این آمادگی به این صورت بود که 2 بازی تدارکاتی در ژاپن داشتیم و در این بازی ها یکسری از بازیکنان باتجربه، به اضافه بازیکنان ایران نوین حضور داشتند و تجربه خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سرمربی تیم ملی بسکتبال افزود: در دیدارهای تدارکاتی مقابل ژاپن توانستیم از چند بازیکن جوانمان استفاده کنیم و بعد هم که از ژاپن برگشتیم، مراحل آماده سازی را در تهران ادامه دادیم و خوشبختانه تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد و تمام تلاشمان را انجام دادیم که در مقابل زاپن بازی منطقی را به نمایش بگذاریم و امیدوارم فردا بچه ها یک بازی خوب و قدرتمند را ارائه دهند.   سعید ارمغانی گفت: خوشبختانه برای بازی مقابل ژاپن، بازیکن آسیب دیده نداریم و انشالله بامداد جمعه نیز برای بازی با استرالیا راهی این کشور می شویم و بر اساس صحبتی هم که با حامد حدادی داشتیم، کاپیتان تیم ملی در این سفر همراه ما نخواهد بود، بهنام یخچالی هم باید به باشگاهش بازگردد.

منبع: دانا

کلیدواژه: مقابل ژاپن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها

سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با مدیر و معاونان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم که به مناسبت هفته زمین پاک انجام شد، با اشاره به ارزش اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری در امر نظافت و بهداشت شهروندان اظهار کرد: زمانی که بهداشت و نظافت تعطیل شود ارزش کار مشخص می‌شود و همگان متوجه اثر آن می‌شوند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان هر آنچه در توان و حوزه اختیارات دارد در راستای ارائه خدمات دقیق‌تر و مناسب‌تر خدمات ارائه می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان قم در ارتباط با نقش سلامت و بهداشت در بحث امنیت و اقداماتی که در این زمینه می‌توان انجام داد، یادآور شد: افراد که در حوزه‌های مختلف با مردم در تماس هستند باید از هر نظر وارسته بوده و تعیین صلاحیت شده باشند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در پایش افراد فعال در حوزه‌های مختلف و مرتبط با مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس پیشگیری آمادگی‌های لازم جهت ارائه آموزش با هدف ارتقا بحث امنیت به این افراد را دارند.

میرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت زباله‌گرد‌ها و ضایعاتی‌ها در سطح شهر افزود: سرقت اموال، ایجاد آلودگی‌های صوتی و … ازجمله آسیب‌هایی است که این معضل اجتماعی در سطح استان ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در خصوص ساماندهی وضعیت فعلی این معضل اراده خوبی شکل‌گرفته است، تصریح کرد: وضعیت موجود نیازمند ساماندهی و اجرای طرح واحد بوده و در این راستا هرگونه حمایت و پشتیبانی از سوی پلیس انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها