Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن شعبانی چهارشنبه در نشست خبری هفته دولت به تشریح برنامه‌های این هفته در شهرستان پرداخت و گفت: هفته دولت، فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در اداره کشور است و مردم باید از نزدیک با این خدمات آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه در این هفته اقدامات و خدمات صادقانه دولت اطلاع‌رسانی می‌شود، افزود: در هفته دولت، ۴۴ پروژه قابل افتتاح و ۹ پروژه آماده کلنگ‌زنی افزون بر ۲ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان جهرم، افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان جهرم به برخی از پروژه های آماده افتتاح اشاره کرد و گفت: مدرسه ۹ کلاس دکتر کشتکار، مدرسه طلوع محله حیدرآباد، مجموعه خدمات رفاهی برساد در محور جهرم به لار، احداث مرکز اورژانس جاده ای سیمکان از جمله این طرح‌هاست.

وی ادامه داد: همچنین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری نیک اقبال و پانسیون، توسعه ساختمان غذا و دارو، آبرسانی به روستای حاجی آباد، گاز رسانی به منطقه ویژه اقتصادی، گلخانه سبزی و صیفی، سردخانه و بسته بندی میوه، احداث مسکن روستایی و ... از جمله پروژه های قابل افتتاح در این هفته است.

وی اعلام کرد: همچنین در این هفته پروژه احداث پل محور جهرم به لار (محمدآباد)، مدرسه ۶ کلاسه سه چاه، احداث پنج کیلومتر شبکه برق رسانی، طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، روگذر دانشگاه دولتی جهرم، زیرگذر جاده جهرم به شیراز از تقاطع فرودگاه کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: هفته دولت حاوی این پیام است که دولت‌مردان، کارگزاران و ما مسئولان و مدیران باید در مشی و سبک مدیریتی خود، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خودمان قرار دهیم.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه آنچه در هفته دولت به آن توجه داریم، انعکاس دستاوردها و نتایج یکساله‌ عملی دولت سیزدهم است، اظهار کرد: بی‌شک هر دولتی در سال نخست شروع به کار، با مسائل و مشکلاتی که از دولت قبل به‌جا مانده، درگیر است؛ اما دولت سیزدهم با وجود همه مشکلات  توانسته اقدامات شایسته‌ای انجام دهد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها هفته دولت طرح های عمرانی افتتاح طرح جهرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت طرح های عمرانی افتتاح طرح هفته دولت طرح های عمرانی افتتاح طرح جهرم شهرستان جهرم هفته دولت کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد بردسکن تا گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان پروژه «حرم تا حرم» با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095300

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه