Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز پایانی رقابت های قهرمانی نونهالان آسیا، 5 نماینده ایران در گروه دختران و 5 نماینده در گروه پسران با رقبا دیدار می‌کنند.

در روز پایانی رقابت های قهرمانی نونهالان آسیا، 5 نماینده ایران در گروه دختران و 5 نماینده در گروه پسران با رقبا دیدار می‌کنند.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات با حضور ۲۱۳ تکواندوکار از ۲۵ کشور به مدت 2 روز در سالن «ارتش» شهر هوشی مینه از روز گذشته برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز دوم و پایانی این رقابت ها؛ تکواندوکاران اوزان 37-،45-، 53-، 61- و 65+ کیلوگرم در گروه پسران و 33-، 41-، 47-، 55- و 59+ کیلوگرم در گروه دختران  با رقبا مبارزه خواهند کرد.

در گروه پسران و در وزن 37- کیلوگرم، 12 تکواندوکار حاضر هستند که امیرعباس قنبرزاده دور نخست برابر «خوسین» از مغولستان دیدار می کند و در صورت برتری در مرحله یک چهارم حریف «عزیزبک ستاروف» از ازبکستان خواهد شد.

در وزن 45- کیلوگرم، با حضور 10 هوگوپوش؛ ابوالفضل کلانتری ابتدا با «بخروز سالیموف» از ازبکستان دیدار می کند و در صورت پیروزی دور یک چهارم  با «هارانگ کیم» از کره جنوبی مبارزه می کند. تکواندوکارانی از مغولستان و ویتنام در طرف جدول کلانتری حضور دارند.

آرش ضامنی در وزن 53- کیلوگرم دور نخست با قرعه استراحت رو به رو شده است و در دور بعدی با برنده دیدار کره جنوبی یا مغولستان مبارزه می کند.تکواندوکارانی از ویتنام، هنگ کنگ و ازبکستان نیز در سمت ضامنی قرار دارند. همچنین 12 تکواندوکار در این وزن حضور خواهند داشت.

در وزن 61- کیلوگرم، رادین زینالی دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده است و در مرحله بعد با برنده مبارزه ازبکستان یا فیلیپین دیدار خواهد کرد. در این وزن 10 تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند.

ایلیا شهبازی نماینده وزن 65+ کیلوگرم، با حضور 11 هوگوپوش ابتدا «یو ته چو» از چین تایپه را پیش رو خواهد داشت و اگر پیروز شود در مرحله یک چهارم نهایی «هئونسونگ» از کره جنوبی را پیش روی خود می بیند.

در گروه دختران، در وزن 33- کیلوگرم 9 تکواندوکار ثبت نام کرده اند که زهرا فلاح دور اول «میونیونگ کواک» از کره جنوبی را پیش رو دارد و در صورت پیروزی در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار هند یا مغولستان رو به رو می شود.

فاطمه باقرزاده در وزن 41- کیلوگرم، ابتدا با «یی سیئوان چونگ» از چین تایپه دیدار می کند و در صورت برتری حریف «دائو» از ویتنام خواهد شد. در این وزن 9 تکواندوکار حضور دارند.

روژان گودرزی در وزن 47- کیلوگرم، دور نخست با «ترانگ» از میزبان مبارزه خواهد کرد و اگر پیروز شود، حریف «ساکورا» از ژاپن می شود. در این وزن 7 هوگوپوش ثبت نام کرده است.

دینا بابارحیم با حضور 8 تکواندوکار در وزن 55- کیلوگرم «نومکلائو» از تایلند را دور نخست پیش رو دارد و در صورت شکست این حریف، با برنده دیدار ازبکستان و قزاقستان رو به رو خواهد شد.

حنا زرین کمر در وزن 59+ کیلوگرم با شرکت 6 هوگوپوش دور اول برای حضور در نیمه نهایی باید «کوین» از ویتنام را شکست دهد تا حریف «یون ژا» از چین تایپه شود.

تا اینجای رقابت ها، امیرمحمد نصیر احمدی در وزن 41- کیلوگرم،محمدحسین تقی پور نیز در وزن 57- کیلوگرم، ساسان درزی در وزن ۶۵- کیلوگرم، پرنیان نوری در وزن 44- کیلوگرم، ساینا علیپور در وزن 51- کیلوگرم و فاطمه اسکندرنیا در وزن ۵۹- کیلوگرم مدال طلا گرفتند؛ نیما عبداللهی در وزن 33- کیلوگرم صاحب نقره شد و باران جمال لیوانی برنز را بر گردن آویخت.

گفتنی است هدایت تیم ملی تکواندو نونهالان در گروه دختران برعهده شهره خلج زاده است، فاطمه نعمتی و مطهره رضایی به عنوان مربی وی را همراهی می کنند. در گروه پسران کوروش رجلی سرمربی است، هوشیار دیندار و محمد علوی دستیاران وی هستند. غلامحسن ذوالقدری نیز سرپرست تیم است.

اخبار داغ 

وویس باور نکردنی از یک ملی پوش؛ اعتراف به شرط بندی و تهدید جانی و مالی! / اختصاصی طرفداری رونمایی از گران ترین بازیکن فصل استقلال + سند کوین تراپ می‌تواند تبدیل به دروازه بان اول منچستریونایتد شود همسر دی ماریا: منچستر بدترین شهر جهان است؛ آنخل به خاطر پول به آنجا رفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گروه دختران گروه پسران کره جنوبی دور نخست پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.
در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها 6 طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.
در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.
شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو برنز و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.
امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن 75- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.
همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.
فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا