Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال جوانان کشورمان گفت: خوشبختانه بازیکنانم به بلوغ فکری رسیدند و شرایط را درک می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی‌مقدم در مورد پیروزی تیم جوانان ایران مقابل هند در دومین مسابقه مرحله گروهی رقابت‌های جوانان زیر 20 آسیا اظهار داشت: از بازی بسیار باکیفیت بازیکنانم بسیار خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها توانستند تیمی را شکست دهند که روز گذشته ژاپن را مغلوب کرده بودند. خوشبختانه بازیکنانم به بلوغ فکری رسیدند و شرایط را درک می‌کنند و مهم نیست چه تیمی روبه‌روی آنها قرار می‌گیرد‌.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران با تأکید بر اینکه بازیکنانش مقابل هر تیمی با تمام توان بازی می‌کنند، افزود: امیدوارم روند خیلی خوبی که این ملی‌پوشان در پیش گرفته‌اند، ادامه‌دار باشد. هند تیم باکیفیتی است و بازیکنانش فیزیک بسیار خوبی دارند، اما با توجه به آنالیزی که گروه آنالیزمان و همچنین دستیارانم انجام داده بودند، توانستیم این تیم را مقتدرانه شکست دهیم.

مومنی در خاتمه خاطر نشان کرد: از این پس برای مرحله حذفی آماده خواهیم شد تا به هدف اصلی‌مان که قهرمانی است دست پیدا کنیم.

والیبال جوانان آسیا| ایران از سد هند گذشت و صعود کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • مومنی: ببینید عزیزان با نرخ تورم در ایران چه گلی کاشته‌اند!