Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را نمی‌دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسفراین٬ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده در بازدید از مجتمع صنعتی اسفراین اظهار داشت: حمایت مؤثر دستگاه قضایی از چرخه تولید و اشتغال در این مجموعه صنعتی  با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمایت از همه واحدهای تولیدی است و اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را نمی‌دهیم.

وی افزود:  آنچه که باعث شده این مجمومه بتواند به‌عنوان نماد خوباوری، نوآوری و خلاقیت مطرح شود٬ تلاش‌های شبانه روزی جوانان متعهدی است که به رغم وجود مشکلات فراوان میدان را خالی نکردند و با اتکاء به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و اجرای سیاست ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی توانستند علاوه بر اشتغال زایی٬ رونق و شکوفایی اقتصادی را برای استان و کشور به ارمغان آوردند.

نمره منفی وزیر به وزارت دادگستری در حوزه حقوق "کودکان کار و خیابان"رئیس‌کل دادگستری کردستان: با جدیت در پی رفع اطاله دادرسی هستیمرئیس کل دادگستری فارس: تخریب و تغییر کاربری باغ‌های شیراز را شخصا نظارت می‌کنم

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: امروز مفتخریم که نتیجه زحمات شما  در این مجموعه صنعتی به بار نشسته و به علاوه موجب شده تا کشور از بسیاری جهات از بیگانگان، بی‌نیاز شود و همچنین با تقویت روند اشتغال زایی با رویکرد بومی گزینی و بکارگیری جوانان همین خطه، فرایند رشد و بالندگی به سمت توسعه و ارتقاء استان همچنان ادامه دارد.

براتی‌زاده، عملیاتی سازی شعار سال و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری را از جمله مهم‌ترین تکالیف، وظایف و مأموریت‌های مسؤولین، متولیان امر و از جمله مدیران و دست اندرکاران حوزه های اقتصادی و تولیدی برشمرد و اظهار کرد: چنین ظرفیت ارزشمند در این واحد بزرگ تولیدی و صنعتی و نیز اشتغال و به‌کارگیری نیروهای جهادی، انقلابی و بومی می‌تواند ضمن اجرای طرح های دانش بنیان و توسعه اقتصادی، دیگر اهداف پیش بینی شده در شعار سال را به بهترین وجه ممکن، محقق کند.

مقام عالی قضایی استان همچنین از تلاش های مضاعف و همت والای کارکنان مجتمع صنعتی اسفراین در جهت حفظ و ارتقاء روند خوب تولید به ویژه در این شرایط سخت تحریمی، تقدیر و تشکر کرد و اظهارداشت: مجتمع صنعتی اسفراین، قطب عظیمی است که با همت درخشان، درایت و مدیریت جوانان متعهد و دارای اندیشه و طرح و برنامه فرماندهی می‌شود و با توجه به اشتغال بسیاری از سرپرستان خانواده ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این مجموعه، نرخ بیکاری و آسیب‌های اجتماعی به طور محسوس کاهش داشته است که این موضوع در نوع خود بسیار مهم و با ارزش است.

انتهای پیام/311/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • مشاهده علائم بیماری سفیدک انگور در تاکستان‌های خراسان شمالی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است