Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهدای راوی همراه و همپای فرماندهان در لشکرها حضور داشتند. همانند یک رزمنده بودند البته رزمنده‌ای که تفنگ نداشت، به‌جای آن یک قلم، دفترچه و ضبط‌صوت داشت.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز چهارشنبه (دوم شهریور) از مخزن اسناد مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید همچنین سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار علیمحمد نائینی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و جمعی از مدیران این مرکز نیز حضور داشتند.

طی این بازدید سردار فدوی با اشاره به فعالیت‌های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس اظهار کرد: هر سال بر تعداد آثار منتشر شده از جمله آثار چاپی، کتاب‌های صوتی که با استفاده از منابع موجود مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده‌اند افزوده می‌شود و در معرض استفاده سایر افراد قرار می‌گیرد. و در نتیجه با تولید محصولات بیشتر طیف وسیعی از مخاطب را می‌توان از این منابع مستند بهره‌مند کرد.

وی افزود: استفاده از این سرمایه‌ها برای خیلی از کسانی که می‌خواهند راجع به دفاع مقدس فعالیت داشته باشند مثمر ثمر است. ان‌شاءالله این مجموعه برای تولید آثار برتر به کارگردان‌ها، فیلم‌نامه‌نویس‌ها، نویسنده‌ها کمک کند و با در اختیار قرار دادن اسناد در این امر مهم مشارکت کند.

سردار فدوی مخزن مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تداعی‌کننده زیباترین خاطرات برشمرد و گفت: در این مرکز اسناد و مدارکی زیادی از دوران دفاع مقدس موجود است و می‌توان دستخط‌های شهدای بزرگی را مشاهده کرد. در اینجا اصل سندهایی که وجود دارد ثبت شده است، اسکن گرفته شده و یا صوت‌ها به‌صورت دیجیتال تبدیل ‌شده‌اند و در اختیار مراجعین قرار داده می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شهدای راوی گفت: شهدای راوی همراه و همپای فرمانده هان در لشکرها حضور داشتند. این افراد در خط مقدم و در سخت‌ترین شرایط همراه فرمانده بودند. همانند یک رزمنده بودند البته رزمنده‌ای که تفنگ نداشت، به‌جای آن یک قلم، دفترچه و  ضبط‌صوت داشت. الحمدالله همه نوارها و همه دفترچه‌هایی که یادداشت می‌کردند باقی است. درواقع برای گویاسازی نوارها، حتماً این دفترچه‌ها اگر وجود نداشت امکان‌پذیر نبود.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار علی فدوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس حضور داشتند سردار فدوی شهدای راوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار جلیل موقوفه ئی   گفت: طبق اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فردی از اتباع بیگانه در زمینه خرید و فروش گوشی تلفن همراه سرقتی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان گرمسار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی گرمسار با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی موقعیت این فرد شده و توانستند خودروی متهم را طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی، در محور ایوانکی به تهران متوقف و وی را دستگیر کنند.
سردار موقوفه ئی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو  ۱۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه که به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف و ضبط شد خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد و قدامات قانونی برای شناسایی مالکان تلفن‌های همراه همچنان ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول