Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:28:59 GMT

آنچه در نشست فرماندار با خبرنگاران در گچساران گذشت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۴۷۰۱

آنچه در نشست فرماندار با خبرنگاران در گچساران گذشت

گفت و گو درباره نقش خبرنگاران در توسعه و رسالت آنان،ضرورت ساماندهی خبرنگاران، پیش بینی برنامه هایی برای حمایت از اهالی قلم در گچساران از مهمترین مطالبات صنفی اهالی رسانه و خبر در نشست امروز بود.

پرسش درباره روند طرح های بزرگ عمرانی نظیر پردیس هنری شهر دوگنبدان ،دریاچه مصنوعی،شایعات درباره آلودگی آب آشامیدنی برخی از نقاط این شهرستان و زمان افتتاح واقعی بیمارستان کوی کارکنان از دیگر پرسش های خبرنگاران گچساران از مسوولان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش خبرنگاران در تحقق توسعه 

هدایت کرمی یکی از خبرنگاران پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی در گچساران گفت:صداقت در گفتار،پیگیری مطالبات شهروندان، خودداری از تداخل علایق شخصی مانند جناح های سیاسی در درج اخبار از ویژگی های خبرنگاران حرفه ای و متعهد است.

وی تاکید کرد:خبرنگاران گچساران با تولید گزارش های خبری میدانی برای رفع کمبود زیرساخت های عمرانی و دیگر مشکلات شهروندان بازوی مسوولان باشند.

وی قدرت رسانه های ارتباط جمعی در تحقق اهداف توسعه را بی بدیل خواند.

کرمی با اشاره به ظرفیت های مختلف گچساران برای توسعه تاکید کرد: خبرنگاران می توانند با پرداختن موضوعات به صورت سلسله وار به اهداف توسعه در این شهرستان کمک کنند.

ضرورت ساماندهی خبرنگاران

ندا نعمتی خبرنگار خبرگزاری فارس در گچساران با اشاره به اینکه برای ورود به عرصه خبر ضوابط خاصی وجود ندارد گفت: ساماندهی خبرنگارانی که به صورت میدانی رویدادهای این شهرستان را انعکاس می دهند یا با تولید گزارش های میدانی به کاهش مشکلات کمک می کنند ضرورت دارد.

ضرورت افزایش خدمات مسوولیت های اجتماعی

احمد عوض پور خبرنگار سقلاتون نیز بر تلاش بیشتر خبرنگاران گچساران برای استفاده بیشتر از ظرفیت های مسوولیت های اجتماعی صنعت نفت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بیمارستان کارکنان دولت شهر دوگنبدان به صورت واقعی بهره برداری نشده گفت: بهره برداری واقعی از این طرح برای بسیاری از شهروندان سوال برانگیز است.

اختصاص اعتبار برای پردیس هنری گچساران

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در واکنش به طولانی شدن روند ساخت مجتمع هنری گچساران که از سوی یکی از خبرنگاران مطرح شد گفت: امسال ۲۳ میلیارد تومان برای این طرح پیش بینی شده که این اعتبار می تواند نقش مهمی در تکمیل روند ساخت آن داشته باشد.

مطالبات  صنفی خبرنگاران

اورنگ نارکی در پاسخ به مطالبات صنفی خبرنگاران تاکید کرد: برای تحقق حمایت از خبرنگاران از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیاز است تا در گام نخست اهالی رسانه نماینده ای را انتخاب تا او به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و  بویراحمد معرفی کنند.

وی پرداخت تسهیلات بانکی، پوشش بیمه اجتماعی و بیمه تکمیلی درمان را از برنامه های حمایتی دولت برای هنرمندان عنوان کرد.

نارکی در پاسخ به سوال به دغدغه های برخی خبرنگاران درباره ساماندهی سیمای بصری شهر دوگنبدان گفت: براساس تفاهم نامه ای که با شهرداری شهر دوگنبدان منعقد شده هنرمندان برای طراحی المان های شهری در معابر و پارک ها اقدام می کنند.

اختصاص اعتبار برای طرح دریاچه مصنوعی

فرماندار گچساران در این نشست در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره طرح دریاچه مصنوعی شهر دوگنبدان  گفت: این طرح هم اکنون به دلیل کمبود اعتبار غیر فعال است اما امسال ۱۰ میلیارد تومان برای این طرح پیش بینی شده است.

روان بخش دهیم خوب با اشاره به اینکه این طرح هفت میلیارد تومان مطالبات پیمانکار دارد ابراز داشت: تکمیل و بهره برداری از دریاچه مصنوعی گچساران نیازمند اختصاص اعتبار بیشتری است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره زمان بهره برداری واقعی از بیمارستان کوی کارکنان دولت شهر دوگنبدان نیز گفت: در زمان حاضر مسوولان در حال تامین نیرو و تجهیزات برای این بیمارستان هستند.

دیهیم خوب در واکنش به کم بودن میزان بهره وری از ظرفیت مسوولیت اجتماعی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تاکید کرد: طرح های زیادی با استفاده از این بستر در این شهرستان اجرا شده و البته با تلاش بیشتر می توان بهره بیشتری از امکانات شرکت نفت برد.

وی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران درباره اخبار متناقص از آلوده بودن آب آشامیدنی گچساران گفت: این اخبار ناشی ازگزارش های متفاوت شبکه بهداشت و آب و فاضلاب بود که انتشار خبر آن باعث برنامه ریزی برای ساخت آزمایشگاه آب در شهرستان شد.

برچسب‌ها خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد گچساران خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد گچساران خبرنگاران درباره پاسخ به سوال دریاچه مصنوعی شهر دوگنبدان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به منظور شرکت در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی به گچساران سفر کرد.
این اجلاسیه دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار شد.

مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه بود. در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دستاوردهای ارتش در گچساران برپا شد. در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلاح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفت.

خبرنگار:ساناز غضنفری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228387 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است