Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:52:22 GMT

یک انتصاب در اداره کل امور مجلس صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۴۹۲۶

یک انتصاب در اداره کل امور مجلس صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره اداره کل امور مجلس صدا و سیما، مسلم ملکی سرپرست این اداره کل در حکمی، سید هادی شریف‌زاده را به عنوان سرپرست مدیریت اطلاع‌رسانی و ارتباط با نمایندگان اداره کل امور مجلس صداوسیما منصوب کرد.

در حکم مسلم ملکی خطاب به شریف‌زاده، با تاکید بر اهمیت و ضرورت برقراری تعامل مطلوب و مناسب سازمانی با قوه مقننه، نمایندگان، روسای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها و همچنین واحدهای تابعه مجلس شورای اسلامی، از این ارتباط به عنوان بستر تحقق اهداف و برنامه‌های رسانه ملی و حفظ منافع سازمانی یاد شده و آمده است: شایسته است به موازات طرح تحول و شعار عدالت‌گستری در دوره جدید، در اجرای وظایف مصرح در شرح وظایف ابلاغی، اهتمام جدی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتها نیز از تلاش‌ها و زحمات سعید بانی در مدت تصدی مسئولیت مدیریت اطلاع‌رسانی و فهیمه کوه خصری در مدت تصدی مسئولیت ارتباط با نمایندگان قدردانی شده است.
سید هادی شریف‌زاده دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه از دانشگاه آزاد اسلامی و ارتباطات از دانشگاه صدا و سیما بوده و در حال حاضر مدیریت روابط عمومی معاونت امور استان‌های رسانه ملی را بر عهده دارد.

از دیگر سوابق کاری او می‌توان به مدیریت اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌های اداره کل روابط عمومی صدا و سیما، مدیریت امور مخاطبان (۱۶۲) این اداره کل، سردبیری هفته‌نامه و سایت IRIB صداوسیما اشاره کرد.

وی که سابقه ۹ سال اجرا و گزارشگری برنامه‌های سیاسی تلویزیون را در کارنامه خود دارد، در سال ۱۳۹۶ موفق به کسب جایزه کارشناس برتر روابط عمومی کشور شد.

کد خبر 5571903 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صداوسیما انتصاب در صداوسیما تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان منوچهر اسماعیلی کارگردان تئاتر محرم 1401 فیلم کوتاه فیلم سینمایی تئاتر شهر هنرمندان تئاتر خانه هنرمندان ایران بازیگر سینما اداره کل هنرهای نمایشی عکاسی روابط عمومی صدا و سیما اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم

به گزارش تابناک اقتصادی؛ مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

انتقادی که با پاسخ سریع از سوی بانک مرکزی همراه شد؛ قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت‌وگو با تسنیم و در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

 

دیگر خبرها

  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد