Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگویی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: «زمانی که فرهاد مجیدی از استقلال رفت، قبول کردن تیمی که قهرمان شده و رکورد نباختن را ثبت کرده بود، توسط هر مربی از جمله ریکاردو ساپینتو سخت به نظر می‌رسید، آنهم در شرایطی که این مربی در تیم‌های قبلی خود نتیجه نگرفته بود، هر چند این بدان معنا نیست که او نمی‌تواند در استقلال نتیجه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساپینتو شناختی روی استقلال نداشت و همانطور که دیدیم در ابتدای حضورش در این تیم بازی‌های درون تیمی ترتیب می‌داد تا از بازیکنان شناخت پیدا کند.»

او افزود: «ساپینتو بیشتر تفکر تهاجمی دارد و سعی کرد در بازی با سپاهان و نیمه اول دیدار با ملوان از سه دفاع استفاده کند. وقتی از سه دفاع استفاده می‌کنید، جلوی خط دفاع خالی می‌شود. او در نیمه دوم بازی با ملوان سیستم دفاعی تیمش را تغییر داد و با استفاده از نیروهای تهاجمی توانست نتیجه بگیرد. بازیکنان زیادی به استقلال آمده‌اند و همه برای اینکه در قالب تفکرات تاکتیکی ساپینتو قرار بگیرند، نیاز به زمان دارند. باید دید با دادن زمان، ساپینتو می‌تواند با این تیم از عنوان قهرمانی فصل گذشته دفاع کند یا نه.»

مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با اشاره به رفتارهای ساپینتو کنار خط گفت: «این رفتارها به خاطر «اکتیو» بودن اوست و آن را به تیم انتقال می‌دهد. ساپینتو باید مراقب باشد رفتارش به بازیکنان استرس وارد نکند. او خلق و خوی خودش را به تیم انتقال داده است، چون می‌خواهد استقلال تهاجمی بازی کرده و به اصطلاح از بالا بازی کند. وقتی می‌خواهید از بالا بازی کنید، خط دفاعی آسیب می‌بیند. سپاهان با تفکرات مورایس برای استقلال تله‌گذاری کرد و توانست از پشت دفاع این تیم ضربه بزند. در بازی با ملوان نیز توپی که به بیرون خط دفاعی استقلال فرستاده شد، به بازیکنی رسید که خالی بود و دروازه استقلال را باز کرد. در نیمه دوم، ساپینتو ترکیب دفاعی را چهار نفره کرد و روزنه‌ها را بست. در مجموع معتقدم باید به ساپینتو زمان داد تا شناخت بیشتری از استقلال و فوتبال ایران پیدا کند.»

سیدصالحی در واکنش به حواشی به وجود آمده برای کنار گذاشتن ارسلان مطهری از استقلال گفت: «زمانی که می‌خواهید مربی خارجی بیاورید، نباید زمان را به راحتی از دست بدهید. ارسلان بازیکن ویژه استقلال بود و قراردادش را تمدید کردند، اما ساپینتو اطلاعاتی از او نداشت. مربی خارجی کاری ندارد که بازیکن در سال‌های گذشته چطور بوده است و به تاکتیک‌های خودش نگاه می‌کند. بنابراین، باشگاه مقصر است، چون اگر قرار به حضور مربی خارجی بود، باید بازیکنان با نظر او انتخاب می‌شدند. باشگاه استقلال با این شرایط باید هزینه گزافی بدهد و مقصر اصلی در ماجرای مطهری است.»

بیشتر بخوانید: غول استقلال همچنان تنها گزینه خرید پرسپولیس اسکوچیچ قطعا در جام‌جهانی سرمربی تیم ملی خواهد بود! اسکوچیچ به بازگشت کی‌روش واکنش نشان داد!

۲۵۱۲۵۱

کد خبر 1665835

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیست و دومین دوره لیگ برتر باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس امیر ارسلان مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست

به گزارش ورزش سه، محمود کلهر با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل سپاهان فرصت صدنشینی را از دست داد درباره نقش مربیان در رسیدن به موفقیت صحبت می‌کند: مربیان حرفه‌ای زمانی موفق می‌شوند که تیم‌شان را از حاشیه بیرون بیاورند و البته تابع بازیکن، مدیر و سایر موارد نباشند. نمونه این مسئله هم به بازی بیشتر بازیکنان در دیدار جام حذفی بازمی‌گشت در حالی که نیاز نبود همه بازیکنان بازی کنند؛ بیرون کشیدن ترابی در دقیقه 60 باعث شد تا بازی سپاهان را خیلی حساس کنیم در حالی که یک مربی باید اقتدارش را در بحران‌ها نشان دهد و فقط به بازی پیش رو نگاه کند.

در بازی مقابل تیم اراک سرنوشت بازی در دستان پرسپولیس بود به همین دلیل مربی تیم برنده نباید باعث شود شرایط تیمش بهم بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس البته در ادامه از اوسمار حمایت کرده و می‌گوید: به نظرم اوسمار مربی خوب و فهمیده‌ای است و باز هم باید از او حمایت کرد. در زمان یحیی تیم پرسپولیس با کاستی‌هایی در چند منطقه مواجه بود اما با جذب بازیکنانی مانند عیسی، حسن و اورونوف ضعف‌ها به نقطه قوت تبدیل شدند که این یک مزیت بزرگ است. البته با وجود این اوسمار باید جدی‌تر، محکم‌تر و در مهره‌چینی بهتر و قوی‌تر کار کند تا بتواند در نتیجه‌گیری باز هم موفقیت‌هایش را تکرار کند.

کلهر در رابطه با جنگ قهرمانی و رقابت شدیدی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد، می‌گوید: من اصلاً این نکته را قبول ندارم که سرنوشت قهرمانی در دستان تیم صدرنشین است و قرعه‌اش هم بهتر از پرسپولیس است چون اتفاقاً استرس استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم؛ چه بسا که نگه داشتن صدر دشوارتر است.

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد