Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:56:05 GMT

همان اول معلوم بود لیورپول مقابل یونایتد مشکل دارد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۵۲۸۲

همان اول معلوم بود لیورپول مقابل یونایتد مشکل دارد

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای لیورپول در لیگ برتر اصلا خوب آغاز نشده و قرمزها بعد از گذشته سه هفته تنها دو امتیاز از 9 امتیاز ممکن کسب کرده اند. لیورپول در سه بازی ابتدایی خود در لیگ برتر در این فصل از حریفش 1-0 عقب افتاده و آنها در نهایت این هفته برابر منچستریونایتد در اولدترافورد مغلوب شدند. استیو مک‌منمن، هافبک سابق لیورپول، معتقد است فصل گذشته شرایط تیم یورگن کلوپ متفاوت بوده و آنها به هر شکلی که شده موفق به بازگشت و جبران گل خورده می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیو مک‌منمن گفت: "فصل گذشته و زمانی لیورپول در لیگ برتر از حریف خود آنها عقب می افتد، در نهایت موفق به کسب پیروزی شده و به هر شکلی بود که شرایط را به سود خود رقم می زند. لیورپول این فصل را در برابر منچسترسیتی و در سوپرجام فوق العاده شروع کردند،   اما روند بازی این تیم برابر فولام کند و آهسته شد و این شرایط در بازی های بعدی نیز ادامه پیدا کرد.

تنها بعد از گذشت پنج یا 10 دقیقه از بازی لیورپول مقابل منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد که متوجه شدیم آنها در این بازی با مشکل مواجه خواهند شد. علامت هشدار زمانی نواخته شد که آنتونی الانگا بین ترنت الکساندر آرنولد و جو گومز حرکت کرده و صاحب شانس گلزنی شد. مدافع لیورپول نتوانستند از پس این شرایط بر بیایند و در ادامه طوری بازی می کردند که انگار 4-0 از یونایتد جلو هستند."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استیو مک منمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

در جریان دیداری از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، لیورپول مهمان وست هم بود که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دانلود (62.3MB)

دیگر خبرها

  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!