Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولتشاهی در خصوص بازگشایی نماد باشگاه استقلال صحبت کرد.

دولتشاهی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش طرفداری، علی دولتشاهی مشاور اقتصادی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه در خصوص بازگشایی نماد این باشگاه، بیان کرد:

همانطور که اطلاع دارید ۱۱.۵ درصد از سهام باشگاه به هواداران واگذار شد و هواداران هر سهم را ۲۹۱ تومانی را خریداری کردند و امروز ارزش هر سهم به ۴۰۵ تومان رسید که بازدهی ۳۹ درصدی را برای صاحبان سهام فراهم آورده است و از این بابت به هواداران عزیز تبریک می‌گویم چراکه دستاورد و اتفاق بسیار بزرگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

از امروز هوادارانی که سهام را در پذیره نویسی خریداری کرده بودند، می‌توانند سهام خود را بفروشند و یا اقدام به خرید سهام کنند.

وی در پایان این گفتگو اضافه نمود:

ارزش باشگاه استقلال به ۴۳۰۰ میلیارد تومان رسید که در نوع خود بی‌نظیر بود.

اخبار داغ 

وویس باور نکردنی از یک ملی پوش؛ اعتراف به شرط بندی و تهدید جانی و مالی! / اختصاصی طرفداری رونمایی از گران ترین بازیکن فصل استقلال + سند کوین تراپ می‌تواند تبدیل به دروازه بان اول منچستریونایتد شود همسر دی ماریا: منچستر بدترین شهر جهان است؛ آنخل به خاطر پول به آنجا رفت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان تهران برای برگزاری یکی از حساس‌ترین مسابقات نیم فصل دوم فوتبال ایران، تمرینات خود را در کمپ مرحوم حجازی آغاز کردند.

شاگردان جواد نکونام در حالی ۱۲ اردیبهشت به مصاف تراکتور تبریز می‌روند که پیروزی در این مسابقه، می‌تواند گام بسیار بلندی به سمت قهرمانی در لیگ بیست و سوم برای آنها به شمار برود.

با این حال، جواد نکونام در این مسابقه کاپیتان و گلر شماره یک خود را در اختیار ندارد و این محمدرضا خالد آبادی است که وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

خالد آبادی جوان که با امید زیاد در ابتدای فصل به استقلال پیوسته بود، در حالی ماموریت سخت بسته نگه داشتن دروازه تیمش برابر تراکتور تبریز را مقابل هواداران پرشور این تیم به دوش می‌کشد که در این فصل برای استقلال به میدان نرفته و اولین مسابقه او یک شمشیر دو لبه برای این دروازه‌بان به شمار می‌رود.

کلین شیت در این مسابقه در صورتی که با پیروزی استقلالی‌ها همراه شود، می‌تواند او را با سرعتی غیرقابل باور به قلب هواداران استقلال برساند و باید دید در نهایت عملکرد این گلر جوان برابر تراکتور به چه صورت خواهد بود.

با توجه به درخشش خالدآبادی طی زمان حضور در هوادار، طرفداران استقلال نیز امید زیادی دارند تا این سنگربان جوان بتواند عملکرد خوب خود را این بار در تبریز تکرار کند و زمینه ساز پیروزی آبی ها شود.

دیگر خبرها

  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد