Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوبامیانگ امشب برای بارسلونا بازی می کند

انتظار می رود امشب پیر امریک اوبامیانگ برای بارسلونا به میدان برود.

طرفداری | به نقل از خاوی میگل از آاس، ژاوی، پیر امریک اوبامیانگ را امشب در بازی خیریه با منچسترسیتی از ابتدا بازی خواهد داد تا هواداران بارسلونا یک خداحافظی با شکوه با او داشته باشند. ممفیس دیپای هم حداقل 30 دقیقه به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسیه، رافینیا هم از ابتدا بازی می کنند. روبرت لواندوفسکی، دمبله و پدری امشب در ترکیب اولیه بارسلونا حضور نخواهند داشت. آرائوخو به دلیل یک مصدومیت خفیف در این بازی حضور نخواهد داشت.

اخبار داغ 

وویس باور نکردنی از یک ملی پوش؛ اعتراف به شرط بندی و تهدید جانی و مالی! / اختصاصی طرفداری رونمایی از گران ترین بازیکن فصل استقلال + سند کوین تراپ می‌تواند تبدیل به دروازه بان اول منچستریونایتد شود همسر دی ماریا: منچستر بدترین شهر جهان است؛ آنخل به خاطر پول به آنجا رفت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، همه می‌دانند که ژاوی در چه شرایط دشواری بارسا را در نوامبر 2021 از رونالد کومان تحویل گرفت و در نهایت توانست تیم را به لیگ قهرمانان برساند. 

او در فصل 22-2021 دستش از جام کوتاه ماند ولی برای بارسا مهم کسب سهمیه بود. فصل گذشته ژاوی بارسا را قهرمان لیگ و نیز سوپرجام کرد تا صحبت از ظهور نسل قهرمان جدید شود ولی در فصل جاری خبری از قهرمانی نبود و ژاوی برای دومین فصل در سه فصل اخیر نتوانست بارسا را به جام برساند.

او که 27 ژانویه بعد از شکست 3-5 خانگی از ویارئال اعلام کرد در پایان فصل خواهد رفت، پس از دو شکست متوالی از پی اس جی و رئال از جدایی منصرف شد و به این ترتیب تلاش مدیران باشگاه برای منصرف کردن او نتیجه داد.

ژاوی در اولین بازی بعد از قطعی شدن ماندنش، امشب بارسا را برابر والنسیا در مونتجوئیک هدایت کرد و بسیاری منتظر واکنش هواداران هستند. کسانی که در بیشتر مواقع حامی بزرگ اسطوره بوده‌اند ولی بعد از یک فصل بدون جام باید دید واکنش‌ها چگونه خواهد بود. ژاوی امشب حمایت قاطع ورزشگاه را دریافت می‌کند؟

دیگر خبرها

  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود