Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری دغدغه رییس‌جمهور برای رفع مشکلات مردم در اربعین را پیگیری می‌کند.

به گزارش ایران اکونومیست، صبح چهارشنبه ۲ شهریور مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین به همراه مدیران کمیته‌های اربعین و ستاد عتبات عالیات و همچنین معاونین و مدیران وزارتخانه‌های مرتبط با اربعین مهمان حجت‌الاسلام احمد صالحی شدند تا گزارش روند اقدامات صورت گرفته و بررسی کاستی‌های احتمالی را مطرح نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که دو هفته پس از دستورات رئیس‌جمهور در خصوص رفع مشکلات اربعین برگزار گردید، رئیس مرکز ارتباطات مردمی بعد از شنیدن گزارش‌ها بیان داشت: برای اولین بار است که مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بر اساس شکایات مردمی و اعتراض به مشاهده برخی ناهماهنگی‌ها به طور مستقیم به موضوع اربعین ورود کرده و امیدواریم با نظارت و هماهنگی بین‌دستگاهی این مرکز، همچنین همت مضاعف مسئولان و دست‌اندرکاران ستادهای اربعین در سراسر کشور کاستی‌ها و نواقص مرتفع شود.

حجت‌الاسلام صالحی بیان داشت: مصوبات این جلسه و دستورات لازم برای رفع دغدغه‌مندی رئیس محترم جمهور از نگاه نظارتی این مرکز به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد تا مکلف شوند اقدامات منظم‌تر و وسیع‌تر با برنامه‌ریزی درست و به موقع جهت آسان و ارزان شدن مراحل سفر اربعین برای مردم گردد، و در نهایت گزارش جلسات پیشگیری از مشکلات و آسیب‌شناسی بعد از سفر، تقدیم آیت‌الله رئیسی خواهد شد.

وی اشاره کرد: امسال برای اولین بار میزهای ارتباط مردم با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های مرتبط با اربعین در مرزها برپا می‌گردد و نماینده این مرکز در عراق حاضر می‌باشد تا در صورت بروز مشکل به صورت میدانی و آنی با هماهنگی‌بین دستگاهی مرتفع گردد. از این رو ستاد اربعین موظف خواهد بود در اسرع‌وقت سامانه‌ای جهت ارائه آخرین اطلاعات موثق بصورت دائم و نیز اخذ شکایات مردمی راه اندازی نماید. همچنین اگر نیاز باشد بخشی از خطوط ارتباطی مردم با رئیس جمهور برای شنیدن شکایات مردم در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و هیچگونه قصور و کم‌کاری پذیرفته نخواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مرکز ارتباطات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست